Äitii!! tuu pyyhkimään!!

Isille terkkuja, että saattaa tosiaan nipistää :sad001 Tällä on ollut kunnon mustelmat pakarassa ja pohkeessa. Pakaraa en oo huomannut, millon tullut mut pohje kun jäi väliin, sattu itteekin se ääni! Mun pikkunen :'(
 
Riipitii, voi ei, kuulostaa kurjalta! :sad001

Bebe kakkas äsken ekaa kertaa pottaan :). Oli ähinä ja kitinä, lähdin vaihtaan vaippaa ja siinä samalla nostin potalle. No pottaan tuli vaikka kuinka paljon kakkaa lisää :). Ihan kuin olis ollut mukavampi kakata pottaan ku vaippaan mut sehän saattaa olla mun kuvitelmaa :D
 
Mä oon just ton kuvitelman takia laittanut potalle, kun huomaan aikeet ajoissa. Tänään se kävi tiskirätin kans puuhkimässä potan ennen kakkahätää :D Otti syöttärirätin syöttärin pinnojen välistä ja komensi mut kävelyttään. Sit käveltiin vessaan ja se huiski sillä kuivalla rätillä pottaa. Sitte takas.
En oo ihan varma, mitä sillä oli oikeesti mielessä, kun vähän aiemmin potassa oli vettä, kun koitettiin tuleeko kakka.
 
Meillä sujuu pottailu aivan hämmentävän hyvin. Tänäänkin on tullut yhdet kakat ja vissiin neljät pissat pottaan. Lisää vähän motivaatiota kestovaippailuun kun pystyy pitämään samaa vaippaa pitempään, tänäänkin aamupäikkäreitten jälkeen puin vaan saman vaipan takas pottailun jälkeen kun se oli ihan kuiva :P

Ihan täysin mun ja miehen viitseliäisyyden varassahan tää on, mutta ainakin toistaseks pesen mieluummin pottaa kuin pyllyä ja vaippoja. Ja pysyy Bebellä iho parempana, kun sillä meinaa olla vähän herkkä iho.
 
Rose mistä sä tiiät viiä sen potalle pissalle? Tästä ei ainakaan tiiä kuin jälkikäteen, kun pissan päälle puistattaa :D (Tai mun äiti sano, että niin vauvat tekee, kunnihmettelin puistatusta.)
 
3in1 ankkapotta hommattu! Aika kovalla käytöllä näyttää olleen, mutta 20€ käytetystä oli ihan sopuraha verrattuna uuteen 55-65€.
Nyt vaan motivaatio kohdalleen ja aamulla aloitetaan :)
 
Riipitii, arvaan vaan :D. Päikkäreiden päälle heti (helppo huomata herääminen kun nukkuu liinassa) ja sit ruoan päälle yleensä. Ja melkeen joka pierusta testaan kans. Mutta musta tuntuu että Bebe hoksas tän homman jotenkin nyt pari päivää sit. Koska ei meillä vielä viime viikolla mennyt näin hyvin. Eli tuurilla muutamat ja kauheet kehut päälle ja sit toivoo et vauva haluaa pissata pottaan?

Tavallaanhan tää potatus tässä vaiheessa on vaan lisävaivaa, koska eihän se vaipparumba mihinkään häviä. Mut mulla on melko vähän tekemistä päivisin niin samapa se on käyttää lasta potalla. Kun ei kuitenkaan pysty tekeen mitään mikä vaatii rauhaa ja keskittymistä :wink
 
Aamulla sitte istuttiin potalla ekaa kertaa...

-Ahaa, tossa on roskis. Pyykkikori. Matto. Kissanvessa. Tää on tylsää. Miksi mun pitää istua tässä? Voidaanko jo mennä pois? Mikä tän tarkoitus on? Ja varmana en tähän tuoliin muuten tee mitään. Pääseekö tästä pois jos tekee näin (nojaa eteenpäin) Kato äiti mun vatsalihaksia. Hei roskis! Ja pyykkikoriki! :grin

Semmonen ensimmäinen istunto :joyful:
 
Tämä ei oo tajunnu mitään pottaideaa. Tänä aamuna loppuosan kakasta kerkesin osuttaan pottaan (alkuosa vaipassa ja vessan lattialla, kun rupesin kiikuttaan potalle heti hoksattuani toimituksen olevan käynnissä). Kun peppu oli pesty, nostin likan eteisen lattialle odottaan, että pesen hampaani. Siinä se sit nojaili karhunkävelyasennossa vessan kynnykseen ja pissas eteisen lattialle...

Edit: ollaan se potan kans pelattu kuitenkin jo heinäkuusta :)
 
TÄMÄ ON KALLUPPI !

Elikkä: Olen päättänyt potan värin, mutta merkillä on merkitystä, vai onko? Meillä on aina ollut Baby Björn, mutta Orthex on päivittänyt pottatuolistaan aika makeen. Se on myös hurjan paljon halvempi ;-)

Kenellä on aikaa turhuuksiin ja jonniin joutavaan, jeesaa akkaa mäessä än-yy-tee-NYT!!
 

Liitteet

  • 1444215539239.jpg
    1444215539239.jpg
    20 KB · Katsottu: 30
  • 1444215557016.jpg
    1444215557016.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 32
Olisin ostanu Orthexin jos en olis sitä BB:tä bongannu kirppikseltä niin halvalla.
 
Takaisin
Top