Äitiyspakkaus

Tietääkö joku miten paljon tuo äp painaa? Mietiskelen miten parhaiten saan sen kuljetettua kotiin kun ei oo autoa käytössä...
 
Ei se älyttömän painava ole. Ehkä maks 10 kg. Mutta se on iso, että sitä on kyllä hankala kantaa käsissä pidempää matkaa. Etenkin kun se on siinä suojapahvilaatikossa, missä ei oo mitään kahvoja tms. Jos on lyhyt matka, niin afrikkalaiseen tyyliin pään päällä varmaan kulkee :grin Mutta jos sulla on esim. semmoinen "häpeäkärry" (siis missä porukka tuo kaljaa ja lonkeroa laivalta) niin ottaisin mukaan. :wink
 
Siinä ite äp:ssä on ne kahvat, mutta ainakin edellisellä kerralla siinä oli sellainen suojapahviloota päällä tiukasti teipattuna ja siinä ei ollu kahvoja.
 
Äp haettu ja läpi käyty, eikä mitään tarvii palauttaa/vaihtaa! :) Tykkäsin kyllä ja heti käyttöön tulevat jo pyöriiki koneessa. Isompia vaatteita laitoin takas pakkaukseen ja pakkasin sinne muutkin isommat koot mitä tullu jo hankittua (68-74) ja sellaset kamppeet, mitä ei ainakaa ekaan 3kk tarvita ollenkaa. :) Tuli kaappiin sen verran tilaa, että ehkä sen nyt sais järjestettyy jotenki järkevämmin..... :)
 
Mulla on ollut hakemus sisässä kohta kaksi viikkoa eikä mitään kuulu! Johtuiskohan tästä monikkostatuksesta :sad001
 
Eilen sain haettua pakkauksen. Nopeesti katoin läpi eilen ja laitoin takasin laatikkoon kaikki.

Jos sitä joku päivä kerkeis vähä pesemään pienempiä vaatteita ja järkkäileen kaappeja.

Tykkäsin tästä pakkauksesta paljon enemmän kun viime vuotisesta. Jos poika tulee niin varmasti tulee käyttöön enemmän vaatteita kuin viime pakkauksesta. :)
 
Mä hain eilen kans pakkauksen! Ihan super ihana! Meiän pakkaus on teipattu ja sit siin on ollu sellanen sininen muovi"nauha" josta pysty kantaa hyvin autoon :)
 
Näin joo. Hyi kamala :sad001

Ite justiin tein kelan hakemukset pakkauksesta, vanhempainrahasta ja lapsilisästä. Ei mitään lempparihommaa täytellä kelan lomakkeita - varsinkin netissä kun se kyselee vaikeita eikä päästä eteenpäin ennenkun on vastannut kysymykseen o_O

Päätettiin nyt sitten ottaa se äp vaikka se onkin niin poikavärinen.
 
Vieläkään ei äippäpakkaushakemustani ole käsitelty loppuun!!! Miten sun kohdalla, Huli? Mikä siinä voi näin kestää??? Tein hakemuksen netin kautta jo 23.9.
 
Maanantaina kävin kurkkaa, niin oli muuttunu et pakkaus tilattu.
No onpa kummallista ettei vieläkään oo käsitelty?
 
Vieläkään ei äippäpakkaushakemustani ole käsitelty loppuun!!! Miten sun kohdalla, Huli? Mikä siinä voi näin kestää??? Tein hakemuksen netin kautta jo 23.9.
Oottaisko jotain tulotietoja palkkiksesta?
 
Mut eihän äitiyspakkaukseen tarvita tulotietoja?
 
No eipä tietenkään, luin hätäsesti ja kuvittelin ettei siis ä-rahahommeleihin oo tuu tullut vielä päätöstä :grin My bad :shy:
 
Laita kelaan viestiä ja kysäise asiasta. Sieltä netistä voi kai laittaa, ettei tarvitse soitella ja jonotella. Itse ainakin olen joskus laittanut.
 
Joo kannattaa kysyy Kelalta ja asiointipalvelun kautta saa laitettuu viestii. Mä hoidan kaikki kela-asiat netin kautta, ku en halua jonotella ja jutella puhelimes ja aina ne on niihin viesteihin vastannu viimestää seuraavana päivänä. :) Oon sopinu esim. asumistuen takaisin perinnästäki netin kautta! :grin
 
Takaisin
Top