Ultrakuulumiset

Lilianan

Vauhtiin päässyt keskustelija
Toukokuun äidit 2019
Maaliskuiset 2022
Ajattelin, että ois kiva perustaa uusi ketju, johon voi kirjoitella viimeisimpiä ultrakuulumisia.

Mulla oli nt-ultra eilen. Niskaturvotus oli 1,1mm, kaikki kuulemma hyvin. Viikon päästä tulee postitse Down-riskiluku. Vaikka verikokeen tulokset oli lähellä viitearvoja, jännittää silti. Meidän pikkuinen oli 6,1cm ja vastasi 12+4. :Heartred Oon ollut aika varma hedelmöityspäivästä ja just oikeankokoinen oli, jos lasken sen mukaan. La papereissa 1.5., mutta tän mukaan ois 4.5. On kyllä helpottunut olo, vaikkei tämä vielä takaa mitään. Päätin nyt ottaa positiivisemman asenteen ja nauttia raskaudesta täysin siemauksin.

Milloin teillä on nt-ultra?
 
Ensi tiistaina 30.1. on minulla np-ultra :) Silloin on 12+1. Tänään kävin vasta verikokeessa ja pissanäytteen antamassa.
 
Mulla on vasta 13.11. Tuntuu että siihen on ikuisuus, mutta loppujen lopuksi nää viikot menee kyllä todella nopeasti. :)
 
Meillä oli viime viikon torstaina nt-ultra, mutta sikiö vastasikin silloin yli viikkoa pienempää kuin luultiin, eikä tarvittavia mittoja voitu ottaa, niin uusinta ultra on 2.11. Silloin viikkoja jo 13+2 :Heartred
 
Mullakin on vasta marraskuussa 12.11 ja odottavan aika on kyllä pitkä. :-D
 
Mä vasta ootan sitä ultra-aikaa...
 
Mullakin enskuun puolvälissä 19.11 vasta... en malta oottaa!!
 
Mie kans vasta oottelen sitä ultra aikaa, selvii ehkä ens viikolla, kun maanantaina käyn uudelleen neuvolan ultrassa ja saavat viikkoja tarkennettua:)
 
Mäkin vielä odottelen aikaa... postin mukana tulee... ja sit voin soittaa ja muuttaa sen. :D
 
Me tultiin just np-ultrasta ja kaikki oli täydellisesti :love7

Pitkäjalkainen kaveri oli ja kaikki osat löytyi mitä pitääkin :) Niskaturvotus oli 1,5 ja riskiluku tulee viikon kuluessa kotiin sit.
 
Meillä 9.11 jolloin viikkoja 13+0.

Käytiin jo 11.10 mutta laskettuaika siirtyi niin roimasti eteenpäin ettei tutkimuksia voitu tehdä joten tuolloin sitten uudestaan. Tällä viikolla jätetty uudet verikokeet. Ei jaksaisi odottaa. Kovasti haluaisin pienen jo taas nähdä
 
Tosi monella näyttää olevan marraskuun puolivälissä. Ymmärrän, että odottavan aika on pitkä. Kuluispa viikot nopeasti!

Vinkkinä muille kärsimättömille, että ainakin mulla näkyi yhdistelmäseulan tulokset jo tänään Omakannassa. Olipa nopeaa toimintaa! Down-riski 1:16000 ja tri18-riski 1:100000. :love7

Toivotaan, että kaikki saa hyviä uutisia!!
 
Tänään tuli aika. Vasta 20.11. Piti moneen kertaan laskea viikot, että voiko tosiaan olla noin myöhään, muut sillon on neuvolan laskujen mukaan viikkoja 13+1. Eli voihan se. Siihenhän on melkein kuukausi!
 
12.11. on np-ultra, 12+3. Päästiin kyllä näkemään pikkune jo nyt ma 9+3, kun lääkäri halusi vielä varmistua alkion oikeasta sijainnista varhaisultran 6+3 jälkeen. Kaksi asiantuntijaa kattoi ja oikeassa paikassa oli!:smiley-ashamed004 Vastasi viikkoja ja syke näkyi :Heartpink Hirveesti oli kasvanut - voin vain kuvitella, miten ihmeellinen näky on jo sitten np-ultrassa!:love017
 
Oltiin tällä viikolla nt-ultrassa. Virallisia tuloksia saa hetken odotella, mut kätilön mukaan kaikki vaikutti kyllä normaalilta. Laskettu aika aikaistui vähän (29.4), nyt kuuluisin siis huhtikuisten ryhmään...mutta jos sopii pysyn toukokouisissa kuitenkin :shy:
 
Takaisin
Top