IVF/ICSI kokemuksia

Pisama Olen lukenut myös, että greippi mehulla olisi limakalvoja paksuntava vaikutus, mutta se myös vaikuttaa joihinkin lääkkeisiin joten jos on käytössä jotain säännöllistä niin en ehkä suosittele. Kannattaa googlettaa :)
 
Unique voi vitsi, ei varmasti lopu nuo piinapäivät siihen plussaan! Mäkin olen ymmärtänyt että neuvolan kautta saa hyvin apua ja pääsee juttelemaan, kannattaa sitä hyödyntää:)

MuuMuu onnea ultraan!

Pisama hienoa että pääsette punktioon! Toivottavasti olisivat hyvänlaatuisia! Eihän siihen onnistumiseen välttämättä tarvita kuin yksi siirtokelpoinen alkio, näin meille aina sanottiin:)

Mulle tuollaset vehniskapselit ja öljyt on ihan uutta, mitä ne siis on?
 
Greippimehutkin on käytössä. Ja sitä vältän ottamaan lääkkeiden oton lähellä. Hitto..uskaltaiskohan sitä vehnistä ottaa tupla-annoksen muutaman päivän ajan. Tuntuu että kroppa ei nyt reagoi mihinkään samalla tavalla kuin aiemmin. :confused:

EmmaA vehnis eli vehnänalkioöljy on periaatteessa e-vitamiinia, mikä auttaa mm limakalvoihin. Ne kenellä ollut ongelmia limakalvon paksuuden kanssa saattaa saada siitä apua. Itselläni paksuntanut aina monta milliä. Öljy itsestään voi maistua aika inhalta, varsinkin alussa. Sitä on siis saatavilla myös ihan pilleri muodossa myös. :happy:
 
Ultrassa käyty. Sentin mittainen pieni kaveri siellä oli, jolla hyvä syke. Vastasi viikkoja kuulemma hyvin. Lapsivettäkin oli jo muodostunut. Pientä hematoomaa edelleen näkyvissä, kunpa ei enää vuotaisi. Tsemppiä teille jokaiselle piinailuihin, punktioihin, siirtoihin, odotteluun, mikä kenenkin vaihe nyt onkaan! :Heartred
 
Ai niin se piti sanomani vielä että munasarjat olivat edelleen tosi suuret. Mulle olikin sitten kai tullut hyperi ja todennäköisesti ne kauheat vatsakivut plussan aikaan johtuivat siitä. Munasarjoissa oli 7cm halkaisijaltaan olevia rakkuloita. Mutta kuulemma paranemaan päin että ei tässä hätää pitäisi olla.
 
Bluebe ja MuuMuu kovasti onnea, ompa ihanan kuulosta:Heartred

Meninpä sitten testaamaan(pp7) kun jännitti alkaako kohta menkat. Näkyykö tuossa haamu vai oonko päästäni vialla...?:nailbiting:
 

Liitteet

  • C8B7B74B-8EED-4666-ADE8-2763D6C5DA7A.jpeg
    C8B7B74B-8EED-4666-ADE8-2763D6C5DA7A.jpeg
    823.8 KB · Katsottu: 173
Voi kun ihania ultrakuulumisia MuuMuulla ja Bluebella. Rentoa odotusaikaa teille!

EmmaA ihan kuin siinä jotain näkyisi. Vahvistukoon viiva ja pysyköön pikkuinen matkassa mukana loppuun saakka!

Täällä odotellaan vuodon alkamista. Nyt on jo kp 32/28. Tosin viime viikolla suunnittelu-ultrassa näkyi munasarjassa parin sentin nesterakkula, jota lääkäri epäili kystaksi. Samaan aikaan oli ovisliman tyyppistä eggwhitea, joka loppui parin päivän päästä. Menkkaränkkääkään ei ole kuulunut saati muutakaan siihen viittaavaa. Noh odotellaan odotellaan.
 
Takaisin
Top