Meijän äitiyspakkauksen kuumemittari oli joku maanantaikappale. Kerran tai kaks kerettiin käyttää, ja seuraavalla kerralla ei enää se painike toiminu että ois saanu sen päälle
^meillä muute itseasiassa kanssa kuumemittarista meni se nappi! Olin unohtanu jo koko mittarin... mihi annatte palautetta? En löytäny kelan sivuilta mitää linkkiä tai sähköpostiosotetta mihi vois mennä antaa palautetta, haluaisin antaa.
Löysinki nyt tälläsen kelan sivulta! "Jos saamassasi äitiyspakkauksessa on viallisia tuotteita, ota yhteyttä äitiyspakkauksen jakelijaan: Logistikas Hankinta Oy, aitiyspakkaus(at)logistikas.fi tai p. 040 842 1001. Viallisen tilalle saat uuden, ehjän tuotteen."
Mulla on semmoinen kutku että nää äitiyspakkauksen vaatteet sopii hyvin tälle meidän pullukkapojalle. Ensin ne näytti tosi pitkään hirveen isoilta, mutta nyt yhtäkkiä niistä tulikin sopivia. Tää on varmasti venynyt jo huimasti taas edelliseltä neuvolakäynniltä.