La tammikuu 2016

Teettekö te minkälaista työtä? Tai siis en itsekään tarkemmin halua paljastaa mutta teen joka tapauksessa työtä jossa tapaan asiakkaita, hyvällä tuurilla 2-3 h kerrallaan. Jännitän hieman alkaako pahoinvointi ja miten selviydyn työtilanteista. Jännittää myös miten pystyn pitämään asian salassa työyhteisössä.
 
Niinali, tuota pahoinvointia minäkin kauhulla odotan. Olen opettaja joten töissä pitää olla skarppina koko ajan. Myös työyhteisö on sen verran tiivis, että varmasti paljastuisin jos alkaisin oksennella pitkin päivää. Onneksi pian pääsee kesälaitumille oksentelemaan ja mahaa kasvattelemaan :)
 
Tervetuloa mukaan Enni85 :)
Mulla myös vihlominen enimmäkseen sijoittuu vasemmalle puolelle alavatsaa ja kohdun ulkopuolinen raskaus on itselläänkin käynyt mielessä..
 
Kotiäiti, saan oksentaa rauhassa jos sellanen olo iskee :)
En tiiä pitäskö siirtyä takas kotihoidontuelle, kun pari viikkoa sitten ilmottauduin työkkäriin ja aloin ettimään töitä (ei oo työpaikkaa mihin palata), mutta eikai mikään paikka töihin ota jos loppuvuodesta alkaa äitiysloma? :D
Liiton rahat on kyllä paljon enemmän kun toi kotihoidontuki :/
 
Neuvolan täti sanoi puhelimessa ettei olisi näiden oireiden perusteella kovin huolissaan ulkopuolisesta raskaudesta, mutta ei se huolta vienyt pois.
Onneksi ei ole tosiaan kuin vajaa kaksi viikkoa niin pääsee sinne ultraan :) toisaalta mulla on niin pitkä kierto ettei ole varmuutta missä vaiheessa raskaus on. Voi olla vähän huonosti näkyvissä mitään/on niin alussa ettei syke vielä kuulu.
Ja onneksi on töitä niin ei mene kaikki aika miettimiseen :)
 
Mäkin kävin lukemassa kohdun ulkopuolisesta raskaudesta ja totesin ettei huolta, koska ei vuoda verta :) Jospa nää olisi kiinnittymiskipuja tms..
 
Melkein kyllä naurattaa kun mietin mitä kaikkea olen ehtinyt netistä penkoa ja lukea alle kahdessa päivässä, eli sen jälkeen kun plussatestin tein ja nyt olo on kaikesta tiedosta ihan :excited001

Lueskelin monta raskaustestiä ihmiset ovat tehneet keskimäärin ja alkoi epäilyttää itseä tuo yksi ainoa tehty testi, jos sen tulos olikin väärä.. Huomenna apteekkiin! :smiley-angelic006
 
Siiseliini: Niin. Samaa koittanut ajatella mut ilmeisesti se vuoto on sit vaan se viimeinen niitti siinä ulkoisessa. Eli yleensä ilmeisesti edeltävästi on toispuoleinen kipu.
Mutta oon plärännyt kans niin monta keskustelua läpi ja paljon ollut niitäkin joiden raskaus ollut ihan normaali toispuoleisesta kivusta huolimatta. Joten vielä lippu korkealla :) ja enimmän aikaa tuntemukset koko alavatsan seudulla.
 
Alkuraskaudessahan on paljon ihan normaaliakin kipuilua, kun kohdunkannattimet venyvät ja kohtu muutenkin muotoutuu. Ja ilmeisesti toispuoleinen kipukin on normaalia, vihlontaa esiintyy kai enemmän sillä puolella, mistä munasolu on irronnut, kun keltarauhanen tms tekee töitään :) Eikö ollutkin pätevästi selitetty? :D
 
Mä olen opiskelija, joten tää alkuraskaus menee kivasti kesä"lomailemassa". Suoritan yhden kurssin toukokuussa ja toisen elokuussa, sen lisäksi käyn kesä-, heinä-, ja elokuussa kirjoittamassa tentit yliopistolla. Opiskelen siis opettajaksi, joten oman alan kesätöitäkään ei ole tarjolla, joten kirin tässä opintoja eteenpäin. Sitten malttaa joulukuussa hyvin mielin jäädä vuodeksi äitiyslomalle :)

Mun olo on edelleen epäilyttävän oireeton. Välillä tuntuu pieniä vihlaisuja alavatsalla, mutta ei muuta. Niinhän tästä hyvästä olosta pitäisi vaan nauttia, niin kauan kun sitä kestää, mutta oireiden puuttuminen saa myös pohtimaan, ollaanko tässä raskaana ollenkaan..
 
Oon tehdastyöläinen. Eli nostelua ja kyykistelyä, trukilla ajoa, hyppelyä... Jeih! Hyvällä omalla tunnolla kyllä jään saikulle jos tarvista, en yhtään jää mietiskelemään että mitenköhän tekis.. :S
Eilen olin jo paniikin kanssa tekemisissä kun alko illalla koskemaan olkapäähän... Tai enemmänki tonne lihakseen kun sitä hieroi ja rauhoittui.... Jo tuli netistä luettua kaikkee pahaa :/
Sit muistin että ehkä se haravointi ja just samaisen käden varassa rönötys ja kirjottelu tänne ei tehny gutaa :D
Onneks se loppui sitten... Jumissa enää lihas.. Huh..
 
Ja voisihan tuossa ennen äippälomaa talvilomat pitää pois :D Itse yritän olla niin pitkään töissä, kun vaan vauva antaa.. Olisi hyvät joulurahat tiedossa ainakin :wink
 
Huomenta,

Vähän huonompia uutisia >: Tänne ei ollu tarrasukat tullu matkaan mukaan. Eilen lähti km-käyntiin pienellä vuodolla ja yöllä alkoi kovat krampit ja todella kova vuoto, sekä r-testeissä näkyy selkeästi hcg:n lasku, enään jos oikein tuijottaa oikeassa valossa nii hyvällä mielikuvituksella saattaa näkyä jotain.. Koville ottaa, mutta toisaalta sitä voi lohduttautua sillä että varmaan luonnonvalinta vain tapahtunut.

Toivottavasti kaikilla muilla menee loppuun asti hienosti, uskoisin näin! Yritän itse tulla teidän perässä, maaliskuisten ryhmään tähdätään :)
 
Voi Riina, oon niin kovin pahoillani. Millä viikoilla olit? Sure rauhassa ja sitten vaan uutta yritystä, joka sitten myös kantaa loppuun saakka ja maaliskuussa on pieni sylissä :)
 
Riinalle paranemisia :Heartred Niin fyysisiä kuin ennen kaikkea henkisiä! Menetys on aina iso ja aito, oli km tapahtunut millä viikolla tahansa. Anna itsellesi aikaa toipua ja kun mentaalipuoli on parantunut niin uutta yritystä. Älä menetä toivoa! Itsellä uusi raskaus paransi olon. :Heartred
 
Tsemppiä Riinalle! :Heartred

Huomaa, et ite on aivan noviisi tääl palstalla. Ihmettelin aiemmin, mitä ihmettä tyypit puhuu, kun toivottelevat tarrasukkia ja rupesin jo kuvittelemaan "oikeita" tarrasukkia mielessäni :D tulipas nyt nuija olo :D nyt selkis, mitä sillä tarkoitetaan... Luoja mun kanssa :D
 
Takaisin
Top