Äitiysvaatteet

Kävin tänää H&M ssä ja löyty alesta 5e mammahousut! Otin koon isommat jotta jää vähän kasvuvaraa, mutta hyvin voi jo nyt pitää :D Oonkin kulkenu töissä viimeset pari viikkoo trikoo hameen kanssa kun muu ei oo mahtunu päälle , et on aikakin saada uutta päällepantavaa! :D
 
Olen ollut aika tyytyväinen näihin lämpimiin ilmoihin, kun ostin kuukausi sitten siistit farkkucaprit töihin ja löysän vyötärön ansiosta ne sopii edelleenkin hyvin päälle. Nyt jos/kun alkaa viilenemään, niin ainoat housut onkin odottamassa olevat äitiysfarkut, kun en enää viitsinyt tavallisiakaan farkkuja ostaa. Äitiyspaitoja olen muutamia käyttänyt jo ihan surutta, ettei niin tarvitse vetää vatsaa sisään ja nykiä paitaa siinä pelossa, että turvotus näkyisi ja paljastaisi.
 
Onko kukaan koskaan ostanu virosta mammavaatteita? Ollaan viikon päästä lähössä reissuun ja ainakin uudet liivit pitää ostaa. Sit peruspaitoja töihin ja ehkä ne mammahousut :D vielä oon kyl vanhoillaki pärjänny mut paidat vähän nousee ylös :D
 
Toi onkin kauheen hyvän olonen paikka mistä noita imetysliivejä saa, kiitos tuhannesti vinkistä Tähtityär!
Itelläni tosiaan normaalistikkin D-E kuppi, liiveistä riippuen, ja nyt jo tursuaa niin järkyttävästi jokapuolelta tissit että pakko lähteä liiviostoksille.. :'D
Pelottaa oikein että paljonko nämä tästä vielä kasvavat ;o
 
Onko noissa kaikissa mammafarkuissa se farkkuinen vyötäröosa ihan hirveen matala? Kokeilin eilen yhtiä H&M ja niissä ainaki tuntu tosi matalalta se.
 
Ratkesin jo nyt ostamaan H&M:n äitiyscollegehousut. Peruscollegeissa resori painaa inhottavasti turvonnutta mahaa. Nyt helpottaa. :happy:
 
Poikkesin myös tänään katsastamaan paikallisen H&M äitiysvaatetarjontaa, mut mitään ei vielä mukaan tarttunut. Farkkuja lähinnä katselin ja perus mustaa ei ollut, sellaiset kun haluisin. Onko joku nähnyt jossain liikkeessä?
 
Tilasin netistä yhdet äitiysfarkut, pari tunikaa ja odotusalushousuja (koska ne on parempia päällä)
 
Kävin just eilen hakemassa mamma housut kun ei mitään mahdollisuuksia enää mahtua vanhoihin housuihin :) name it myy ainakin kampissa mamaliciousia. Sieltä sain omat housut hankittua :) vieressä oli myös bebes mutten vielä uskaltautunut sinne ettei lompakko tyhjene kokonaan :D
 
Eipä ollut paikallisessa Lindexin kivijalkamyymälässäkään äitiysvaatteita myynnissä, myyjä kehoitti tilaamaan netistä ja palautukseen lähtevät voi palauttaa myymälään. Kolmet housut lähti tilaukseen, saa sit palautettua jotkut niistä helposti jos siltä tuntuu. :)

Mietin nyt jo miten osaan käyttää äitiyshousuja, ja miltä ne näyttää päällä (näyttääkö vatsan alue erilaiselta kun korkea vyötärönauha) :grin
 
Kävin tänään katsastamassa h&m valikoiman ja ostinkin yhdet mammafarkut valmiiksi vaikken niitä ihan vielä tarvitsekkaan :)
 
Mulla käytössä sellaset mamma farkut joissa matala kangasosa. Kiva että olin sellaset säästänyt edellisestä raskaudesta,koska normi farkut ei mahdu enää. Paitoja pitäis mennä ostaa,kun kaikki nii lyhyitä jo nyt. :grin
 
Minä oon ostanu parit housut uutena ja vinon pinon käytettynä.. Tais tulla ostettua vähän liikaakin =D paitoja pitää vielä hankkia.
 
Ennen ensimmäistä raskauttani kuppikoko oli B ja harmittelin monesti, kun on niin pienet. Raskauden aikana järkytyin vaikka olin asiaan varautunut äidiltä tulevien geenien perusteella..kuppikoko huiteli parhaimmillaan F/G. Raskauden jälkeen pikkuhiljaa laihtumisen myötä palautui rinnat kokoon C, mutta hyvin erimuodossa kuin ennen. Nyt ei oo vielä tuntuvaa kasvua tapahtunut rv11+3, mutta eiköhän tässä ehdi :D Pelkäämpä, että tämän raskausen jälkeen joutuu jo paplarilla keräilemään ylös.. :'D
Masu on kyllä lähtenyt nyt pompsahtamaan iltaisin esiin, niin kait niitä raskaushousuja saapi alkaa kaivelemaan tuolta kaapin uumenista...uusiakin meinasin jotain hankkia :)
 
H&m mammapuolelta lähti mukaan legginsit ja 2 x sukkahousut. Legginsit ainakin on hyvät, ihana tunne kun ei purista! :) vyötärönauha tosin aika korkea ja välillä saa vähän asetella jos meinaa käytössä hiukan valua. Pääosin hyvin pysyy päällä.
 
Juhuu...kävimpä sitten "vähän" sunnuntaishoppailemassa ajankuluksi..löytyhän sieltä h&m ihanat farkut ja muutama kesäinen toppi alesta. Sen tähden ostin vähän kesäistäkin mallia jemmaan, kun haaveilen aurinkoisesta lomasta etelässä, ennen kun toinen on tullut maailmaan. :wink Sitten Name it:stä löytyi myös ihanat mustat äitiyshousut, sekä sinisen pastellinsävyinen juhlamekko. Talvitakkejakin testailin, mutta ei ollut sopivia kokoja. Haluaisin jonkun ihanan lämpimän uuden takin. Hassua, kun normisti ostan kaikki kirpparilta, mutta raskaus näköjään saa ostamaan uutta normaalihinnoilla..kukkaro tykkää.. :D
 
Takaisin
Top