Äitiyspakkaus

Kiitos. En ole koskaan aiemmin asioinut Kelassa, en sähköisesti kuten en "manuaalisestikaan", joten tuo yhteydenottokaan ei ole ollut minulle kovinkaan selvä homma. Kiitti vinkeistä ja pitää hoitaa asia viimestään ens viikolla kuntoon, kun on syyslomaviikko ja aikaa hiukan paremmin hoidella asioita
 
Ja vihdoin tuli päätös! Kun nyt pakkauksen tuleminen ei kestäisi ainakaan yhtä kauan kuin päätöksen saaminen:excited001
Lukiko sulla siinä päätöksessä et 2 viikossa tulee päätöksestä? Joku muu arvio? Mulle neuvolassa sanottiin et viikolle 30 mennessä pakkaukset on tullu yleensä.
 
Juu, siinä päätöksessä luki, että pakkaus saapuu kahden viikon kuluessa...
 
Juu, siinä päätöksessä luki, että pakkaus saapuu kahden viikon kuluessa...

Ei varmaan mee sullakaan montaa päivää et posti ilmottaa. :)
Omal kohdal tuli paperi ja sama 2viikkoo. Ja sit seuraavan vai sitä seuraavana postin ilmotus. :)
 
Kuinka moni on käyttänyt äitiyspakkauksen laatikkoa vauvan ensisänkynä?
 
Kuinka moni on käyttänyt äitiyspakkauksen laatikkoa vauvan ensisänkynä?
Meillä oli esikoisella ja tälläkin käytetään. Minä sisaruksineen ollaan myös nukuttu ko laatikossa mut lyhytaikainen sänkyhän se on niin äkkiä toi esikoinen ainakin kasvo että aika pienenä siirrettiin pinnasänkyyn.
 
Kuinka moni on käyttänyt äitiyspakkauksen laatikkoa vauvan ensisänkynä?
Meillä on kaikki neljä lasta nukkuneet ekat kuukautensa laatikossa :) Meillä on esikoisen kummisedän tekemä ihan sitä varten tehty telinekin, jossa renkaat alla. (Ja vaikka ei saisi etukäteen pedata vauvan sänkyä, niin laatikko on jo paikallaan ja lakanat laitettu... :grin)
 
Mä meinasin kanssa, että vauva nukkukoon ekat kuukautensa siinä äitiyspakkaus-laatikossa, mutta saankin siskolta babynestin, joten täytyy kattoa, kumpi osoittautuu kätevämmäksi.
Melkein toivon että babynest, koska anoppi etsiskelee jotain pitsiröyhelöitä äp-laatikon reunoille, vaikka oon koittanut sanoa, etten halua sitä laatikkoa millään hörhelöillä peittää.. mutta kun ei kuuntele niin ei kuuntele..
 
Meillä esikoinen nukkui suoraa pinnasängyssä. Olihan tuo aika pieni siellä nurkassa, mutta ei se häntä haitannut. Ja ekan heräämisen jälkeen nukkuikin kainalossa loppuyön (kun äiti ei pysynyt hereillä imettäessä... :D )
 
Kuinkahan kauan mahtaa mennä ennenku saa pakkauksen. 12.10 hain sitä, 7.11 tuli kelan päätös mut vielä ei oo tullu viestiä että sais käydä noutamassa. :shifty:
 
Kuinkahan kauan mahtaa mennä ennenku saa pakkauksen. 12.10 hain sitä, 7.11 tuli kelan päätös mut vielä ei oo tullu viestiä että sais käydä noutamassa. :shifty:

Eiks siin pitäis mennä 2vko? Soita perään?
 
Kuinkahan kauan mahtaa mennä ennenku saa pakkauksen. 12.10 hain sitä, 7.11 tuli kelan päätös mut vielä ei oo tullu viestiä että sais käydä noutamassa. :shifty:

Laitoitko että ilmotus tulee txt?
Mulla meni kelan kotiin tulleesta ilmoituksesta vielä muutama päivä ennen kuin tuli postista viesti.
 
Joo laitoin että saa luovuttaa numeron saapumisilmoa varten. Jospa se sitte pian tulee. Maanantaina tippui se kelan kirje postiluukusta.
 
Mulla meni vajaa viikko Kelan kirjeestä että saapui.
 
Aloin lajittelee äitiyspakkauksen tuotteita pesuavarten.. onko muidenkin pussilakanassa pesuohjelappu lakanan ulkopuolella eikä sisäpuolella? Näyttää hassulta (ja rumalta) kun se töröttää tossa ulkoreunassa :wtf: ja kuuluuks ton pussilakanan muutenkin olla toiselta puolelta kuvioitu ja toiselta valkoinen? :woot:
 
Aloin lajittelee äitiyspakkauksen tuotteita pesuavarten.. onko muidenkin pussilakanassa pesuohjelappu lakanan ulkopuolella eikä sisäpuolella? Näyttää hassulta (ja rumalta) kun se töröttää tossa ulkoreunassa :wtf: ja kuuluuks ton pussilakanan muutenkin olla toiselta puolelta kuvioitu ja toiselta valkoinen? :woot:

Mulla ainakin ihan samalla tavalla.. en ite ees aatellu tollasii
 
Takaisin
Top