Varhaisultra

Auppa

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Maalismammat 2017
Kuinka moni aikoo mennä ultraan? Ja varhaisultrakuulumisetkin tähän :)
 
Muokattu viimeksi:
Julkinen puoli ei mun ymmärtääkseni tarjoa varhaisultraa, jossei oo mitään riskejä raskauteen liittyen o_O myös jos epäselvää, milloin raskaus on alkanut voidaan se ultralla selvittää.

Mulla on niin epäsäännöllisesti ollut kuukautiset esikoisen jälkeen, että en niistä pysty määrittämään raskauden kestoa ja kerroin soittaessani neuvolaan, että olen silti aika varma raskauden kestosta, koska ovulaatio-oireet oli niin selvät. Ei tarjottu varhaisultraao_O

En usko, että menen varhaisultraan. Jos menen niin sitten hetken mielijohteesta :D
 
Ei niitö kaikkia kerralla varata :D Toivotaan vaan, että pysyy matkassa. Jos kaikki on hyvin niin toisen ultran varaavat sitten ekan jälkeen.

Eikun mä yritin kysyä, että onko se toinen ultra sitten jo sen niskaturvotusultran aikoihin vai sitten rakenneultran aikaan? :D kysymyksen muotoilu saattoi olla vähän huono :wink
 
Ymmärsin kysymyksen ja samaa ihmettelin kuin Punski. Tosiaan ei ole mitään noista syistä, että pitäisi olla eka ultra niin aikaisessa vaiheessa. Enkä vielä tiedä, millioin toinen ultra on. Selviää ekan jälkeen, jos kaikki ob hyvin :)
 
Ymmärsin kysymyksen ja samaa ihmettelin kuin Punski. Tosiaan ei ole mitään noista syistä, että pitäisi olla eka ultra niin aikaisessa vaiheessa. Enkä vielä tiedä, millioin toinen ultra on. Selviää ekan jälkeen, jos kaikki ob hyvin :)

Aaa, okei! :D:)
 
Meillä oli ensimmäinen varhaisultra jo eilen. Aika oli itseasiassa varattuna jotta oltaisiin keskusteltu mahdollisista tulevista hoidoista kun yritystä oli takana jo reilut kaksi vuotta. Posiviinen testi tehtiin kuitenkin sunnuntaina ja totesivat polilla, että voidaan samantien katsoa ultralle, että mikä on tilalle. Siellä se näkyi ruskuaispussi kohdun vasemmassa reunassa juuri siellä missä pitääkin :) Kahden viikon päästä uusi ultra.
 
Minä pääsen 15.1. eli omien laskujen mukaan 6+6 ekaan ultraan, ei malttais odottaa! Sain aikani ihan julkiselle puolelle epäsäännöllisen kierron vuoksi. Jospa tuon ultran jälkeen tuntuisi jo hyvältä kertoa esim. omille vanhemmille.. tää salailu on jotenkin tosi nihkeetä, kun lähestulkoon päivittäin ollaan yhteyksissä heidän kanssaan.
 
Ajatuksena varata varhaisultra varmaan kuukauden päähän, ei kyllä millään malta odottaa np-ultraan. Ja mielellään kuulee mahdollisimman pian jos olisi huonoja uutisia vaikka toivotaan, että niiden sijaan kuulee sydämen sykkeen :)
 
Ensimmäinen neuvola on 7+1, jonka jälkeen viimeistään varaan ajan varhaisultraan. :)
 
Eilen kävin varhaisultrassa, omien laskujen mukaan 6+5 mutta vastas 5+6. Taustalla km jotenooman mielenrauhan vuoksi halusin varmistaa. Kuitenkin siis vahva syke näkyi ja vielä oikeassa osoitteessa :Heartpink
 
Kertttu, ihanaa että syke löytyi!

Mulla on ultra perjantaina ja viikkoja vois olla sillon 6+5, mutta luulen et vähän vähemmän.
Pelottaa tooosi paljon, mullakin takana onnistuneiden raskauksien lisäksi keskenmeno ja tuulimuna!
 
Missä ootte käynyt varhaisultrassa ja mitä on maksanut? Mulla on ensimmäinen raskaus menossa. Aiemmassa parisuhteessani n. 10 vuotta sitten olen kärsinyt lapsettomuudesta ja käynyt lapsettomuushoidoissa (tuloksetta) Jännitti todella paljon, kun alettiin nykyisen puolisoni kanssa lasta yrittämään, että onko minun mahdollista tulla raskaaksi. Suureksi yllätykseksi meillä tärppäsi jo neljännellä yrityskerralla. Nyt kuitenkin mietityttää kovasti, että onhan kaikki hyvin ja olemme todennäköisesti menossa varhaisultraan. Nyt on menossa rv 5+1. Yritin viime viikolla varata aikaa mutta ohjeistettiin soittamaan parin viikon päästä uudestaan.
 
Muokattu viimeksi:
Missä ootte käynyt varhaisultrassa ja mitä on maksanut?

Nyt me päästään kunnalliselle, tosin vasta 8. viikolla, mutta edellisen keskenmenneen aikana vertailin kuopion hintoja ja edullisin oli ainakin täällä InOva-klinikka hintaan n. 150 e. Jossain Etelä-Suomessa oli edullisemminkin.
 
Takaisin
Top