❤THE HEINÄKUUN HELINÄT❤

SuperTaateli

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Vajaan kolmen tunnin päästä alkaa THE MONTH OF THE YEAR!! HEINÄKUU ON VIHDOIN TÄÄLLÄ!! :smiley-bounce016:smiley-bounce016

Esimakua on jo saatu, nyt mammat aletaan poksahtelemaan HUOLELLA!!!! :smiley-bounce015
 
Niin innoissani tein tätä ketjua että tein sen sitten ensin kesäkuisten puolelle... hups :smiley-ashamed004
 
Nyt sitten täytyykin kysyä virallista vastausta täältä näistä raskausviikoista. Eli olen ymmärtänyt että kun on esim viikot 37+0-37+6 niin olisi raskausviikko 38.. Nyt sitten yhden keskustelun perusteella ymmärsin, että rv38 taas tarkoittaa 38+0-38+6.. Eli olenko nyt sitten kahden raskauden ajan kertonut raskausviikot väärin ??? Olen ihan ulalla
 
Samaa mieltä edellisten kaa. Helpoin tapa varmaan ilmaista muodossa 37+ ni ei tuu sekaannusta. :)
 
Kyllä oikein on libero ymmärtänyt.. Neuvolasta saadussa vau.fi kirjassakin miehen osiossa puhutaan vain täysinä viikkoina (37+0-37+6 =viikko 38), kun itse mennään päivä kerrallaan..
 
Itse ajattelen sen siltä kannalta, että se on 38. raskausviikko eli 37+. Vähän niinku vauvan ensimmäinen vuosi on se aika ennen 1v syntymäpäivää. Toinen vuosi sitten 1 vuotiaasta 2 vuotiaaksi :wink
 
Huomenna neuvola.. taas! Onneks vasta 11 aikaan. Vihloo niin pirusti ettei pysty nukkuu.
 
Hei voikos sanoa olevansa kymmenennellä kuulla raskaana kun laskettu aika on ohitettu? :D Kuulostaa ainaki hauskalta, joten alan käyttää! :P
 
Se näköjään piti heinäkuun vaihtuessa ottaa kaikki ilo irti tästä kuukaudesta ja herätä hyvissä ajoin iloitsemaan kuun vaihtumisesta.
Normaalisti olen saanut jopa unta aina vessareissujen jälkeen. Ne ajoittuu kätevästi aina samoihin aikoihin joka yö.. klo1-2 sekä klo3-4. Nytpä piti sitten jäädä jälkimmäisen jälkeen kukkumaan... Nälkäkin iski.
Toisaalta, jos saisi vielä aamusta hetken unta, niin voisi herätä kerrankin miehen kanssa samaan aikaan :P
 
Hiiohoi enpä näytä olevan todellakaan ainoa yökukkuja :D mullakin yleensä aika rutinoituneesti (12-1,) 3 ja 6 pintaan wc-käynnit, tänä yönä oliki jo 04.40 ! Ja kukkumaanhan sitä jäi :eek:

eilisestä asti alkanu tulemaan aaltomaisia hikikohtauksia että otsakin kastuu, olin liikkeessä tai en. Nyt sit heräsin kans aika hikisenä ni tuuletin tartti laittaa päälle, ehkä sen hurinakin piristi :angry1
 
Kyl oli tuska kuuma yöllä ja ulkoilmat ei o olleet vielä kuumia mut mein talo lämpenee täältä yläkerrasta heti ja yläkerrassa on ns. asuintilat. Alakerras vaa takkahuone ja saunaa, autotallii.. Harmi ku takkahuone on nii pieni ni sinne ei saa sänkyy et nukkuis siellä.. Noh, nyt sit virkeenä Ikeaan ku on koko yö hikoiltu
 
Kyl oli tuska kuuma yöllä ja ulkoilmat ei o olleet vielä kuumia mut mein talo lämpenee täältä yläkerrasta heti ja yläkerrassa on ns. asuintilat. Alakerras vaa takkahuone ja saunaa, autotallii.. Harmi ku takkahuone on nii pieni ni sinne ei saa sänkyy et nukkuis siellä.. Noh, nyt sit virkeenä Ikeaan ku on koko yö hikoiltu

Meillä on tuuletin lipaston päällä, joka on siis jonkin verran sänkyä korkeampi. Siinä se pyörii koko yön ja ilmavirta käy mukavasti yläviistosta tasaisesti päästä jalkoihin. Ei tarvi kärsiä kuumuudesta vaan on juuri sopiva nukkua! Suosittelen :joyful:
 
Hui! Joko on heinäkuu! Eilen varmistu suunnittelu sektio päivä 16.7 et se on menoa sitten! Pari viikkoa vielä pallomahana jäljellä..vaikee käsittää! Mulla happi meinaa helposti loppua ja kuuma kokoajan yöllä kanssa. Vedän kaikkia ikkunoita auki vaan..ja tämä kun on pt niin ei kai meinaakaan laskeutua mihinkään joten hengitykseen tai närästykseen ei oo helpotusta luvassa, ellei ihme tapahdu ja käänny itse,mutta ilmeisesti hyvin epätodennäköistä enää näillä viikoilla,eli 37 tänää täynnä!
 
Takaisin
Top