Ärsyttää!!!!

Meppi: tosi ikävältä kuulostaa toi miten miehesi sinua kohtelee :( olin itse naimisissa todella narsistisen miehen kanssa, joka haukkui ja uhkaili väkivallalla ihan selvinpäinkin. Onnekseni emme lapsia edes yrittäneet... Nyt uudessa suhteessa saan joka päivä kokea miten mies arvostaa minua ja ei ole koskaan rumaa sanaa sanonut saati sitten huoritellut. En ole päivääkään katunut, että jätin exäni.
 
Meppi - Kamala tilanne sulla siellä :( Eihän tuollaista käytöstä tarvitse kenenkään sietää!!  Nyt sinun ja lapsesi turvallisuus ennen kaikkea.. Toivottavasti tilanne helpottuu pian, oli keino sitten mikä hyvänsä. Voimia <3
 
Kiitos viesteistä, oli kiva/hyvä päästä vähä purkamaan..
Meillä on tilanne rauhottunu. Pakkasin kamat ja lähdin mökille muutamaksi päiväksi hermolomalle ja sieltä tultua juteltiin asiat läpi. Pullon pulloa ei ole avannut sen jälkeen ja toivottavasti ei avaakaan. Kyllä se näytti ymmärtävän mitä tarkoitan ja katso silmiin kun kuunteli rauhassa. Toivottavasti tämä nyt jatkuu..
 
Meppi: kannattaa pakata ne tavarat ja lähteä ihan oikeasti! täällä ei eletä kun kerran, miksi pilata se elämä, kun varmasti parempaakin on tarjolla!
 
Takaisin
Top