Raskaaksi 2014

Pikaisesti vaan omaa napaa (ällövaroituksella :D ) : on muuten tullut pari päivää todella paksua valkoista valkovuotoa. Ei haise, eikä kutise muutenkaan, mutta outoa on :eek: onkohan se ihan normaalia loppukierrossa? En enää muista teinivuosilta, miten hommat toimii...
 
Hienoa, että Gatusa vielä yhtenä kappaleena :) Huomenna ketkä testaa r-testiä, niin täällä kaikki raajat ristissä teille että plussaa näyttää! :smiley-angelic001

ON : kp10 kauhee väsymys , kurkkukipu ja viiltävä vatsakipu päivällä töissä. Veti kaksinkerroin tämän naisen työn lomassa. Olisipa ihana, että ovis olisikin näin aikaisin ja talletukset olis olleet ajallaan. Epäilen kyllä... Mieheltä kysyin eilen joko jännittää ja onko yhtään intona vastasi:"intoilen sitten, kun saadaan positiivinen joten intoile nyt yksinäsi ja höyryy siellä foorumilla" :laughing021
 
Ratamo, eikö vähän kaikenlaiset vuodot sovi loppukiertoon. Vuodot ja vuodottomuudet, alkukiertoon ja loppukiertoon :) tää on tätä naisen elämää.

nyt on niinku menkkakipuja ja taas vähän verta äsken vessakäynnillä..testipäivä VASTA 1.11

joo minski mä tipun sitten sun kanssa yhtä korkeelta että voidaan tehdä sellanen tandem laskuvarjohyppy käsi kädessä :)
 
Mä voin olla jeesuskin :D en tiedä perkele, nyt on jotenkin niin varman toiveikas olo vaikka just viikko sitten vannoin itelleni ettei mitään tällästä nyt yhtään ku unohdan vaan koko jutun :D aika tllänen kaksisuuntainenmielialaolo :) joo kimppahyppy, kaikki mahtuu mukaan :D
 
Mulla on ainaki kaks kättä :D ja hypätään vaikka ryhmässä, mutta tosin toivon/luulen olevani ainoa hyppääjä ♡

++++++++++++++++++++
JA
Phuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
♡Teille kaikille plussat ja plussatuulet♡
 
Gatusa, ihanaa että siellä kaikki hyvin ja sun poissaolo johtui vain ja ainoastaan poikki menneestä netistä :Heartred hyvä ettei täältä ollut jo porukka lähdössä sinne katsomaan mitä kuuluu :grin mutta hyvä että neiti viihtyy vielä yksiössään!
 
Eikös tommoinen kaksisuuntainen mielialahäiriö ole ihan normaalia tässä ketjussa notkuville? :grin Tässä ilmoittautuu yksi lisää :grin Kierron alussa sitä tippuu kovaa ja korkealta, vannoo ettei usko enää mitään oireita vaan pelkästään plussaa tikussa. Sitten ne toiveet alkaa taas nousemaan, kun tädistä on toivuttu ja karuselli pyörii taas :dance018


Mites, te jotka olette aamulämpöjä mittailleet, niin millaiset lämmöt teillä on ennen kuin oviksessa lämpö nousee? Mulla on nyt joka aamu ollu tasan 36 astetta, mietin jo että onko mittari rikki :grin Pitihän se tätäkin hullutusta lähteä koittamaan...laughing7

edit. Anskusen kanssa mennään miltei samoissa kiertopäivissä, täällä kp 6/29 :) Mites pitkä kierto sulla on eli päästäänkö jännäämään yhdessä? :grin
 
Muokattu viimeksi:
Tirpukka, raskaana siis olin en ikävä kyllä enään. Syyskuun lopussa todettiin kohdunulkoinen rv8 ja nyt uusi yritys alkakoon :) tänään käyty kontrolli ultrassa ja kaikki näytti hyvältä!
Toivotaan että noi teidän kivut olisi juurikin sitä kiinnittymiskipua! :)
 
Takaisin
Top