Varhaisultra

Ultrassa ihania uutisia; meidän maapähkinän koko vastas päivälleen omaa arviota siitä, miten pitkällä ollaan :) Tänään siis 6+6. Nyt voin huokasta tuulimunapelkojen suhteen ja luottaa siihen, että ihan oikeasti oon raskaana. En enää edes haikaile sen pahoinvoinnin perään, ehkä sitä ei mulle tuu ollenkaan!
 
Vielä en ole aikaa varannut, mutta tarkoituksena olisi. Sen verran ehdittiin jo yrittämään, että nyt jännittää onko siellä mitään. Mielenrauhan takaamiseksi haluan tietää ennen kunnallista käyntiä, että pieni sydän siellä sykkii :)
 
Me just varattiin aika Helsingin Perhe-Arteen. 6+6 olis silloin omien laskujen mukaan. Lähdetään Tampereelta asti sinne ultraan :)siellä on niin edullista ja saatiin hyvä ilta-aika. Mietittiin, että on sitä ns. vähäpätöisempienkin asioiden (esim. keikat) takia Helsinkiin ajeltu ees taas ☺️
 
Me just varattiin aika Helsingin Perhe-Arteen. 6+6 olis silloin omien laskujen mukaan. Lähdetään Tampereelta asti sinne ultraan :)siellä on niin edullista ja saatiin hyvä ilta-aika. Mietittiin, että on sitä ns. vähäpätöisempienkin asioiden (esim. keikat) takia Helsinkiin ajeltu ees taas [emoji5]️

Me ollaan huomenna menossa Lahden perhe-arteen. Ei kyl o yhtä pitkä matka ku teillä.
 
Me myös lahden perhe-arteen mennään, tosin vasta reilun viikon päästä. Onko kellään kokemusta, miten noissa yksityisissä suhtaudutaan lapsiin?
 
Me myös lahden perhe-arteen mennään, tosin vasta reilun viikon päästä. Onko kellään kokemusta, miten noissa yksityisissä suhtaudutaan lapsiin?

Mä voin tänää kysäistä ku mennään ni kerron sit mitä tuolla ko. Sanottiin.
 
Mulla laskettuaika esikoisen syntymäpäivänä. Esikoista odottaessa pääsin vatsakipujen takia varhaisultraan. Ensin 5+6 ja sit 7+2. Taisin käydä vielä kolmannen kerran mutta sitä en muista. Nyt tätä toista odottaessa kävin jo 4+4 neuvolassa ja ultrassa. En tiedä miksi mutta halusi munasarjat katsoa kun mulla on kystia. Ja nyt käyn viikon välein niin kauan kunnes syke tai sykkeet ilmestyy. Ja tämä siis kunnallisella. Outoa kyllä..
 
Mulla laskettuaika esikoisen syntymäpäivänä. Esikoista odottaessa pääsin vatsakipujen takia varhaisultraan. Ensin 5+6 ja sit 7+2. Taisin käydä vielä kolmannen kerran mutta sitä en muista. Nyt tätä toista odottaessa kävin jo 4+4 neuvolassa ja ultrassa. En tiedä miksi mutta halusi munasarjat katsoa kun mulla on kystia. Ja nyt käyn viikon välein niin kauan kunnes syke tai sykkeet ilmestyy. Ja tämä siis kunnallisella. Outoa kyllä..

No on kyllä outoa, että ihan viikottain. Taitaa olla teilläpäin hyvät resurssit ultraukseen.
Ihan kiva mennä tänään katsomaan, että mikä on meininki vatsassa, mutta en kyl joka viikko haluais käydä.
 
Meillä olis 6+3 päivänä ultra varattu kanssa perhe-arteen helsingissä, toivottavasti jotain näkyis jo, vaikka vähän aikaisessa ollaan. On kyllä hyvä ja edullinen paikka.
 
No on kyllä outoa, että ihan viikottain. Taitaa olla teilläpäin hyvät resurssit ultraukseen.
Ihan kiva mennä tänään katsomaan, että mikä on meininki vatsassa, mutta en kyl joka viikko haluais käydä.

Joo pakko ei ole. Ja ilmeisesti siis syy tähän on mun terveydentila. Muilla kuulemma se kaksi ultrausta per raskaus. :) Mutta käytän hyödyksi tämän. Rauhoittaahan se että sen sykkeen näkee. Ja sen jälkeen seuraava on vasta siellä rv12.
 
Ens viikolla eka neuvola 24.1 :)
Yksi varhainen km takana lokakuussa niin sain ajan normaalia aikaisemmaksi, sillon 8+4 ja pitäis näkyä jotain heidän ultrassaankin kuulemma.
Nyt vaan hirvittää kun kaikki etomiset ja oireet on loppuneet. Silloin tällöin tuntuu mahassa jotain pientä ja nännit on arat, ei muuta. En saa öisin kunnolla nukuttua kun pelkään että alkaako taas vuotamaan. :meh:
En tiedä hyöväisikö käydä vielä tämän viikon aikana yksityisellä, mielenrauha?
 
Me myös lahden perhe-arteen mennään, tosin vasta reilun viikon päästä. Onko kellään kokemusta, miten noissa yksityisissä suhtaudutaan lapsiin?

Meillä oli Maiju Lahessa ultrassa ja kysyin tuota lapsihommaa ja sanoi että saa lapset saa hänen puolesta ainakin tulla.
 
Juu varhaisultrassa käyty ja pieni ihme siellä köllötti, viikkoja nyt 5+5/5+6 ihan viikkoihin nähden oikean kokoinen ja näköinen, 2,44mm oleva alkio näkyi. Sykettä ei näkynyt, mutta eipä se vielä näykään.
 
Siellähän se aivan mini sydän sykki❤❤❤ oli niin pieni kuitenkin ja hankalassa asennossa, ettei tarkkaa mittaa voinu saada. Ehkä viikot 6+1. Niimpä parin viikon päästä uusinta ultra. Tämä jo kuitenkin rauhoitti omaa mieltä.
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan, et pysyy molemmat mukana! ♥ ♥ Alkushokin jälkeen onhan se ihana yllätys. ♥ Varsinkin kun olo on ihan karmiva.
 
Takaisin
Top