Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aiotko ottaa äitiysavustuksen äitiyspakkauksena vai rahana?

Vielä on aikaista sanoa, saatteko 2023 vai 2024 äitiyspakkauksen. Täältä pääsee joka tapauksessa katsomaan 2023 äitiyspakkausta. 😊
 
"Vuoden 2024 äitiyspakkaus julkistetaan alkuvuodesta 2024. Katsotaan, minkälaiseksi hitiksi vuoden 2024 tuotteet nousevat!" Kelan sivuilta bongattu 🧐 Jonkun aikaa vielä siis täytyy malttaa odottaa ennen kuin näkee 2024 paketin sisällön, mutta toivotaan että vaikka jo tammikuussa pääsis katselemaan 😍 toisinaan Kela-Kerttu sivulla facebookin kautta on tullut joku pari tuotetta nähtäväksi jo ennen muuta pakkausta.
 
Meille tulossa kaksoset. Alun perin ajatuksena oli ottaa kaksi pakkausta yksi raha, mutta aiemmin synnyttäneiltä siskoilta saatu perimätieto vähän muutti suunnitelmia. Todennäköisesti tullaan ottamaan vain yksi pakkaus ja kaksi rahaa, mutta lopullinen päätös muodostuu varmasti myöhempänä!
 
Me otetaan pakkaus, kun ei oikeastaan ole mitään valmiina. Toki saadaan tässä tutuilta varmaan monenlaista vaatetta yms. vastasyntyneelle, kun tuttavapiirissä on muutamia meitä ennen syntyviä. Joten jos siltä näyttää, niin ehkä sitten lopulta rahana. Kiva päästä sitten näkemään, että mitä ensi vuoden pakkas sisältää!
 
Me valitaan pakkaus. Suomalainen äitiyspakkaus on edelleen sen verran tunnettu maailmalla, että ainakin puolisoa kiinnostaa kovasti 😁
 
Mä ajattelin ottaa rahana, meillä on vielä esikoisen äitiyspakkauksen kampetta tallessa, niin turha ottaa laatikkoa nyt kun mm toppapuku ja pussi on jo ennestään
 
Salapoliisitoimistosta päivää 🤣 löysin aktiivisella kelan lapsiperheille tarkoitettujen somesivujen stalkkauksella, että tän hetkinen arvio äitiyspakkauksen vaihtumiselle olisi että sitä alettaisiin jakaa maaliskuussa 😁 menisköhän julkistus siis helmikuun puolelle 🤔 haluun jo päästä näkemään mitä siellä on! Mitä kuosia tää 2024 vauvavuosikerta tulee käyttämään 🤩😂
 
Meidän ajatus on ottaa rahana, mutta päätetään vasta kun nähdään kuosit 😂
Meiltä jää perheen sisältä niin paljon tavaraa, että ne on varmasti sellaisia mitkä riittää erittäin pitkälle 🫶
 
Jospa tulis jo helmikuun alussa! 😄 Me otetaan äitiyspakkaus, kun ei ole mitään tavaroita tai vaatteita valmiina, niin kovasti odottelen että julkistaisivat jo sen uuden!
 
Meille kans otetaan ehdottomasti äitiyspakkaus, kun esikoinen kyseessä. ❤️
 
Purkaudun nyt tänne 😅
Milloin se 2024 äitiyspakkaus oikeen tulee??? La on 2.6 ni eikö mun pidä hakea se viimeistään 2.4? 😅😆 Ei se -24 kerkee tulla!!! 😭😭😭😆😆
 
Purkaudun nyt tänne 😅
Milloin se 2024 äitiyspakkaus oikeen tulee??? La on 2.6 ni eikö mun pidä hakea se viimeistään 2.4? 😅😆 Ei se -24 kerkee tulla!!! 😭😭😭😆😆
Mä menetin jo uskoni et se ehtis tulla ja laitoin hakemuksen viime viikolla. Mulla la 6.6 et olis voinut odottaa mut en jaksanut 😅😅 tänään pitäis sit tulla jo paketti ❤️
 
Purkaudun nyt tänne 😅
Milloin se 2024 äitiyspakkaus oikeen tulee??? La on 2.6 ni eikö mun pidä hakea se viimeistään 2.4? 😅😆 Ei se -24 kerkee tulla!!! 😭😭😭😆😆
Joo 2 kk ennen pitää hakea 🙈 voipi olla ettei ne pääsiäisen päivinä edes sitä julkaise, eiköhän kaikki kelassa töissä olevat vietä vapaita 😅 Mulla LA 19.6. joten 18.4. ajattelin tehdä päätöksen. Oon laittanut kalenteriin muistutuksen itselleni asiasta 😆
 
Takaisin
Top