Raskaaksi 2015

Ihana kuulla tällaisia ultrakuulumisia kiivimami! Vielä kun pääsisi itsekin jonain päivänä ihastelemaan ruudulta sitä omaa pientä! Mahtaa olla ihan mieletön onnen tunne!
 
Mä en taida päästä täältä koskaan.. Oon varmaan ens vuodenki ketjussa.. kierto sen kun venyy.. Alkaa olee kohta 60 päivää.. Huh..

Onnea kuitenkin plussanneille!
 
Ihanaa kuulla kiiwimamistakin pitkästä aikaa! Ihania kuvia pikkuisesta!

Pepe, elä turhaan pelkää että yksin jäisit, täällä minäkin ainakin tämän vuoden pyörin, kun ei sitä ovulaatiota tapahdu... Nyt on ollu lähiaikoina vähän kiireitä, niin ei joka päivä tänne ole kerennyt, mutta kohta taas elämä normalisoituu ja sitten taas kerkee. :)
 
Mukkis, voi pahus sun menkkoja! :sad001

Ihanalta näyttää, Kiivimami! :)

Mulle sattui tänän oudoin juttu: Mä en pääsääntöisesti mun asiakkaiden kanssa tästä vauva jutusta juttele mutta sit muutamasta on tullut läheisiä ja niiden kanssa sit tulee juteltua enemmän. Itse asiassa yhden asiakkaan tyttärestä on tullut mulle tosi läheinen ystävä ihan työn ulkopuolelle ja sit hänen kanssa olemme molemmat olleet yritys-projektissa, tosin hän jo toivotun tuloksen savutti ja vauva tulee kesällä. mut hänen äitinsä kanssa olen paljon puhunut asiasta. Hän on myös lupautunut varamummiksikin kun mun vanhemmat asuu tosi kaukana ja mun miehen vanhemmat on kuolleet.
No mut kyse nyt ei ole kuitenkaan hänestä, vaan yks toinen asiakas, brittiläinen nainen, käy mulla ja tänän hän oli siinä penkissä ja sit jostain syystä alettiin juttelee hänen kanssa tästä aiheesta. Hän kyseli kovasti et millon mulla on ollut viimeset menkat ja ovuloinko jne. Sit hän ihan yht äkkiä sanoi että hänellä on tosi vahva tunne että mä tuun raskaaksi ennen kesää. (sana april livahti siellä mut menin vähän sekaisin kun hän tolleen rupes puhuu niin en oikein saanut koko lauseesta kiinni, mut kuitenkin...) ja sit se oli että joo, eka on tyttö ja sit saatte tosi pienellä ikäerolla toisen ja se on poika. Et on just hyvä et mä saan tytön, koska oon jo valmiiks hyvin naisellinen nainen! Ja outoa tässä on se että mä tositositosi paljon enemmän haluankin tytön. (tästä syystä oon aina ajatellut et haluun tietää varmasti sen sukupuolen, koska jos se onkin poika niin tietenkin haluan haluta sitäkin yhtä paljon! Niin kerkeen mun ajatukset asentaa uusiksi, kun tiedän etukäteen.) Ja oon myös ajatellut että en halua kovinkaan pitkää ikäeroa ja et ois kiva et se toinen on poika. (selvennykseksi vielä: ihanaa on kunhan tulisi edes joku, varmasti sitä rakastan ihan yhtä paljon, olipa kumpi tahansa! Mutta kai sitä aina toista ehkä jonkun verran enemmän toivoo.)
No sit hetki puhuttiin tästä niin sit se kohta oli silleen et onko mun isovanhemmat kuollu ja mä olin et joo, on. Sit se kysy et olinko mä läheinen mun äidin äidin kanssa. Mä sanoin et kohtuu mut en nyt ihan superläheinen kuitenkaan. Sit se oli taas et joo, hän jo viimeksi koki sen mutta ei sanonut mitään mut et musta jotenkin tulee tosi vahvasti se mun mummin henki.. tai jotain?!?!?
Mua alko ahdistaa aika paljon kun suoraan sanoen olen aika tälläinen henkimaailma-vastainen. Tai lähinnä tälläset kuolleet henget saa mussa vahvan negatiivisen tunteen aikaan. Mutta kuitenkin jäin miettimään että mistä se osasi tollasta sanoa ja miten se osasi "ennustaa" tavallaan mun haaveet ääneen mitä en ole sille sanonut. Enhän mä tiiä että tuunko mä raskaaksi ennen kesää vai en, kyllähän se on jokatapauksessa mahdollista mutta silti outoa! Ja tuo mummi-juttu varsinkin.
Mun arvomaailma on kristillinen ja uskon Jumalaan ja näin ollen uskon henkimaailmaan joten mä menin jotenkin ihan sanattomaksi tossa. Koska tollaset olen mieltänyt negatiiviseksi kokemukseksi ja yhtäkkiä se heitetään vasten mun kasvoja. Mut siis kun tulin kotiin ja kerroin mun miehelle niin se vaan nauro et joo onpa huvittavaa.

Mut sellasta mun päivään, katotaan pitääkö jutut paikkansa :grin
 
Voi mukkis ❤️ Pahoittelut tädistä! :hug013Tekipäs ilkeän tempun! :angry4

Kiivimami, täällä tuli onnenkyyneleet sinun puolesta! Ihanat kuvat pienestä! ❤️

Ilpuri, kylmät väreet meni kirjoitustasi lukiessa! Toivon niin, että asiakkaasi jutut raskauksista käy toteen! ❤️

Kiitos ihanat! ❤️ Täällä kai alkaa pahoinvointi nostelemaan päätään. Koko päivän kuvottanut ja ollut huono olo, mutta se voi myös johtua siitä, kun hieroja käsitteli kaularankaa 15min, oon niin jumissa. Pahoinvointiranneke pääsee muutenkin huomenna kokeiluun, kun laivalle pitäisi lähteä. :)
 
Ilpuri, onpas jännä asiakas ollut sulla! Mä itse syyllistyn milloin minkälaisiin uskomuksiin, ja tää sun kertomus sai mulla jännän kutkutuksen vatsaan. :) Tuli vielä mieleen, että äitini kävi alle parikymppisenä vitsillä kylän ennustajalla, vanhalla mustalaisrouvalla, joka kertoi näkevänsä elämän pienen tumman miehen kanssa, joka ei kuitenkaan päädy ns. hyvin (kuvaus sopi isääni joka sittemmin kuoli mun ollessani 9-vuotias), ja kaksi kehtoa, joista ensimmäisessä keinuu tyttö (minä!). Tuntuu hassulta, josko se on jotain tiennytkin ja nähnyt mun syntymän etukäteen :D

Muoks. Ja mulla tosiaan pikkuveli, sekin arvaus osui oikeaan.
 
Muokattu viimeksi:
Ilpuri. Jännää! Joillakin se taito vain pysyy läpi elämän, usko pois, meillä kaikilla se oikeasti on, kaikki se tieto on jo meissä, me ollaan vain suljettu se pois, lapset tietää kans, ne on niin puhtaita vielä :Heartred Minulle kaikki ennustukset on toteutuneet, joka ikinen ja niitä ennustuksia löytyy roppakaupalla, samoin kuin kaikki menneet asiat on minulle kerrottu. Minunkin mukanani kulkee mummini, hän ei ole siirtynyt "uuteen elämään" vaan on nyt käynyt kaikki läpi ja jäänyt sitten meille joillekin henkiavustajaksi, se tuntuu tiettynä lämpönä se hänen läsnäolonsa :joyful:
 
Kunnollinen (tosin normaalia paljon runsaampi) vuoto alkanut yöllä..
Siirryn taka-alalle ainakin hetkeksi, muutenkin tää kierto tulee olemaan välikierto hoidoista(vaikka se kuulemma on yhtä hedelmällinen ku edellinen) toivottavasti päästään jo alottelee ivf huhtikuussa... Kun on jo 4 epäonnistunutta inssiä takana. .
Eilinen ilta ja viime yö meni itkiessä.. noi haamut tässä kierrossa vaan aiheutti suuremman pettymyksen.. (yleensä ei näy ees haamuja..)

Miilia Yk 32, kp 1/25-27
 
Voi Miilia, oon tosi pahoillani! Toivottavasti tosiaan nyt sitten se ivf! Mun muutamalla tutulla on niistä tärpänny heti, toivon et sullakin :Heartred :)
 
Ilpuri: Jännää ja toivottavasti nuo sinun asiakkaasi ennustukset käy toteen. :)

Miilia: Voi ei, olen pahoillani! :sad001 Tsemppiä!

On: Täti ei oo vielä ilmoittanut itsestään, mutta eiköhän se tässä parin päivän sisään ilmaannu. Ei oo mitään oireita ollut, joten uskon vahvasti että yk5 alkaa. Kovasti toivon plussatuulia tänne!
 
Äääääh tutun tuntuista pahaa mieltä ilman syytä heti aamusta.. Kp20/28 että oisko menkkoja enteilevää pms oiretta.. Muutama paha sana tekis mieli sanoa nyt.... Toivottavasti olen väärässä :'(
 
Eilisen pettymystä sulateltu, ajattelin ensin, että onkohan tää joku merkki, että mun ei kannata enää ryhtyä tähän hommaan, mutta kun mietin tuntojani ja sisintäni, ei mun vauvakuume järkeilyllä katoa mihkään. Tiedän ja olen varautunut siihenkin, että tuleva mahdollinen raskaus ei välttämättä ole helppo,sillä mun kroppa on vähän kärsinyt edellisistä. (iltaisin särkevät suonikohjut, lantionpohjanlihasten heikkous ja paska alaselkä...) Mutta noi on pieniä juttuja siitä hyvästä että saa ihanan uuden perheenjäsenen!

Laskin että mies kerkiää just ovispäiväksi kotiin, josko sitten :wink Mutta sen päätin ja LUPAAN etten enää testaa ennenkuin täti on päivän ainakin myöhässä!!! :thumright

Miilia, voimia kovasti sulle ja peukut pystyyn että jo huhtikuussa alkaa homma etenemään!!!! :Heartred

Ilpuri: Jännä toi sun juttu! Eihän tuo mitenkään sulje pois kristillisiä arvoja tai uskoa, ajattelen näin itse että "God works in mysterious ways!" ja " enkeleitä onko heitä?" Noi oli tollasia typeriä lainauksia, mutta en oikeen muutoin osannut ajatustani sanoiksi pukea... :scratch
 
Mukkis: joo, no noin mä ajattelin kans suhtautua tohon, joten ymmärsin kyllä sun pointin :grin Niin ja varmasti teille se vauva tulee jos niin on tarkoitettu, sithän sen näkee eikä kannata omasta jaksamisesta hirveesti etukäteen stressata, sit ne kuviot menee kun ne menee :)

Muoks: Minttulaku: Mä niin tiedän ton tunteen kun herää ja vastassa on toivoton fiilis ja silmät täynnä kyyneliä! Mutta ei sa auta kuin odotella rauhassa. Jaksamista :smiley-angelic003
 
Muokattu viimeksi:
Hei kaikki!

Mä olen jo hetken aikaa seuraillut teiän keskusteluja ja ajattelin nyt ilmiantaa itseni. :) Me ollaan miehen kanssa jo jonkun aikaa juteltu vauvahaaveista ja tuntuu siltä että aihe alkaa pian olla ajankohtainen. Lopetin minipillerit vasta helmikuussa joten nyt vielä odotellaan kuukautisten alkamista. Keväällä ajateltiin siis vasta aloitella yrittämään. Taustailen siis nyt vielä ainakin jonkun aikaa ja odottelen tädin saapumista ja kierron säännöllistymistä.

Toivottelen teille kaikille plussatuulia ja paljon onnea kaikille jo plussanneille! :)

Ps. Ilpuri: oon myös krisitty ja uskon että rukoukset on tässäkin asiassa paikallaan. :) Mä luottaisin siihen enemmän kun ennustuksiin. :wink
 
Napailen vaan äkkiä ku oon töissä, mutta pakkohan se on naisen leluillaan leikkiä heti aamutuimaan( ja juu tiedän et oon ihan hätähousu ja tyhmä ja kaikkee kun näin aikaseen mutta tipumpahan tosi korkeelta kun täti paukkaa paikalle :) ) eli kaameat menkkakivut jne on, olo että hetkenä minä hyvänsä lorahtaa ja toi viivanpaikka on samanlainen ku eilen, ei vahvempi :sad001 ja kuvaa.. Alin 25 eilen illalta, keskimmäinen eilen aamulta ja ylin tänään aamulta. Muoks. 25/28

ImageUploadedByVau Foorumi1425540820.900818.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top