Ärsyttävät ilmaisut

Oma kestoinhokkini on "täti" menkoista puhuttaessa. Lisäksi ärsyttää termi "omanapailu". Lähes kiehun aina kun joku ilmoittaa, että nyt seuraa omaanapaa tai pyytää anteeksi omaanapaa. Siis miksi ihmeessä pitää pyytää anteeksi muilta keskustelijoilta sitä, että kertoo omista kokemuksistaan tai huolenaiheistaan. Sitähän varten tämä foorumi on.
 
Oma kestoinhokkini on "täti" menkoista puhuttaessa. Lisäksi ärsyttää termi "omanapailu". Lähes kiehun aina kun joku ilmoittaa, että nyt seuraa omaanapaa tai pyytää anteeksi omaanapaa. Siis miksi ihmeessä pitää pyytää anteeksi muilta keskustelijoilta sitä, että kertoo omista kokemuksistaan tai huolenaiheistaan. Sitähän varten tämä foorumi on.

Siis nuo on pahimmat! Mä en pysty noita kirjottaa ees esimerkin vuoksi!
 
Oma kestoinhokkini on "täti" menkoista puhuttaessa. Lisäksi ärsyttää termi "omanapailu". Lähes kiehun aina kun joku ilmoittaa, että nyt seuraa omaanapaa tai pyytää anteeksi omaanapaa. Siis miksi ihmeessä pitää pyytää anteeksi muilta keskustelijoilta sitä, että kertoo omista kokemuksistaan tai huolenaiheistaan. Sitähän varten tämä foorumi on.

Mä luin, että omena-pailu ja mietin pääni puhki, että mikähän se tämmöinen sana on :D Joku uusi biletys nimikekö?
Ja sitten lukihäiriö korjaantui ja tajusin lukemani :D
 
Mä luin, että omena-pailu ja mietin pääni puhki, että mikähän se tämmöinen sana on :D Joku uusi biletys nimikekö?
Ja sitten lukihäiriö korjaantui ja tajusin lukemani :D

Mä niin luin saman ja piti oikee liimata nenä näyttöön että osasin lukea oikein xD
 
Mä en kestä sitä kun puhutaan että vauva syö tissiä. Miksi ei voi vaan syödä maitoa, tai sit jos haluaa sen tehdä selkeäksi että on äidinmaito kyseessä niin sanoa sitten että imetän vauvan. Meidän pikku mies ottaa nyt välipalatissiä:yuck:
 
Mä en kestä sitä kun puhutaan että vauva syö tissiä. Miksi ei voi vaan syödä maitoa, tai sit jos haluaa sen tehdä selkeäksi että on äidinmaito kyseessä niin sanoa sitten että imetän vauvan. Meidän pikku mies ottaa nyt välipalatissiä:yuck:
Heillä on tarve korostaa maidon alkuperää. Samoin kuin niillä ämmillä, joiden lapset syövät "ämmää". Ai jestas mikä ilmaus! :yuck: :laughing001
 
Mä niin luin saman ja piti oikee liimata nenä näyttöön että osasin lukea oikein xD

Mäkään en enää osaa lukea sitä mitenkään muuten, vaikka ensin luin sen oikein. xD Olettaisin että sen pahoittelussa on tarkoitus pyytää anteeksi sitä, että ei huomioi muita kun keskittyy vaan omaan napaan.

Tosikoista kun oli tuossa puhe niin myös pikku kakkonen on mielestäni ärsyttävä ilmaisu toiselle lapselle.
 
Mua lähinnä naurattaa, että miten jonkun päivä voi mennä niin pienestä pilalle kuin jostain yhdestä sanasta... :hilarious: "isot" on huolet elämässä, jos on varaa niin pienestä ärsyyntyä. :D :rolleyes:
 
Mua huvittaa aina, kun verbiin liitetään -lla tai -llä -pääte (kai sille on jokin termikin, joku viisaampi voisi kertoa) niin, että verbin merkitys muuttuu. Esim. kirjata -> kirjailla, päivittää -> päivitellä tai viettää -> vietellä. Saan hepulin, kun joku kysyy että "mitenkäs olet joulua vietellyt". Tekisi mieli vastata, että punaisissa kalsareissa tasseleita pyöritellen. :laughing021
 
Mua lähinnä naurattaa, että miten jonkun päivä voi mennä niin pienestä pilalle kuin jostain yhdestä sanasta... :hilarious: "isot" on huolet elämässä, jos on varaa niin pienestä ärsyyntyä. :D :rolleyes:
No, no, jos noin kovasti tämä ketju ärsyttää, ei silloinkaan voi kovin suuret huolet olla. :grin
Eiköhän kaikki tämän ketjun kirjoittelijat pidä sanoja aika pienenä asiana.
 
Pitää välillä ärsyyntyä pienistä asioista niin ei muista niitä isoja. :wink Eikun ei tässä nyt varmaan kukaan täällä kovin suuresti ärsyynny sanoista, kunhan oudoksutaan yhdessä. :)
 
Meiän papalla jos on poika sylissä ja nälkä iskee ja meen ottamaan syliin niin pappa sanoo: "sieltä se MEIJERI saapuu, kohta saat TISUMAITOA":banghead: En kestä!!! Samaa hoki jo esikoisenkin kohdalla!!! Kumpikaan ei oo ikinä muualta maitoa saanu kuin tissistä, ni en ymmärrä miks hänen pitää aina erikseen puhua tisumaidosta!!! Ja toi meijeri on kyllä vähän halveeraava:meh:
 
Meiän papalla jos on poika sylissä ja nälkä iskee ja meen ottamaan syliin niin pappa sanoo: "sieltä se MEIJERI saapuu, kohta saat TISUMAITOA":banghead: En kestä!!! Samaa hoki jo esikoisenkin kohdalla!!! Kumpikaan ei oo ikinä muualta maitoa saanu kuin tissistä, ni en ymmärrä miks hänen pitää aina erikseen puhua tisumaidosta!!! Ja toi meijeri on kyllä vähän halveeraava:meh:

Jäätävää. :yuck:
 
Takaisin
Top