Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Ehtiiköhän tuota tän vuoden pakkausta saamaan, mulla on ens sunnuntaina viimenen päivä tehä hakemus 🤔 Vai kuinkahan paljon -23 pakkausta jäljellä
Telkkarissa ku aamulla esittelivät pakkauksen sisältöä, sanoivat että uutta pakkausta alettais jakamaan jo huhtikuun loppuun mennessä. Mulla hakemus käsiteltiin ja postitettiin ihan parissa päivässä siitä ku hakemuksen tein, niin on varmaan just siinä rajoilla, kumpi sulle sitten tulis 🤔 Ite olisin niin mielellään ottanu tuon uuden!
 
Telkkarissa ku aamulla esittelivät pakkauksen sisältöä, sanoivat että uutta pakkausta alettais jakamaan jo huhtikuun loppuun mennessä. Mulla hakemus käsiteltiin ja postitettiin ihan parissa päivässä siitä ku hakemuksen tein, niin on varmaan just siinä rajoilla, kumpi sulle sitten tulis 🤔 Ite olisin niin mielellään ottanu tuon uuden!
Okei, kiitos tiedosta! Taidan jättää sitten ihan viime tinkaan hakemuksen laiton. Kunhan vaan ei Kelan sivuilla just silloin satu olee jotain käyttökatkoa 😅
 
Toi -24 pakkaus oli kyllä laatikolta niin ihana 😍 ja mä tykkäsin niiden housujenkin väreistä mitä siellä oli, bodytkin oli ihan kivannäkösiä. Mut avustuksen otin nyt kuitenkin sit rahana tällä kertaa, kun tavaraa ja vaatetta on jo aika paljon.
 
Takaisin
Top