----45+++++ kuumeiset

Peppipupu, meillähän mies on myös minua nuorempi ja minulla oli jo lapsia, miehellä ei. Mies suhtautui kuitenkin vauva-asiaan neutraalisti, tulee jos tulee. Varmaan paineita olisi ollut enemmän, jos mies olisi aina halunnut lapsia. Nuo lahjoitusmunasolut ovat ihan hyvä vaihtoehto, jos omista ei enää priimaa löydy.
 
Tähti malta pari päivää! Ja ei me inssiin. Jos jotain niin säästetään kaikki panokset kunnon ivfään. Sillä ehdottomasti paras prossa. Täällä on parisuhde nyt kovin omituisessa tilassa. Tiesin että mies on todella vauvakuumeinen mutta en nyt ihan tällaista ajatellut. Noinko vertaa nyt päässään pitäiskö erota. Jos siihen tulokseen tulee olis parisuhde kaatunut joka tapauksessa. Haluan kuitenkin että mun kanssa ollaan ihan mun itseni takia. Itsellä ei suurta draamaa kunhan odottelen mitä tuo tuumaa. Yleensä kovin puhelias mies on nyt tuppisuu. Mä pärjään joka tapauksessa. Olen jo asennoitunut pahimpaan.

Peppipupu :) Kiitoksia, yritän malttaa...

Sinuna kokeilisin inssin ensin ja sitten vasta IVF, koska sulla on vielä "aikaa". Entä jos teilläkin tärppää ekasta inssistä?:p
Tai vaikka olisi kaikkinaan kolme inssiä.

Kustannukset on yhteensä joku satanen, ja säästyt lisäksi niiltä IVF myrkyiltä.

Jos inssit ei tehoa, siirtyisin IVF:ään. Insseissä menetät vain jokusen kuukauden, jollei tulosta tule. Sinuna tekisin niin, tai siis teinkin...ihan sinun ikäisenä :) Olet 42v.?

Sekin on vaihtoehto vielä, kun on 40++ eli nuori:joyful:
 
Minä plussaan insseillä (kunhan käytössä on samat aineet kuin IVF:ssä, ilman pistoksia en inssissä plussaa), mutta ne plussat menevät sitten kesken. Siksi minä liputan IVF:n ja alkiodiagnostiikan puolesta. Olen mieluummin täysin nega kaiken aikaa kuin hetkellinen plussa joka menee kromosomivikojen takia kesken.
 
Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Kovin aikaista!

Lambi :) Kiitos! EI vielä kaivoon...alavatsaa kuumottaa ja nipistelee jänmästi:rolleyes: Dpo8/9.

Heitin tosin kirveen kaivoon tänään töissä, kun hyökkäävä ja agressiivinen tuotepäällikkö hyökkäsi työhuoneeseeni.
MUTTA hänpä tulikin kehujen kera, oli kuin valkoinen pieni pukki/lammas:laughing002

Kehui taivaisiin tekemäni toimitusraportin!:angelic: Sen parempaa ei voi edes olla. Sanoin vaan tyynesti, että kiva, jos joskus jokin kelpaa:laughing021

Huusi perään, että p*kele sun kanssa, ota vaan kehut vastaan.... Nauroin, että juuu...kirves on kohta kaivossa:laughing002
 
Veikkaan ettei suomessa ainakaan saisi tuulta alleen kanoja keinotekoisesti koristelemalla, eläinsuojelijat saattaisi olla nopeasti äänessä, meillä on hyvin erilainen katsomus eläimiin kun Intiassa. Se jossain harrastettu värjättyjen tipujen kauppa lasten leluiksi/koristeeksi on vähintään kyseenalaista..eläin kun ei ole lapsen lelu, ja tipu on kovin herkkä es kylmälle ja väärälle ruokinnalle.
Mutta kannatttaa tutustua kanarotuihin ja niiden hoitoon, niissä on jo niin paljon variaatiota, että eri rotujen esittäminen yleisölle olisi jo kovin mielenkiintoista.

kp18 taitaa olla, dpo vois olla sen ab 8..

Lambi :) Voi olla kuvitelmaa, mutta en ainakaan ikinä kopioisi ketään/mitään! Mä veikkaan, että saan isot rahat pääsylipuista! Nyt et sit saa alkaa kopioimaan mua:happy8 :laughing014

Teen omia "kanoja", eikä siihen tarvita eläinsuojelijoita...nämä kanat voisivat olla "koristeissa" vaikka vain hetken:laughing002

Rodut on epäselviä, en ole ehtinyt perehtymään, koska asiat on vasta "ajatus-tasolla"...

Työmaailmassa muhun on luotettu ja sekin kaikki on tapahtunut vaiston varassa.

Mulla on suunnitelma tehdä jotain omaa, enkä raatas loppuelämää toimistossa. Joten voin sitä tulevaisuutta alkaa pikkuhiljaa suunnitella. Luultavasti nykyisistä töistä en pääse eroon, vaikka osittaiselle hoitovapaalle nyt jäänkin...
Sekä toivottavasti Äitiyslomalle.
 
Last edited by a moderator:
Minäkin viihdyn täällä. Täällä on hyviä ja erilaisia mielipiteitä siitä ja tästä. Loisto porukkaa kyllä. Ja Lambi kyllä sinäkin inspiroit sekä ikä on vaan numeroita.

Vastavirran akka :)

Hienoa, että olet täällä...ja selvästi meissä on samaa!:wink:p Sanoit sen aiemmin, nyt sen huomaan.

Tarinoita ja asioita riittää...ihana täällä keskustella:laughing002

Kaikki on tervetulleita...nykyinen porukka on aivan loisto!:king
 
Last edited by a moderator:
Näillä prosenteilla se keskustelu täällä olis aika köyhää vaan aiheessa pysyen.
Nega. Täällä myös. Ja täällä. Ei tule ovista tässäkään kierrossa. Ei täälläkään. Sama. Polyyppi peijakas. Sama. Tätä se sitten olis niin. Ehkä joku onnekas hihkuu plussaa, mutta harmillisen harvoin. Että jatketaan samalla hyvällä linjalla.

Totta! Näillä prosenteilla olisi täällä mykkää....ja jo pienemmilläkin prosenteilla...

Palstalla viihtyy, kun saa myös sanoa jotain muuta. On mielenkiintoista kuulla myös muista!:p Sekä jakaa mielipiteitä, ajatuksia, näkemyksiä.

Ei ole yhtä totuutta tai vain yhtä oikeaa tapaa. Se on ehkä muiden palstojen heikkous. Me - - - 45++++ rulataan!!:grin:cheers:cheers:cheers

Tulkaa muut palstat perässä:laughing014
.
 
Takaisin
Top