Äitiyspakkaus 2018

En kanssa usko et otetaan. Oli niin hirveä, kuten tuuliajo sanoikin. Oon kanssa aina odottanut et otettais esikoisen kanssa.
 
Ite oon ajatellut sen niin että ne vaatteet on tosi hyviä ja laadukkaita, ja kun vaatteita tarvii vauvavaiheessa paljon ja ovat jatkuvaan pesussa niskapaskojen jäljiltä niin ihan yks ja sama että onko värimaailma itselle mieluinen. Toki ymmärrän et toiset on tarkempia siinä mitä vaatteita lapselle pukee, mulle se on ihan yks lysti :)
 
Ehkä otetaan pakkaus, vaikka ehkä vähän enemmän painottuu pojalle.
Mua häiritsee nuo missä lukee lisätuote suluissa tuleeko ne myös mukana pakkauksessa koko vuoden? o_O
 
Ehkä otetaan pakkaus, vaikka ehkä vähän enemmän painottuu pojalle.
Mua häiritsee nuo missä lukee lisätuote suluissa tuleeko ne myös mukana pakkauksessa koko vuoden? o_O

Jossen ihan väärässä oo niin ne lisätuotejutut tulee niille joilla laskettu aika on toukokuun alussa tai sen jälkeen eli myös meille :) Liittyy jotenkin siihen kun se äitiysavustusraha nousi 30€ (tai jotain sinnepäin, niin myös pakkauksen sisällön arvoa nostettiin samalla..
 
Jossen ihan väärässä oo niin ne lisätuotejutut tulee niille joilla laskettu aika on toukokuun alussa tai sen jälkeen eli myös meille :) Liittyy jotenkin siihen kun se äitiysavustusraha nousi 30€ (tai jotain sinnepäin, niin myös pakkauksen sisällön arvoa nostettiin samalla..

Ok, kai sen jostain olis ite löytänyt mut ei jaksa ainakaan ny ettiä...tai si kiusaa kelaa ja laittaa sinne viestiä :laughing002
 
Eikös tuohon 2018 pakkaukseen ois kuulunu myös joku lautanen mutta siinä oli jotain muovia millä ei ollu eu juttua niin vetivät sen pois...?
 
Mä taidan kans ottaa pakkauksen. Isompien lapsien jäljiltä ei oikein mitään oo jäljellä. Tää kun oli vähän yllätysraskaus. :) Onnellinen kyllä tästä pienestä :Heartred
 
Mä oon päättänyt ottaa nyt pakkauksen rahana. Mun sisko on ottanut pakkaukset vuosina 2016 ja 2017 niin saan kaikki tarpeellisimmat siltä :)
Makuupussi, se ohuempi haalari, villahaalari, jne.
Ostan sitten rahalla mieluisampia vaatteita :)
 
Meki kans tehtiin se päätös, että otetaan avustus rahana. Olin aiemmin ihan ehdottomasti sitä mieltä, että pakkaus otetaan, mutta on se vaan niin ruma, ettei ole järkeä. Esikoiselta on kaikki vaatteet ja tarvikkeet tallessa ja iso osa käy tytölle ja pojalle ja lisäksi rahalla voi ostaa jokusen aina lisää, jos tarttee. Nuo haalarithan ym. on aina samankokosia, ja nekin löytyy tosi kivat esikoiselta, eikä tarvita toisia kappaleita nurkkiin pyörimään.
 
Minäkin olen ruvennut miettimään onko pakkauksessa järkeä kun esim kaikki talvivaatteet on sen kokoisia että eivät mene vastasyntyneelle ja ovat varmaan seuraavana talvena taas liian pieniä. :/ Pakkauksen värimaailmakaan ei oikein houkuttele, mutta saa nähdä. Paljon kyllä löytyy ä-pakkauksen tuotteita käytettynä myynnistä ja aina huokeaan hintaan. :)
 
Eveliina, toi on muuten hyvä pointti, koska ainakin itselle juuri ne ulkovaatteet oli tärkeimmät siinä esikoisenkin pakkauksessa. Tosin jouduin esikoisellekin hommaamaan vielä kevääksi toppahaalarin, kun pakkauksen oma jäi pieneksi. Ja esikoinen on helmikuussa syntynyt aika pitkä tyttö. Ne talvivaatteethan on jo ennen puolta talvea pienet sitten tällä joulukuisella..

Mutta myös pakkauksen puolustukseksi täytyy sanoa, että oli se esikoisen kohdalla mahtava, kun siellä oli esim. lakanat, froteesuojus ja jotain tarvikkeita, mitä ei välttämättä edes olisi tajunnut hankkia ennen vauvan syntymää.
 
samoja olen pohtinut toppa- ja villavaatteiden osalta.. mutta uskoisin että pakkauksen kuitenkin otamme. Ollaan otettu muillekin lapsille ja olen muutaman jutun sieltä säästänyt heille talteen. Meillä on myös vauvat alkuun nukkuneet (pinnasängyssä) tuossa laatikossa :happy:
 
Ostan varmaan toppavaatteet erikseen nyt tulevaksi talveksi koska äitiyspakkauksessa tuleva on niin julmetun kokoinen vastasyntyneelle..
itse esikon kohdalla koin puvusta huolimatta monta juttua tarpeelliseksi ja suurin osa pakkauksen vaatteistakin meni käyttöön.
 
Edelleen pähkäilen kumpi otetaan...nyt mua häiritsee nuo leggingsit pakkauksessa, luokittelen ne vaatteet jotenkin tytölle kuuluvaksi :laughing002 ihana olla hankala ja mieskään ei ymmärrä mua :laughing002 oonko ainut jolla tää "ongelma"?
 
Niitä voi käyttää pitkiksinä, jos ei muuten tykkää :). Mä en ite tykkää käyttää vauvalla sukkahousuja, joten oon leggareita pitänyt aluhousuina.
 
Sen äp:n toppapuvun saa vetskareilla pussiksi, oli tosi kätsä vaunuissa meidän jouluisesta esikoisella. Vähän säkästä kiinni kyllä et miten ne koot aina sopii. Olispa vaikka samat tuotteet 2 eri erässä: kesä- ja talvivauvoille omat. Musta jotenki ihanaa käyttää noita äp:n vaatteita, kun tulee semmoinen suomalainen yhteenkuuluvuuden tunne muiden perheiden kanssa :) Otetaan siis pakkaus tälle toisellekin, jo ihan siksikin ku ne huopikkaat vaan on niiiin söpöt :D
 
Ja keksinpä juuri, että vauvahan voi nukkua siinä laatikossa alakerrassa, kun pinnis on yläkerrassa :) Laatikko pitää varmaan laittaa leikkikehän sisään suojaan mustasukkaiselta isoveljeltä :D
 
Takaisin
Top