Tammikuiset 2019

Tunsin esikoisesta liikkeet 17+ ja nyt alkoi tuntumaan 13+
Eilen mieskin tunsi käteensä pienen ja hennon potkun:Heartred
Nyt rv 16+4

Oi vaiana olen kateellinen! Juuri luin yksi päivä vanhoja merkintöjä että esikoisella aloin tuntea liikkeet RV 18 ja istukka oli edessä, toisessa raskaudessa jo RV 14 ja istukka oli takana. Tässä raskaudessa nyt h 16+0, istukka edessä, enkä ole varma, saattoi olla eilen illalla pieniä liikkeitä tai vain suolisto kuplia :D olisi ihanaa jo tuntea liikkeet.
 
Tunsin esikoisesta liikkeet 17+ ja nyt alkoi tuntumaan 13+
Eilen mieskin tunsi käteensä pienen ja hennon potkun:Heartred
Nyt rv 16+4

Oi ihana kun käteen jo tuntui. Mä oon kans tuntenu aina vaan aikaisemmin liikket. Nyt viidennen kohdalla tunsin eka liikkeet pari päivää sitten. Nyt on 12+0
 
Laitan nyt tännekin tiedoksi, että sain juuri kuulla, että minulla on keskeytynyt km eikä syntymän ihmettä ole meille tammikuussa luvassa. Olen järkyttynyt ja surullinen. Poistun pian ryhmästä. Hyvää odotusta kaikille!
 
Laitan nyt tännekin tiedoksi, että sain juuri kuulla, että minulla on keskeytynyt km eikä syntymän ihmettä ole meille tammikuussa luvassa. Olen järkyttynyt ja surullinen. Poistun pian ryhmästä. Hyvää odotusta kaikille!

Voi miten surullista tiaina :sad001 Otan osaa [emoji173]️
 
Oi vaiana olen kateellinen! Juuri luin yksi päivä vanhoja merkintöjä että esikoisella aloin tuntea liikkeet RV 18 ja istukka oli edessä, toisessa raskaudessa jo RV 14 ja istukka oli takana. Tässä raskaudessa nyt h 16+0, istukka edessä, enkä ole varma, saattoi olla eilen illalla pieniä liikkeitä tai vain suolisto kuplia :D olisi ihanaa jo tuntea liikkeet.
Mullakin oli nt-ultrassa istukka edessä, mutta on tainnut siirtyä sitten muualle päin :D
Kohta se kyllä siellä sinullakin tuntuu:Heartred :)
 
Laitan nyt tännekin tiedoksi, että sain juuri kuulla, että minulla on keskeytynyt km eikä syntymän ihmettä ole meille tammikuussa luvassa. Olen järkyttynyt ja surullinen. Poistun pian ryhmästä. Hyvää odotusta kaikille!

Onpa ikävä uutinen. Paljon voimia![emoji173]
 
No voihan pyllerö! Tyhmänä luulin väärin ton viestien kirjoittamisen määrän. Kattelin vaan viestien yhteismäärää. Ihan "turhaan" kirjotellu muille osioille. :arghh:
 
Miten ootte selvinny tästä kuumuudesta ja pahoinvoinnista? :dead: mähän olen kärsinyt ihan järkyttävästä pahoinvoinnista koko alkuraskauden ja toivon sen menevän ohi kun 12 viikkoa loppuu. Nyt mennään siellä viikolla 15 eikä loppua näy. Varmaan raskas fyysinen/stressaava työ, pahoivointi (oksennus/väsymys/jatkuva päänsärky) ja siihen lisättynä tää kuumuus oli liikaa ja vietin kaksi päivää osastolla hoidossa kun olin pahasti kuivunut ja nälkiintynyt. Mikä pahinta kun vihdoin jaksoin lähteä kotiin en saanut päivääkään sairaslomaa! Sanoivat vaan että "työkykyinen". Meillä saa 3 päivää olla omalla ilmoituksella pois mutta ne on jo kulunut enkä saanut lääkärille aikaa neuvolankaan kautta joten kaiha sitä pitäisi tänään töihin mennä... ikinä en ole sairaslomalla ollut kuin muutamia päiviä flunssan vuoksi ja nyt tuntuu kun sitä oikeasti tarvitsisin ei yksikään lääkäri ole samaa mieltä...
 
Miten ootte selvinny tästä kuumuudesta ja pahoinvoinnista? :dead: mähän olen kärsinyt ihan järkyttävästä pahoinvoinnista koko alkuraskauden ja toivon sen menevän ohi kun 12 viikkoa loppuu. Nyt mennään siellä viikolla 15 eikä loppua näy. Varmaan raskas fyysinen/stressaava työ, pahoivointi (oksennus/väsymys/jatkuva päänsärky) ja siihen lisättynä tää kuumuus oli liikaa ja vietin kaksi päivää osastolla hoidossa kun olin pahasti kuivunut ja nälkiintynyt. Mikä pahinta kun vihdoin jaksoin lähteä kotiin en saanut päivääkään sairaslomaa! Sanoivat vaan että "työkykyinen". Meillä saa 3 päivää olla omalla ilmoituksella pois mutta ne on jo kulunut enkä saanut lääkärille aikaa neuvolankaan kautta joten kaiha sitä pitäisi tänään töihin mennä... ikinä en ole sairaslomalla ollut kuin muutamia päiviä flunssan vuoksi ja nyt tuntuu kun sitä oikeasti tarvitsisin ei yksikään lääkäri ole samaa mieltä...

Kamala mikä lääkäri!! Menet yksityiselle hakemaan saikkua, kyllä niiden on pakko kirjoittaa. Toivotaan että sun olo alkaa jo helpottaa :shy:
 
Miten ootte selvinny tästä kuumuudesta ja pahoinvoinnista? :dead: mähän olen kärsinyt ihan järkyttävästä pahoinvoinnista koko alkuraskauden ja toivon sen menevän ohi kun 12 viikkoa loppuu. Nyt mennään siellä viikolla 15 eikä loppua näy. Varmaan raskas fyysinen/stressaava työ, pahoivointi (oksennus/väsymys/jatkuva päänsärky) ja siihen lisättynä tää kuumuus oli liikaa ja vietin kaksi päivää osastolla hoidossa kun olin pahasti kuivunut ja nälkiintynyt. Mikä pahinta kun vihdoin jaksoin lähteä kotiin en saanut päivääkään sairaslomaa! Sanoivat vaan että "työkykyinen". Meillä saa 3 päivää olla omalla ilmoituksella pois mutta ne on jo kulunut enkä saanut lääkärille aikaa neuvolankaan kautta joten kaiha sitä pitäisi tänään töihin mennä... ikinä en ole sairaslomalla ollut kuin muutamia päiviä flunssan vuoksi ja nyt tuntuu kun sitä oikeasti tarvitsisin ei yksikään lääkäri ole samaa mieltä...
Onpas kamala että ei saa raskaana levätä rauhassa varsinkin näin kuumalla! Itse en oo töissä vielä niin oon kyllä huomannut että lepäilee ja juo paljon niin helpottaa. Suihkussa tulee myös käytyä normia useammin.
Muokkasin viestiä. Muilta tuli parempia neuvoja työn suhteen.:)
 
Muokattu viimeksi:
Pientä unettomuutta ollut havaittavissa.. normaalisti nukun 9-10 saakka aamulla. Nyt heräsin seitsemältä pirteänä kuin peipponen. Onneksi on hoitokoira niin pääsi sen kanssa ulos. Nyt Netflix ja aamupalaa, josko sitten puolisokin heräisi. Mitäs muiden aamuun?
 
Pientä unettomuutta ollut havaittavissa.. normaalisti nukun 9-10 saakka aamulla. Nyt heräsin seitsemältä pirteänä kuin peipponen. Onneksi on hoitokoira niin pääsi sen kanssa ulos. Nyt Netflix ja aamupalaa, josko sitten puolisokin heräisi. Mitäs muiden aamuun?

Tässä juuri herännyt päivään.. vähän pötkötellyt sängyssä.. mutta tuli äkki nousu oksentamaan.. tyhjää mahalaukkua :sad001 mietin jos tänään menis vähän venytys tunnille ettei oikein jäykisty.

15+4
 
Esbana, toi on kyllä ihan väärin jos yhtään ei saa saikkua fyysisestä työstä vaikka on sairaalaanki jo joutunu, sulla on varmaan hyperemeesi diagnoosina? Ootko koittanu neuvolan kautta? Mä käsitin että sitäkin kautta vois saada sairaslomaa raskauspahoinvoinnin takia. Mulla on onneks ihana työterveyslääkäri joka on aina kirjottanu sairaslomaa pahoinvoinnin takia ja sanonu että herkästi sit takas jos olo ei oo parantunu. Jossei sun pahoinvointi helpota niin kannattaa kysellä myös pahoinvointilääkettä jota joskus määrätään pahois tapauksis.
 
Takaisin
Top