Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Purkaudun nyt tänne 😅
Milloin se 2024 äitiyspakkaus oikeen tulee??? La on 2.6 ni eikö mun pidä hakea se viimeistään 2.4? 😅😆 Ei se -24 kerkee tulla!!! 😭😭😭😆😆
Me kans päädyttiin hakemaan se -23 pakkaus viime viikolla. Olisihan se ajatuksen tasolla ollut kiva saada ”oman vuoden” paketti, mutta toisaalta ollaan puolison kanssa molemmat aikanaan saatu edellisvuosien paketit kun alkuvuonna syntyneitä ollaan, niin jatketaan nyt meidänkin vauvalla sitten samaa linjaa. 😄
 
Luin jostain, että vaikka se uusi julkaistaan, niin silti siinä vaiheessa on aiempaa pakkausta vielä vähä aikaa jaossa. Tilasin sitten itekkin tuon 2023, enkä jaksanut enää odotella vaikka aikaa vielä olisi ollut😁

Hö, ootankohan mä sit ihan turhaan 😅
 
Ehkä itekin ootan vain tän viikon loppuun tms, ja sit tilaan. Tai ehkä päädytään siihen rahaan, nyt kun oon käynyt esikoisen vauvatavaroita läpi ja todennut kaikkea olevan kyllä 🙈 se 2024 pahvilaatikko olis ollut kaunis, ja ajatuksena ihana säästää vauvan omaksi aarrejemmaksi. Mut kun muuta ei tarvisi järkipuolesta, kuin yksittäisiä juttuja, niin järkisyistä olis parempi ottaa se raha...
 
Joo äp.n tilasin, myös venytin siinä uskossa että saisi sen -24 version vaaaaaan ei. Itse tyytyväinen sisältöön. 😊
Joo tossa oli ihania juttuja ja huomasin kirppikseltä ostaneeni yhden bodyn mikä on tuolla 😅 ja paljon semmosia mitä en ollut edes vielä hankkinut niin nyt ei tarvitse ihan heti hankkiakaan.
Oli pakko ottaa kuva kaikista vaatteista ja laittaa äitille 😅 ihan haltioissani olin kun pakkausta availin ja miehelle sitä sisältöä esittelin 🥰
 
Tänään on pakkaus saapunut postiin, tuli viikossa 😊 nyt ei enää harmita niin paljoo kun ei vieläkään mitään kuulu -24 laatikosta 😅
Kiva kuulla että siellä on kivoja juttuja 😊 käympä hakemassa sen ni jos vaikka se pesänrakennusvietti vihdoin alkais 😅
 
Minulle ei ollut mitään väliä sillä pakkauksen vuosikerralla niin en edes jäänyt odottelemaan vaan tilasin pakkauksen jo joskus kuukausi sitten. Puoliso oli myös innoissaan avaamassa ja tutkimassa sisältöä ja otti meidän pakkauksen avaamissession videolle esitelläkseen siskolleen ja äidilleen.
 
Mäkin kyllä tykkäsin pakkauksen sisällöstä, ja itse laatikon kuosikin oli mun mielestä kivempi kuin kuvissa missä yleensä näkyy lähinnä kansi ja se siinä oleva aurinko on vähän creepy🤣 Jos jotain vaihtaisin niin kaikki valkoiset tuotteet ottaisin mieluummin jonkun värisinä kun meillä ei miehen kanssa ole mitään valkoista pyykkiä😅 ja tuo lakubodyn kangas tuntui oudon karkealta, jotain vastaavan tuntuisia vaatteita on jäänyt kirpparilta sen takia ostamatta vaikka olisi muuten ollut kivoja.
 
Me kans kyllä tykättiin tuosta -23 sisällöstä. Mulle ne melko neutraalit värit ja kuosit oli mieluisia, koska on sitten helppo yhdistellä vaatteita jo niihin muutamiin aiemmin hankittuihin. En oo muutenkaan mikään kovin räikeiden kuosien ystävä. Mutta jotenkin ihanaa pestä vaatteita ja pakata vauvan lipastoon odottamaan. ❤️
 
Tosi nätti ois tuo kuosi tuossa uudessa laatikossa. Liian tarkkaa syyniä en taida tohtia tuotteisiin tehdä, kun mulle on jo matkalla se -23 malli. Mut hienoa, että uusi on vihdoin julkaistu!
 
Ehtiiköhän tuota tän vuoden pakkausta saamaan, mulla on ens sunnuntaina viimenen päivä tehä hakemus 🤔 Vai kuinkahan paljon -23 pakkausta jäljellä
 
Ehtiiköhän tuota tän vuoden pakkausta saamaan, mulla on ens sunnuntaina viimenen päivä tehä hakemus 🤔 Vai kuinkahan paljon -23 pakkausta jäljellä
Veikkaan, että olet varmaan just siinä rajoilla, että kumpi tulee.
 
Jos osasin laskea loppukuun odottajat saattaa jo tänään julkaistun uuden saada, jos tilaa "viime tipassa". Sitä voi kurkkia täältä. Kumman ottaisitte mieluummin 2023 vai 2024?
 
Takaisin
Top