Äitii!! tuu pyyhkimään!!

Tosi pahan pistit Happy, jos en olis ankka helvettiä bongannut, olisin ihan tylyn viileästi pukenut ohuet vaatteet mukelolle ja painellu kauppaan koe istuttamaan. Äänestän tyhjää :D
 
Meillä on orthex, koska selkänoja kiertyy myös käsituiksi. Testasin 2 kk sitten kaupassa ja istutin likkaa molemmissa.
Nyt varpaankärjet osuu jo maahan, eli ei oo käsinojalla samaa tarvetta, mut sivuihin se nojaa eikä taakse.
 
Minä laitoin paikalliseen fb-kirppariin myös potanostoilmoituksen kera kauniiden pottakuvien ja nyt siitä ilmoituksesta on tykätty :-)
Mitä siitä jos haluaa maailmasta vähän kauniimman? :-)
 
No tarviihan potanki olla nätti. Mä en yhtään tykkää niistä semmosista valkoisista vatkauskulhoista :bored::rolleyes::grin
 
Hahahaa :-) siis mulla oli aamulla niin virkee olo että luulin kyllä nukkuneeni hyvin. Mutta peilikuvakin sanoo Kiss my ass... mitään oo levänny tai lepo vaan ei mee perille. Mua paleltaakin koko ajan. On varmaan Hb tippunu alas vaikka minä tyttö syön syön koko ajan syön, minä tykkään olla ähkyssä..

(Vierahien on hyvä päivä tulla kun emäntä käy yliväsykierroksia ja hilluu kuin humalassa olisi!)
 
Mä kyllä kans kallistun bb puoleen, vaikkakaan meillä ei esikoinen moista suostunitkaan käyttämään.
 
Ankkapotan idea siis on, kun lapsi pissaa pottaan, alkaa iloinen musiikki soimaan. Kuvitelma: mukula pissaa,musiikki soi, hymyillen tajuaa: Ahaa, kun pissaan tulee bileet! Totuus: mukula pissaa,musiikki alkaa, pienet kädet puristuu rystyset valkoisena kauhukahvoihin ja katse kääntyy äitiin, silmistä voi lukea : wtf just tapahtui? Eli jatkamme harjoituksia...
 
Takaisin
Top