Äitiysloma

Täällä on oltu äitiyslomalla jo kohta 4 viikkoa. Ekat viikot meni kaikenlaista touhutessa ja salilla käydessä, mutta nyt pistin viime sunnuntaina salikortin hyllylle, kun alkaa hiljalleen tämä liikkuminenkin tuottaa hankaluuksia. Ei sillä, että mistään tekisi kipeää, mutta kun on aivan armoton pissahätä jatkuvasti. Eilenkin olin lähdössä koiran kanssa ulos, kun jo seuraavassa kadunkulmassa piti kääntyä takaisin ja päästä vessaan, vaikka olin juuri käynyt. On jo tuo masukki laskeutunut ja sen verran alhaalla, että painaa virtsarakkoa jatkuvasti. Eli nyt kun olen aika lailla neljän seinän vankina, niin alkaa aika käydä tosi pitkäksi. Nettishoppailuun on saanut menemään jo pitkän pennin.
 
Mä oon kans tuota nettishoppailua harrastanut tässä raskausaikana kun ei oikein jaksa kaupoilla kiertää. Joululahjoja tuli hankittua sitä kautta ja nyt kun on kotosalla remontti meneillään niin tapetteja oon tilaillut :) Varsin kätevää!
 
:D kätevää juu! Mulla on itsellä joku pakkomielle etsiä kaikkia vauvahommia netistä ja etsin jotain tiettyä vaikka monta tuntia että löydän.. Sitten seisookin illalla silmät päässä :)
 
Huomenna alkaa äitiysloma...vihdoin ja viimein! vaikka töissä en oo ollukkaan enää aikoihin:smiley-bounce005
 
Tänään äitiysloman 2. päivä! Olen niin fiiliksissä... Ihana hyvinvointiyhteiskunta, kun mahdollistaa meille mammoille tämmöisen! En olisi jaksanut ähkiä töissä enää päivääkään.

Minusta saa elefanttikävelyseuraa Herttoniemen huudeilla :)
 
Siellä päin jos asustelet, niin lähde mukaan etnofitnessin zumbaan joku kerta, mukavaa keikuttelua vielä näin loppumetreilläkin, kun voi tehdä just oman jaksamisen mukaan :) metrolla pääsee niin kätevästi...itselle kävely on vähän pitkäveteistä noin pelkästään ilman määränpäätä... :)
 
Takaisin
Top