Arki vauvan kanssa

Hmm.. jännä juttu ku luulis et kaikille päätökset tehtäis samalla tavalla.. :confused:
Nimittäin hitto et kaveri kiros sitä et meni tekemään keikka hommia välillä ja äitiyspäivärahat tippu toisesta minimiin..

Ite ihmettelin sillo ku menin raskaana ilmoittautumaan työttömäks työnhakijaks nii se työntekijä siellä puhu et "kattele ite jos jotain löytyy.. ilmota sit ku äitiysloma alkaa". Koskaan eivät mitään töitä tarjonneet tai ees kysyny et oonko hakenu minnekään :eek:
On kyllä outoa, että kaverisi raha tippui minimiin!

Mulle oli vahingossa jäänyt se työnhaku päälle työkkäriin kun mun äitiysloma alkoi. Siis en työttömyysrahaa enää Kelalta saanut, mutta olin unohtanut työkkäriin ilmoittaa muutoksesta. Niin vasta helmikuussa tuli työhönosoitus, että mun olisi pitänyt hakea yhtä työpaikkaa. Ennen sitä ei mitään. :wideyed: Siitä sit hokasinkin, että jaa täytyis vissiin soittaa työkkäriin. :grin
 
Mulla ollut samat äitiys- ja vanhempainpäivärahat kaikista kolmesta lapsesta, koska parhaat tulot on ollut ennen esikoista niin toki sen mukaan olen aina laskettanut nuo etuudet sekä tietysti kaikilla lapsilla on ikäeroa toisiinsa se alle 3v. Välissä olen kyllä töissä pyörähtänyt. Ehkä tuossa edellä mainitussa tapauksessa ko kaveri on itse vahingossa maininnut, että haluaa laskettavan eri tavalla ne etuudet, Kela kyllä kyselee, että minkä perusteella ne lasketaan.
 
Onnea Maatuskalle!:)

Pakko tähän "sopivaan" väliin ihmetellä...
Miten jotkut jaksaa harrastaa seksiä vauva-arjen keskellä niin että uusi vauvakin jo tulossa :confused: yksi kaverikin ilmoitti olevansa taas raskaana ja edellinen on alle puoli vuotias...me on sekstailtu jopa 2 kertaa synnytyksen jälkeen... ei todellakaan ole ekana, eikä näköjään viimeisenäkään :D, mielessä silloin kun vauva nukkuu...
 
NaLi täällä ei olisi edes millään tavalla mahdollista että uusi vauva olisi tulossa, varsinaisia hommailuja vauvan syntymän jälkeen kaksi kertaa vähemmän kuin siellä :grin jos viimeistään ensi vuonna... :grin
 
Haha, sama täällä :) Meillä vois johonkin väliin mahtuakin hommat, vaan tuskinpa nappaa ennenku kierto jälleen käynnistyy. Vehkeet on ihan erilaiset ja hermotus on ties missä... mutta joo, meillähän siis esikoinenkin on laadittu labrassa. Että siltä pohjalta myös mahdollinen seuraava :wink
Toki määräajoin yritetään, jos siitä sitten jonain päivänä jotain tulis!
 
Meillä kyllä on seksiä 2-4x viikossa, kuten ennenkin.. mut mies ei vielä uutta lasta halua, on ootettava et tyttö kasvaa isommaks, jos miehellekin tulis ees pieni vauvakuume....
Ei sitä aina jaksakaan hommiin ruveta, mut joskus sit ku vaan rupeekin, ni mukavaahan se on :)
Mut siks on noita parin kerran viikkojakin, ku itteä ei aina vaan huvita. Eikä tietty miestäkään aina. Meillä keretään hyvin hoitaa hommat tytön päiväuniaikaan tai illalla sit :D
Kahden tai useamman lapsen kanssa voikin olla jo haastavampaa löytää aikaa, tai illalla voi olla kyllä jo niin puhki, ettei vaan tosiaan jaksa..
 
Viimeks elokuun lopussa... :D Ensin ei uskaltanu,ku supisteli ja nyt ei jaksa eikä huvita.Menkat ei oo vieläkään alkanu,vaik poika jo 6kk.Suukotkin on kortilla...Mies ottanu reilusti välimatkaa hellyyden suhteen,mut seksi kelpais.Mutta miulla ei oo mitään mielenkiintoa,jos ei läheisyyttä oo muuten kuin seksin muodossa.Läheisyys meillä loppui raskauteen. :sad001
 
0-2 kertaa viikossa seksiä meillä. Riippuu aina esim. miehen työvuoroista ja siitä, että onko 10v kotona ja hereillä. :D Mä oon just sellanen että ihan poikki iltaisin, ei kiinnosta mikään seksi pätkääkään. Kyllä voisin "antaa" miehelle, mutta en innostu ite jos hommiin ryhdytään. Mies tosin ei halua silloin, jos mä en jaksa olla kunnolla mukana. Hyvä niin tietysti, että ajattelee muakin. :) Aamut on meillä paras aika, se ei haittaa jos 2v on hereillä, hän viihtyy oikein hyvin piirrettyjen ääressä sen aikaa. :hilarious: Vauvakin voi olla hereillä, jos on tyytyväisellä tuulella lelujensa ääressä. :hilarious:
 
No nyt täytyy tunnustaa, että "neitsyys" meni :) Mä lähden tytön kanssa kahdeksi viikoksi reissuun. Perinteinen hyvästelyseksi, ei huono :wink
Mä en kyllä pystyis olemaan tytöstä erossa muutamaa tuntia kauempaa, saati kaksi viikkoa. Isi-parka... se kun on vielä semmoinen herkkis (aina itkee VoFia katsellessa :) ).
 
Meillä yleensä minä olen se joka illat kiehnää miestä "siinä mielessä", joten mies joutuu yleensä olla se antava osapuoli (eikä yleensä torju yrityksiäni). :joyful:
Se nyt vain on sellainen asia joka on mukavaa ja rentouttavaa ja josta tykkään, ei todellakaan mitään pakkopullaa. Kyllä sitä aina repii jostain sitä virtaa siihen hommaan vaikka ois kuinka väsynyt. Siinä saa olla miehen kanssa ihan iholla, tulee endorfiineja ja uni tulee hyvin kun on mukava olo. Joten miksen välillä panostaisi asiaan hetken vaikka väsyttäisikin?
En toki tarkoita, että muidenkin pitäisi toimia näin. Ymmärrän, että tilanteet, olotilat ja halut ovat kaikilla erilaiset. Seksuaalielämä muuttuu monta kertaa elämän varrella eikä sitä voi verrata kenenkään toisen elämään. Kaikki kun on yksilöllistä. Joten eläkää leidit vaan just oman olon mukaan, että mikä tuntuu parhaimmalta. :happy:

Mukavaa matkaa Katjusha! :grin
 
Lähdetkö Katjusha ihan ulkomaanmatkalle? :) kivaa reissua tytöille!
 
Mä alotin nyt maidottoman dieetin pojun iho-ongelmien vuoksi. Alkuun kaks vkoa ja sit katotaan helpottaako oireet. Jatkan sit siihen saakka kun imetän jos siitä löytyy apu ongelmiin. Onko muut kokeillu ruokavaliomuutoksia vauvan oireisiin?
 
Ellipsi en ole ainakaan vielä..tytöllä pahaa ihottumaa jota pidetty tähän asti atooppisena ihona.
 
Mä olen yrittänyt vältellä kauraa&ruista ja hiilihapollisia juomia. Nyt päätin kokeilla myös maidottomuutta, koska pojalle alkanut tulemaan ihon punaisuutta mun maidon nauttimisen jälkeen. Voi kyllä olla, että on jotain muutakin, mutta kokeilen nyt onko vaikutusta.
 
Ellipsi en ole ainakaan vielä..tytöllä pahaa ihottumaa jota pidetty tähän asti atooppisena ihona.

Atooppinen iho on usein yksi maitoallergian oire. Meillä täsmäs niin moni maitoallergian oireiden kanssa, että päätin lähteä kokeilemaan.
 
2c7dd0b6c5da8f31b6afd8e485cdd296
 
Takaisin
Top