Äitiyspakkaus 2018

Tuo pakkauksen collegehaalari ei vois kyllä olla enää enempää poikamainen, sitä en jotenki osais tytölle kuvitella :grin

Ja jos pitää sanoa paketin ”kauhistus” niin nuo punakeltaoranssi-raidalliset potkuhousut! Kuinka monella menis oikeesti käyttöön..? Muutenkaan en osaa potkuhousuja käyttää, en käyttänyt esikoisellakaan ikinä..
 
Me ei taideta ottaa tällä kertaa, esikoiselle otettiin ja hyvin pitkälti tykättiin mut lähes kaikki vaatteet jäi käyttämättä kun ei olleet sopivan mallisia meidän tytölle tai oli muuten vaan epäkäytännöllisiä. Ja kaikki haalarit oli väärän kokoisia lokakuiselle. Makuupussi, lakanat, bodyt ja monet tavarat oli kovassa käytössä. Nyt mun suunnitelmana on ommella itse "äitiyspakkaus" joulukuiselle. Eli teen omantyylisiä ja sellaisia vaatteita ja juttuja mitkä ollaan koettu hyviks. Tietysti kuopus on sitten ihan erimallinen tai jotain :confused: Mut kova hinku ois alotella jo ompelemaan pikkuisia vaatteita.
 
Otin meidän esikoiselle 2007 pakkauksen.
Muille lapsille en ottanut ja meinaan jättää nyt myös pakkauksen ottamatta.
 
Ilman muuta otetaan, kun esikoinen kyseessä. Mun mielikuvissa äitiyspakkauksen saaminen jotenkin konkretisoi sen vauvan tulon :Heartred
Ihana idea ommella oma äitiyspakkaus, Eppis!
 
Tuo pakkauksen collegehaalari ei vois kyllä olla enää enempää poikamainen, sitä en jotenki osais tytölle kuvitella :grin

Ja jos pitää sanoa paketin ”kauhistus” niin nuo punakeltaoranssi-raidalliset potkuhousut! Kuinka monella menis oikeesti käyttöön..? Muutenkaan en osaa potkuhousuja käyttää, en käyttänyt esikoisellakaan ikinä..

Haa, olen aivan päinvastaista mieltä molemmista. Farkkukangasmainen collegehaalari olis niin awwww tytöllä. Jotenkin tykkään ajatuksesta, että vauvan voi pukea just niinkuin itse haluaa piittaamatta kankeista sukupuolinormeista.:grin

Ja toi potkupuku. Sehän on niin retro kuin olla voi. Voin melkein nähdä mielessäni, että jossain perhealbumin kätköissä 70-luvulla syntyneellä isoveljelläni on vauvakuvissaan samantyylinen. Siis aivan huikea ja tulisi todellakin käyttöön oli lapsi sitten tyttö tai poika... Jos ei nyt ihan jokapäiväiseen käyttöön, niin ainakin valokuvia varten :hilarious:
 
Ehdottomasti otetaan äitiyspakkaus. Ihastuin siihen neutraaliin värimaailmaan. :)
 
Pitipä käydä itsekin kurkkaamassa, otetaan! Paljon enemmän minun makuun kun esikoisen. Kuten joku mainitsi aiemmin, täälläkin tykätään retroilla. :wink
 
Mulla ois muuten täydellinen 2015 pakkaus tallella mutta pilasin sen vanuhaalarin vanishilla :arghh: ja keltaisen potkiksen valkoiset kohdat näyttää sinisiltä.... siitä potkuhousuista on monet reklamoinu mut mä en jaksanu. Ja tuo haalari harmittaa mua ihan älyttömästi! Jo pelkästään se takia tekis mieli ottaa uus pakkaus. Mut katsotaan nyt ensin kumpi tulee ja keskustellaa asiasta miehen kaa
 
Ihanaa että muitakin ompelutaitoisia täällä. Edelliselle tein ihan hirveän määrän vaatetta valmiiksi eri kokoja (50-74), lisäksi tein kapalon ja kaukalopussin. Suurinosa vaatteista on myyty pois mutta kapalo ja kaukalopussi on tallessa. Nyt ei ole tullut pariin vuoteen oikein ommeltua joten täytyy katsoa jos tälle tulokkaalle taas tekisi kasan vaatetta odottamaan.
 
Oon miettinyt kehtaanko vastata tähän ketjuun. :hilarious: Pohjustan eli meillä tulossa esikoinen. Olen aina ajatellut ottavani äitiyspakkauksen. Että se on juttu, joka olennaisesti kuuluu raskauteen. Omasta äitiyspakkauksesta on tallella ainakin laatikko ja lelu. Olen viimeiset viisi vuotta aina katsonut uuden laatikon sisällön ja haaveillut sekä listannut lemppareita. :love017 Musta on todella hienoa, että Suomessa on tällainen yhteiskunnallinen käytäntö, joka asettaa kaikki odottavat äidit samalle viivalle sosio-ekonomisesta taustasta huolimatta. Olen pitänyt ihmisiä kiittämättöminä valittajina, jotka ovat kyseenalaistaneet laatikon sisällön. :wink Kaikkia ei voi miellyttää tuotteella, joka on tehty palvelemaan massoja. Sieltä voi käyttää vain osan vaatteista tai vaikka yhdistellä kaikkia omiin lempiväreihin. Taivas on rajana.

Tästä päästään tämän vuoden äitiyspakkaukseen, joka on minun mielestäni AIVAN HIRVEÄ! :hilarious: Mä en haluaisi ottaa sitä!
 
Muokattu viimeksi:
Tuuliajo :D [emoji23]

Me varmaan otetaan pakkaus joka tapauksessa, vaikka otettiin esikoisestakin. En oo ees kattonut tän vuoden pakkausta (tai oon silloin kun se tuli, mutta en sen jälkeen). Väreillä ei niin väliä, niitä voi yhdistellä ja aina tarvitaan varavaatteita ja varavaatteiden varavaatteita :D Esikoisen aikaan meillä oli vauvanvaatteita lainassa kaverilta ja ne ovat tietty palautettu ja ollut käytössä heidän toisella lapsella. Meillä ei siis ole niin kauheasti niitä kaikkein pienimpiä vaatteita. Mutta minäkin ajattelin ommella itse. Opettelin ompelemaan esikoisen ollessa n vuoden, ihanaa saada ommella niitä kaikkein pienimpiä :) Neulon myös paljon, tällä kertaa siitä voi olla enempi hyötyä kuin viimeksi kun on talvivauva (esikoinen syntynyt keväällä).
 
Ei aiota ottaa pakkausta, esikoisesta otettiin ja ne vaatteet ei tulleet oikein käyttöön. Aika paljon on säästössä vauvanvaatteita ja osan aion ommella itse.
 
Vähän sama meininki kuin Mamulilla. Esikoisen jälkeen olin satavarma etten pakkausta ota, koska harmitti kun kaikkea ei tullut käyttöön saakka. Nyt sitten tutkin tuota uutta pakkausta ja tykkäsinkin siitä tosi paljon. Silti luulen että tällä kertaa jää pakkauksen ottaminen väliin. Sillä 170€ saa kuitenkin hankittua kaiken sellaisen mitä pakkauksesta käyttäisi, kun esikoisen jäljiltä on kuitenkin tavaraa ja vaatetta yllin kyllin. :)
 
Katoin nyt tota pakkausta ja se oli mun mielestä ihan kiva. Tykkään eläinkuoseista. Aika paljon harmaata, ja ne punaiset leggarit oli aika tontut :D Mut muuten.
 
Ehdottomasti otan pakkauksen ja tykkäsin sisällöstä :) Odottaahan jo sitä jo nyt että pääsia hypistelemään ja tutkimaan laatikkoa :)
Esikoinen nukkui ihan pienenä päikkäritkin siinä.
 
Tuskin otetaan. En vain sitten kuitenkaan käytä vaatteita, jos en pidä niiden ulkonäöstä. Esikoiselle otettiin ja suurin osa vaatteista jäi käyttämättä.. olivat myös ihan oudon mallisia meidän lapselle :D

Kaikki tarpeellinen, kuten villavaatteet ja toppahaalari yms löytyy, joten ehkä otetaan rahat.
Toki, mieli voi muuttua :wink
 
Takaisin
Top