Plussa vai ei?

Onko tässä mitään? Rfsun herkkä puikko ja dpo 12. Tein testin väärin, pidin liian vähän aikaa pissassa. 🙈 Luteaali on mulla normisti 10-11 päivää ja lämmöt on vähän tulleet alas, mutta vois olla vielä normit nekin. Eikös nämä testit anna just helposti viivanpaikkoja?
Hankalaa nähdä selkeää haamua mut voihan johtua siitä jos ei oikein tehty 🤔 tekisin sinuna huomenna uuden testin ohjeiden mukaan 😊 mulla nää ainakin antaneet herkästi viivanpaikkoja, suosittelisin pc puikkotestiä, se näytti mulla ekana haamuplussan 😊
 
Näkyykö mitään? 🙈😆 Tiedän et aikasta testailla ja piti taas odottaa vähä pidemmälle testaamisen kans. Tänää illasta vaihtuu dpo9. Viivan paikkaahan nämä tosi herkästi antaa mut livenä olin näkevinäni jotain hailuraa, joka oli paksumpi ja ei niin harmaa kuin viivanpaikka. Tulevat päivät kertoo joo, mutta laitan nyt tänne ihmeteltäväksi 😁
 

Liitteet

  • 20240303_143216.jpg
    20240303_143216.jpg
    877 KB · Katsottu: 117
  • 20240303_145804.jpg
    20240303_145804.jpg
    215.6 KB · Katsottu: 113
Heippa kaikki! Uusi palstalla :Hugging Face:
Mulla on ihan outo kierto meneillään. Nyt siis kp 45. Mekkoja odotin jo kohta kolme viikkoa sitten, kun luulin että ovulaatio oli ollut n.12pv aiemmin. Ne ei kuitenkaan alkanut eli en ilmeisesti ollut sitten kuitenkaan ovuloinut. Oon tehnyt miljoona testiä tässä kolmen viikon aikana, on ollut oireita joiden perusteella olin aivan satavarma että oon raskaana ja olin ihan ihmeissäni kun testi näyttikin negaa 😅 tässä tällainen lyhyt tausta. Mutta mitäs mieltä raati on tämän päiväisistä?

pc testi ajalla.

pc vähän myöhemmin vaikutusajalla ja aamuinen halppis one step johon on ilmestynyt ihmeen selvä viivanpaikka kuivuessaan. Aiemmissa ei oo tommosta näkynyt ja näitä oon tehnyt MONTA!

Muoks. Tässä vielä kuivuneena. Tässä ei vissiin pahemmin enää näy mitään 🙄
 
Muokattu viimeksi:
Mä en ainakaan valitettavasti nää kummassakaan @Minnnis tau @Wondering mitään 😔 onko @Minnnis tehny jo uutta ton sunnuntain jälkeen?
Tervetuloa palstalle @Wondering, toivottavasti kierto tasoittuu jossain vaiheessa, melko pitkäksi on venähtänyt. Käsittääkseni voi lääkkeellisesti käynnistää sitten jos ei ala muuten menkkoja kuulua 🤔
 
Heippa kaikki! Uusi palstalla :Hugging Face:
Mulla on ihan outo kierto meneillään. Nyt siis kp 45. Mekkoja odotin jo kohta kolme viikkoa sitten, kun luulin että ovulaatio oli ollut n.12pv aiemmin. Ne ei kuitenkaan alkanut eli en ilmeisesti ollut sitten kuitenkaan ovuloinut. Oon tehnyt miljoona testiä tässä kolmen viikon aikana, on ollut oireita joiden perusteella olin aivan satavarma että oon raskaana ja olin ihan ihmeissäni kun testi näyttikin negaa 😅 tässä tällainen lyhyt tausta. Mutta mitäs mieltä raati on tämän päiväisistä?

pc testi ajalla.

pc vähän myöhemmin vaikutusajalla ja aamuinen halppis one step johon on ilmestynyt ihmeen selvä viivanpaikka kuivuessaan. Aiemmissa ei oo tommosta näkynyt ja näitä oon tehnyt MONTA!

Muoks. Tässä vielä kuivuneena. Tässä ei vissiin pahemmin enää näy mitään 🙄
Täällä samanlainen kierto menossa, toki nyt "vasta" kp38, mutta kaikki raskaustestit negatiivisia... Eli luultavasti ovuloimaton kierto, en sitä saanutkaan testein kiinni tässä kierrossa.
 
Kiitos vastauksista 😊 voi olla että on ovuloimaton kierto. En tiedä yhtään, kun tosiaan olin varma ovulaatiosta oireiden ja limojen perusteella ja lämmötkin sen jälkeen nousi, mutta menkat ei sitten alkanutkaan 🤷 nyt kp 47 ja edelleen odotan.
 
Testasin DPO10 niin nega testin kun vaa voi olla. Kai tässä vielä kuitenkin on mahdollisuus jotain tapahtua 😄.
 

Liitteet

  • IMG_8234.jpeg
    IMG_8234.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 107
Näkyykö näissä haamua vai pelkkä viivan paikka? 🧐 Ensimmäinen yritys menossa ja ei mitään kokemusta näistä 😅 Testinä apteekkarin ultra ja oletetusti dpo10 menossa.

IMG_20240312_112004.jpg
IMG_20240312_111841.jpg
 
Takaisin
Top