❤❤ Toukokuun Turinat❤❤ Meirän kuu❤❤

Hehe, oltiinpa me nyt samanaikaisia :joyful: Mää poistan ton toisen ketjun, tää on paljon kivempi, tässon sydämiä ja kaikkee :Heartbigred
 
Kahdeksannella kuulla raskaana oleva nainen nousi linja-autoon. Hän huomasi vastapäätä istuvan miehen hymyilevän hänelle. Nainen vaihtoi välittömästi istumapaikkaa.

Tällä kertaa hymy vaihtui virnistykseksi joten nainen siirtyi taas. Mies näytti entistä huvittuneemmalta.

Neljännen paikan vaihdon jälkeen mies purskahti nauruun, nainen valitti kuljettajalle ja mies pidätettiin.

Tapaus meni oikeuteen. Tuomari kysyi mieheltä (noin 20-vuotias), mitä sanottavaa tällä oli puolustukseksi.

Mies sanoi:

– Herra tuomari, juttu meni näin: Kun nainen tuli linja-autoon, en voinut olla huomaamatta hänen tilaansa. Hän istui makeismainoksen alle jossa luki “Tupla Minttu Kaksoset ovat tulossa” ja minä virnistin. Sitten hän siirtyi ja istui kyltin alle jossa luki “Loganin linimentti vähentää turvotusta” ja minun täytyi hymyillä. Sitten hän siirtyi ja istui kyltin alle jossa luki “Williamin Iso Tikku teki Tempun” ja pystyin vaivoin pidättelemään nauruani. Mutta, anteeksi herra tuomari ja arvon rouva, mutta kun te rouva hyvä vaihdoitte paikkaa jo neljännen kerran ja istuitte kyltin alle jossa luki “Goodyear-kumi olisi voinut estää tämän onnettomuuden”… en voinut pidätellä enää, vaan minä ratkesin jo nauramaan ääneen
 
Voi rähmä! Mä en koskaan huomaa kirjoittaa ajoissa oikeeseen ketjuun! Menin taas sinne huhtikuun... Plääh...

Jes! Kiitti aamun nauruista:joyful:
 
No emmää osaa mitään ketjuja poistaa, mutta onpahan nyt ainakin eri nimi ketjulla, niin ei sekotu nää :playful:
 
Täällä kuukausi alkaa vuosipäivän merkeissä, kymmenen vuotta ollaan saatu olla kaksin, kohta sitten jo triona :) Railakkaat vuosipäiväsuunnitelmat koostuu lähinnä tortilloista, jääkiekosta ja letuista, treffi-ilta sitten varmaan jossain kohti ensi viikolla. Raskaushormonit (heh tai ainakin niitä on hyvä syyttää!) sai jo aamulla kyyneleet valumaan, kun kuuntelin miehen niin tuttua tuhinaa ja muistelin sitä ensimmäistä yhteistä teiniyötä..
 
Juu, laskettu aika sentään tässä kuussa. Toivottavasti hän myös syntyy tässä kuussa! Jos vielä yli kuukausi tämän pallon kanssa pitää jaksaa, niin... no. Ihan sama. Kunhan terveenä syntyy sitten kun syntyy.

Käytiin vappubrunssilla. Nyt pitäis jaksaa pikkuisen laittaa ruokaa huomisille vauvakutsuille, siivoilla ja järjestellä vauvanvaatteita lipastoon. Kunhan tuo mies saa lipaston koottua.
 
Aika moni pakkaamassa sairaalakassia. Neljättä päivää sairaalassa ja mitä olen tarvinnut? Bepanthen (no ylläri), täytettävä vesipullo, hiuslenkki, känny & laturi, hampaanpesuvehkeet, harja ja neuvolakortti. Kaikki muu kivaa bonusta, mutta turhaa taas kerran. En vaan jaksa kaivaa mitään esille kun sairaalankin vehkeillä pärjää. Tylsästi ilman glamouria mutta pärjää kuitenkin.
 
Mä en kyllä ajatellut mitään sairaala kasseja pakata :grin Kännykkä ja neuvolakortti vaan mukaan ku lähtö tulee. Mies sit tuo sairaalaan jos siellä nyt jotain extraa tarvii :happy:
 
Kukahan nostais mut tästä sohvalta... Ja päättäis, mitä teen eka.

Voisin tietysti kellahtaa tästä vaan kyljelleni ja nukahtaa.
 
Mä tajusin illalla et ostin kyllä ruokaa eiliselle illalle mut en sit ajatellu tätä päivää yhtään :) No jäi paketti makkaraa mut ei oo mitään kaveriks ja makkarakastike riisillä ei kuulosta houkuttavalta nii muistin että äitihän teki kotona makkarapizzaa aina välillä :) no sitähän sitten kokkasin :)635660719100909573.jpg
 
Jos mä en itse pakkais kassia mukaan, saisin luultavasti kotiutua vauvan kanssa alasti. Miehen varaan on paljon laskettu, jos muistaa ottaa turvakaukalon mukaan tulessaan kotiin hakemaan. Viimeksi oli kiva ylläri kotiin tullessa, kun auton jalkatilassa oli muovipussissa mun sairaalaan mennessä aivan läpi kastuneet (lapsivedestä) housut...ihan kiva...olivat viikon olleet siellä :sad001
 
Pakkasin ite sen takia että sillä isällä ihan tarpeeksi työtä arkea pyörittäessä käydä sairaalalla meijän luona. Oon aiemmin kyllä laittanut viestillä listan, mutta nyt aattelin armahtaa. Kaupasrakin olen pitänyt kaiken varalle jo tarpeelliset kaapissa,ettei tarvii sitten hermoilla.
 
viime yö hirvein tähän mennessä. nukahdin kerrankin ennen aamua, niin heräsin tukehtumistunteeseen ku olin hengittäny omaa oksennusta. sitte piti istuu monta tuntia, olin ihan koomassa ja oksennusta suuhun ja röyhtäyksiä puolen minuutin välein :yuck: en sitte päässy tänään mummolaan muiden mukana, vaan yritin aamun nukkua. nyt en enää kyl syö kasin jälkeen mitään iltasin!!

teoriassa mulla saattaa mennä viikko kesäkuun puolelle, mutta toivottavasti syntyis vaikka ens viikolla. tänäänki ois ollu hyvä päivä mun puolesta. hirvee mahakipu on poissa, ja normaalit kevyet supparit on palannu, onneks.

mä haluun sairaalakassin mukaan, en tippaakaan luota mieheen. vaikka ei siellä mitään valaanlaulu-cd:itä ookaan :grin pillimehut vielä puuttuu, ja lukeminen.
 
Jorvissa sai vesilasin ja kannun, luumuja, bepanthenia ja eri kokoisia siteitä talon puolesta. Niitä en siis tarvinnut vaikka mukaan pakkasin (vesipullo oli siis turha). Itse käytin kassista seuraavia: Kännykkä ja laturi, kynä ja paperia, shampoo, villasukat, hiuslenkki, kotiutumisvaatteet itselle ja vauvalle, synnytyseväät (hedelmäsosepusseja ja palautusjuomaa), namit :) naamarasva, hammaspesuvehkeet, lääkkeet ja miehelle tohvelit.
 
Ai niin! Korvatulpat! Oli arvokkaat, kun ei saatu perhehuonetta. Sai otettua päikkäreitä yms.
 
pillimehut oli mulla siks ku en pystyny välillä epiduraalin takia nousemaan juomaan lasista, ja synnytyksen jälkeen ku on tikit ni siinä ei tee mieli istuskella..!

hei kynä ja paperi, hyvä muistutus, mies kirjaa mulle tapahtumat synnytyksen aikana!!
 
Takaisin
Top