Ultrakuulumiset

Pelottavan moni täällä on saanut ikäviä uutisia varhaisultrassa, tässä saa itsekin kyl pelätä pahinta :sorry: Hirveästi tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia niille, joilla ei ole uutiset olleet hyviä! :HeartredJa tietysti onnittelut niille, joilla kaikki on ollut niinkuin pitää. Toivottavasti liityn tuohon jälkimmäiseen joukkoon parin tunnin päästä... :nailbiting:
 
Tänään oli varhaisultra kunnallisella, koska olen niin epäuskoinen tätä raskautta kohtaan ja ollut niitä koviakin kipuja. Ultrassa löytyi yksi pienokainen ja syke ja vastasi viikkoja 7+3. Kaikki hyvin. Pitkä lapsettomuusputki takana ja ensimmäistä kertaa täällä asti. Olen niin onnellinen ja helpottunut. :Heartbigred
 
Niin meillä niitä ultria on ehtinyt kertyä monta. Siis minulla on taustalla ns. 12-vuotta jonka aikana olen tullut kuudesti raskaaksi tulos: viisi kohdunulkoistaraskaitta ja yksi kkm. Minulla on kuitenkin ensimmäinen raskaus vuonna 2006 ollut ihan normaali, mutta kun olen niin pienikokoinen ja vauvalla ei ollut paljon tilaa oli se ilmeisesti painanut munajotimet kierteelle. Kun mut leikattiin kU:n vuoksi 2008 leikkaava lääkäri huomasi että johtimet oli kierteellä ja sai vasemman suoritettua. Oikea munajohdin poistettiin. Vasen kuitenkin oli vaurioitunut koska siitä abortoitui raskausmateriaali vatsaonteloon 2008 alkuvuonna.

No ilmeisesti se on toipunut kun 2016 oli se kkm. Ja nyt siitä tasan kahden vuoden jälkeen taas plussa ja käytiin tarkistamassa ultrassa. Ultria siis ollut useita ja näin kehityksen ihan raskaus pussista liikkuvaan alkioon.

Ultra 5.6 Vain nesterakkulakohdussa
Ultra 9.6. Nesterakkulassa oli ruskuaispussi
Ultra 12.6 ruskuaispussi kasvanut ja n 3mm sikiökaiku.
Ultra 19.6. Syke löytyi ja vastasi 6+4 (kuulema hankala mitata näin pieniä)
Ultra 28.6 nyt vastasi jo viikkoa 8+0
Ultra 3.7 syke näkyi ja alkio jo hieman liikkui (varmistus mun lääkehoidontakia)

Joo ja jos ihmetelette miten tämä on mahdollista niin ensimmäiset ultra oli päivystyksessä johon minun pitää mennä heti plussattua varmistamaan missä alkio on ja kun sitä ei ensimmäisellä kerralla nähty varmaksi niin kontrolloitiin gynenpolille. Siitä pian tulinkin aika varmistukseen keskusneuvolaan ja sitten äitiyspolin aika ja vielä tuo viimeisin neuvolassa aatamin aikaisella laitteella tehty ultra.

Edelleen hän kaikki on epävarmaa, mutta on ollut uskomatonta päästä seuraamaan kehitystä tuolla tavalla. Ns. Nähnyt jokaisen vaiheen. Kyllä tosin pelotti välillä että ei siellä mitään sykettä löydy mutta uskomatonta vauhtia se alkio kasvaa. Parissa päivässä 5mm (neljän päivä ero ilman sykettä nähtyyn 3mm alkioon) 0,8mm oli kun syke näkyi että ei meillä ainakaan näkynyt syke alle 6viikkoisella. Oli mittojen mukaan 5+6 kun se 3mm oli mitta ja sykettä ei silloin vielä näkynyt.

Voi kuulostaa hullulta tällainen mutta näin meillä tämä lähti käyntiin. Toivottavasti jatkuukin loppuun saakka, siis pieneen kehitys ja syntyy terveenä. Sitähän ei kukaan voi taata. Mutta on ollut kiva lukea muidenkin kokemuksia ultrista.
 
Rusina ja rusinan pieni sykkivä sydän :Heartred
Viikkoja 8+2 (tai 7+4 oli arvio vatsan päältä ultratessa) ja laskettu aika 12.2. Itku meinas tulla kun kuuli sydämen sykkeen kun kaikki jännitys ja pelko vapautui. Nyt huokaisen syvään ja olen onnellinen :love7
 
Mulla tuli np-ultraan aika postissa. Rv 12+5 on silloin, 30.7 aika.
 
Ultrassa käyty, viikot täsmäsi ja hieno syke kuultiin!:smiley-bounce013

Nyt on huojentunut olo, mun ystävä kuvasi pienen pätkän sykkeitä ja nyt voin kuunnella sitä videota aina ku huvittaa:p

Parin viikon päästä uudelleen hoitajan ultraan sitte miehen kanssa. Hänkin palasi tänään reissusta ja yhdessä hypetettiin ultrakuulimisia❤
 
Ultrassa käyty, viikot täsmäsi ja hieno syke kuultiin!:smiley-bounce013[emoji173]

Nyt on huojentunut olo, mun ystävä kuvasi pienen pätkän sykkeitä ja nyt voin kuunnella sitä videota aina ku huvittaa:p

Parin viikon päästä uudelleen hoitajan ultraan sitte miehen kanssa. Hänkin palasi tänään reissusta ja yhdessä hypetettiin ultrakuulimisia[emoji173]

Onnea hyvistä uutisista:)
 
Plussasin 5.6, eli kuukausi sitten. Sitä onnea ja riemua kesti sen muutaman viikon, kun sitten mulla alkoi kamala vatsakipu, tiputteluvuotoa ja pääsin neuvolan kautta sairaalaan päivystykseen. Omien kuukautisista laskemien laskujen mukaan olin tuolloin viikolla 7. Sairaalassa lääkäri totesi että keskeytynyt on; olen pahoillani, tämä on tuulimunaraskaus. Väittelin siinä hetken lääkärin kanssa ja kyselin että onko se varma, kun mulla on kuitenkin ollu niin epäsäännölliset kuukautiset, että mitä jos tämä on saanut alkunsa vasta myöhemmin..että jos nyt olisikin vaikka viikko 6 tai 5. Lääkäri sanoi että koska mun vikat kuukautiset on ollut huhtikuun lopussa ja mun raskauhormoni oli niin korkea (13000), ja kun olen plussannut jo 2 viikkoa sitten, että vatsassa olisi näiden laskujen mukaan oltava 7+4 kokoinen sikiö. Ja sitä kun siellä ei näkynyt, vaan kohdussa oli pelkkä tyhjä pussi, niin tuulimuna diagnoosi tuli. Siitä sitten itkien jouduin menemään sinne äitiysosastolle hakemaan keskeytyslääkkeet, joiden avulla kohtu tyhjennetään kotona. Olin tosi surullinen ja surkeana, ollaan yritetty saada vauva jo yli vuoden ajan. Oli jo ilta kun pääsin sairaalasta kotiin. Menin suoraan nukkumaan ja ajattelin ottaa aamulla lääkkeet. Herättyäni sanoin miehelleni että en halua ottaa lääkkeitä ja soitin sairaalasta saamaani numeroon. Kerroin, että en haluaisi ottaa lääkkeitä ja pyysin uutta kontrolliaikaa. Sanoin että haluaisin oman mielenrauhan takia tulla vaikka viikon päästä uudestaan ja jos silloin sama tilanne, otan lääkkeet. No mulle sanottiin vaan että lääkäri on kyllä osannut katsoa tilanteen oikein ja että kannattaa nyt ottaa vaan ne lääkkeet että ei tule tulehduksia. Ei auttanut sitten muu, ku ottaa lääkkeet ohjeistuksen mukaan ja ei muuta kun odottelua.. Itkua ja odottelua.. Meni päivä, meni vuorokausi ja soittelin kätilölle jolta lääkkeet sain, että onko ihan normaalia että mitään ei tapahdu. Mua ohjeistettiin odottamaan vielä toinen vuorokausi. Välillä Cytotecin kanssa joutuu kuulemma odottamaan muutamankin vuorokauden. No sit oli mennyt 2 vuorokautta ja soittelin taas sairaalaan. Sain sitten ajan kontrolliin muutaman päivän päähän eri lääkärille, että nähdään mikä tilanne, että saanko lisää lääkkeitä vai menenkö kaavintaan. Asetuin pöydälle, mies oli mun mukana ja silitti mun päätä. Mua itketti ja yritin pidätellä sitä. Sitten kuulin kuinka lääkäri sanoi:" Oho.." ja tuli ihan hiljaista.... Lääkäri näytti mietteliäältä ja totesi että:" täällä on 7 viikkoinen sykkivä sydän" En pystynyt enää pidättämään itkua! Suru muuttui hetkessä iloksi! Onnen kyyneleiksi. Meidän vauva onkin olemassa ja sen sydän sykki mun masussa! Tää on niin käsittämätöntä! Se eka lääkäri teki täysin väärän diagnoosin! Silloin oli viikot 5+ ja lääkäri ei vaan nähnyt ruskuaispussin sisällä mitään ja päätti että on tuulimunaraskaus. Ilman että antoi kontrolli aikaa myöhemmäksi. Oon niin onnellinen mutta samalla pelottaa. Kysyttiin sitten lääkäriltä, että mitäs nyt kun olen ottanut ne keskeytyslääkkeet!? Lääkäri sanoi että keskenmenon riski on nyt suurempi ja että lääkkeet on saattanut aiheuttaa sikiövauriota, mutta sen saa selville vasta myöhemmin. Mutta varmuutta ei ole. Voi olla että lääkkeet ei ole vaikuttanut mitenkään. Ja mä kun vielä kyseenalaistin ne lääkkeet ja pyysin itkien lääkäriltä uutta kontrolliaikaa ennen niiden lääkkeiden ottoa, että jos viikon päästä näyttää samalta, ni mä uskon että mahassa ei ole ketään ja mulle vaan sanottiin että eiku ota nyt vaa ne lääkkeet että ei tule tulehduksia! Miten pätevä lääkäri voi tehdä näin suuren mokan, ja miks mulle ei voitu antaa uutta kontrollia aikaa? Keneltä se olisi ollu pois? Tämä uusi lääkäri ei osannut tarkkaan sanoa että mitkä mahdollisuudet on nyt mihinkin, koska näin ei ole hänen kohdalla koskaan käynyt eikä tätä ole pystynyt tietenkään mitenkään testaamaan. Toivotaan siis vaan parasta, että alkio/sikiö olisi ollut lääkkeiden otto aikaan niin pikkuruinen vielä, eikä verenkiertokaan ollut vielä vahvaa, että Cytotec ei olisi vaikuttanut siihen ollenkaan❤️ Tänään siis 7+4, mulla vointi ihan kamalan huonovointinen mutta silti onnellinen❤️ Päästään nyt tavallista useammin käymään ultrassa ja seuraava kerta onkin ensi keskiviikkona. Kunpa kaikki olisi hyvin. Tulipa pitkä teksti, kiva jos jaksoit lukea❤️
 
Muokattu viimeksi:
Voi Typyx, meinas päästä itku kun luin tota sun tekstiä :sad010 Ihan hirveää että tuo teidän ensimmäinen lääkäri oli noin jääräpäinen, ja ettei sun omaa fiilistä ja ajatuksia kuunneltu eikä otettu tosissaan! Varmaan ne lääkkeet ei vaan toimineet, jos et saanut niistä mitään oireita. Voisikohan tuosta tehdä valituksen, koska onhan toi nyt merkittävä juttu jos lapselle jää siitä jotain vaurioita! Selkeä hoitovirhe, vaikka ymmärrän kyllä että ei sillä ultralla aina nää niin selkeästi varsinkin jos on vasta ihan alussa raskaus, mutta tosiaan keneltä se olisi pois jos olisit saanut uuden kontrolliajan viikon päähän!

Hirveästi onnea teille pienestä sinnikkäästä matkustajasta, ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :Heartred
 
Kyllä typyx pistää vihaksi tuo. Toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin ja mitään ei ehtinyt tapahtua.
 
Plussasin 5.6, eli kuukausi sitten. Sitä onnea ja riemua kesti sen muutaman viikon, kun sitten mulla alkoi kamala vatsakipu, tiputteluvuotoa ja pääsin neuvolan kautta sairaalaan päivystykseen. Omien kuukautisista laskemien laskujen mukaan olin tuolloin viikolla 7. Sairaalassa lääkäri totesi että keskeytynyt on; olen pahoillani, tämä on tuulimunaraskaus. Väittelin siinä hetken lääkärin kanssa ja kyselin että onko se varma, kun mulla on kuitenkin ollu niin epäsäännölliset kuukautiset, että mitä jos tämä on saanut alkunsa vasta myöhemmin..että jos nyt olisikin vaikka viikko 6 tai 5. Lääkäri sanoi että koska mun vikat kuukautiset on ollut huhtikuun lopussa ja mun raskauhormoni oli niin korkea (13000), ja kun olen plussannut jo 2 viikkoa sitten, että vatsassa olisi näiden laskujen mukaan oltava 7+4 kokoinen sikiö. Ja sitä kun siellä ei näkynyt, vaan kohdussa oli pelkkä tyhjä pussi, niin tuulimuna diagnoosi tuli. Siitä sitten itkien jouduin menemään sinne äitiysosastolle hakemaan keskeytyslääkkeet, joiden avulla kohtu tyhjennetään kotona. Olin tosi surullinen ja surkeana, ollaan yritetty saada vauva jo yli vuoden ajan. Oli jo ilta kun pääsin sairaalasta kotiin. Menin suoraan nukkumaan ja ajattelin ottaa aamulla lääkkeet. Herättyäni sanoin miehelleni että en halua ottaa lääkkeitä ja soitin sairaalasta saamaani numeroon. Kerroin, että en haluaisi ottaa lääkkeitä ja pyysin uutta kontrolliaikaa. Sanoin että haluaisin oman mielenrauhan takia tulla vaikka viikon päästä uudestaan ja jos silloin sama tilanne, otan lääkkeet. No mulle sanottiin vaan että lääkäri on kyllä osannut katsoa tilanteen oikein ja että kannattaa nyt ottaa vaan ne lääkkeet että ei tule tulehduksia. Ei auttanut sitten muu, ku ottaa lääkkeet ohjeistuksen mukaan ja ei muuta kun odottelua.. Itkua ja odottelua.. Meni päivä, meni vuorokausi ja soittelin kätilölle jolta lääkkeet sain, että onko ihan normaalia että mitään ei tapahdu. Mua ohjeistettiin odottamaan vielä toinen vuorokausi. Välillä Cytotecin kanssa joutuu kuulemma odottamaan muutamankin vuorokauden. No sit oli mennyt 2 vuorokautta ja soittelin taas sairaalaan. Sain sitten ajan kontrolliin muutaman päivän päähän eri lääkärille, että nähdään mikä tilanne, että saanko lisää lääkkeitä vai menenkö kaavintaan. Asetuin pöydälle, mies oli mun mukana ja silitti mun päätä. Mua itketti ja yritin pidätellä sitä. Sitten kuulin kuinka lääkäri sanoi:" Oho.." ja tuli ihan hiljaista.... Lääkäri näytti mietteliäältä ja totesi että:" täällä on 7 viikkoinen sykkivä sydän" En pystynyt enää pidättämään itkua! Suru muuttui hetkessä iloksi! Onnen kyyneleiksi. Meidän vauva onkin olemassa ja sen sydän sykki mun masussa! Tää on niin käsittämätöntä! Se eka lääkäri teki täysin väärän diagnoosin! Silloin oli viikot 5+ ja lääkäri ei vaan nähnyt ruskuaispussin sisällä mitään ja päätti että on tuulimunaraskaus. Ilman että antoi kontrolli aikaa myöhemmäksi. Oon niin onnellinen mutta samalla pelottaa. Kysyttiin sitten lääkäriltä, että mitäs nyt kun olen ottanut ne keskeytyslääkkeet!? Lääkäri sanoi että keskenmenon riski on nyt suurempi ja että lääkkeet on saattanut aiheuttaa sikiövauriota, mutta sen saa selville vasta myöhemmin. Mutta varmuutta ei ole. Voi olla että lääkkeet ei ole vaikuttanut mitenkään. Ja mä kun vielä kyseenalaistin ne lääkkeet ja pyysin itkien lääkäriltä uutta kontrolliaikaa ennen niiden lääkkeiden ottoa, että jos viikon päästä näyttää samalta, ni mä uskon että mahassa ei ole ketään ja mulle vaan sanottiin että eiku ota nyt vaa ne lääkkeet että ei tule tulehduksia! Miten pätevä lääkäri voi tehdä näin suuren mokan, ja miks mulle ei voitu antaa uutta kontrollia aikaa? Keneltä se olisi ollu pois? Tämä uusi lääkäri ei osannut tarkkaan sanoa että mitkä mahdollisuudet on nyt mihinkin, koska näin ei ole hänen kohdalla koskaan käynyt eikä tätä ole pystynyt tietenkään mitenkään testaamaan. Toivotaan siis vaan parasta, että alkio/sikiö olisi ollut lääkkeiden otto aikaan niin pikkuruinen vielä, eikä verenkiertokaan ollut vielä vahvaa, että Cytotec ei olisi vaikuttanut siihen ollenkaan❤️ Tänään siis 7+4, mulla vointi ihan kamalan huonovointinen mutta silti onnellinen❤️ Päästään nyt tavallista useammin käymään ultrassa ja seuraava kerta onkin ensi keskiviikkona. Kunpa kaikki olisi hyvin. Tulipa pitkä teksti, kiva jos jaksoit lukea❤️

Sinuna tekisin valituksen ensimmäisen lääkärin toiminnasta. On sen luokan virhe, että tuollaisia ei saa tapahtua. Varsinkin kun itse vielä pyysit, että katsotaan vielä!
Muutenkin uskomatonta kuinka herkästi tuputetaan keskeytyslääkkeitä epäselvissäkin tapauksissa. Ei se tulehdusriski nyt niin suuri ole ja oikeasti keskeytyneet tulevat kyllä ulos itsestäänkin.
 
Valitusta ekan lääkärin ultrauksesta ja siitä kun soitit vielä myöhemmin uudelleen ja se kuka ikinä vastasi ja antoi samat ohjeistukset. Ota yhteyttä vaikka puhelimitse potilasasiamieheen niin sitä kautta onnistuu.
 
Voi Typyx, on ollu kyl melkonen kokemus. Toivottavasti nyt kaikki sujuis hyvin ja ois niin tarkotettu et pieni tulis maailmaan. [emoji173]
 
Minäkin valittaisin. Onneksi kaikki oliki hyvin. Mullakin epäiltiin kohdunulkoista, mutta silti antoivat kontrollin ja sittfn löyty oikeasta paikasta. Just todennäköisesti hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmin.
 
Plussasin 5.6, eli kuukausi sitten. Sitä onnea ja riemua kesti sen muutaman viikon, kun sitten mulla alkoi kamala vatsakipu, tiputteluvuotoa ja pääsin neuvolan kautta sairaalaan päivystykseen. Omien kuukautisista laskemien laskujen mukaan olin tuolloin viikolla 7. Sairaalassa lääkäri totesi että keskeytynyt on; olen pahoillani, tämä on tuulimunaraskaus. Väittelin siinä hetken lääkärin kanssa ja kyselin että onko se varma, kun mulla on kuitenkin ollu niin epäsäännölliset kuukautiset, että mitä jos tämä on saanut alkunsa vasta myöhemmin..että jos nyt olisikin vaikka viikko 6 tai 5. Lääkäri sanoi että koska mun vikat kuukautiset on ollut huhtikuun lopussa ja mun raskauhormoni oli niin korkea (13000), ja kun olen plussannut jo 2 viikkoa sitten, että vatsassa olisi näiden laskujen mukaan oltava 7+4 kokoinen sikiö. Ja sitä kun siellä ei näkynyt, vaan kohdussa oli pelkkä tyhjä pussi, niin tuulimuna diagnoosi tuli. Siitä sitten itkien jouduin menemään sinne äitiysosastolle hakemaan keskeytyslääkkeet, joiden avulla kohtu tyhjennetään kotona. Olin tosi surullinen ja surkeana, ollaan yritetty saada vauva jo yli vuoden ajan. Oli jo ilta kun pääsin sairaalasta kotiin. Menin suoraan nukkumaan ja ajattelin ottaa aamulla lääkkeet. Herättyäni sanoin miehelleni että en halua ottaa lääkkeitä ja soitin sairaalasta saamaani numeroon. Kerroin, että en haluaisi ottaa lääkkeitä ja pyysin uutta kontrolliaikaa. Sanoin että haluaisin oman mielenrauhan takia tulla vaikka viikon päästä uudestaan ja jos silloin sama tilanne, otan lääkkeet. No mulle sanottiin vaan että lääkäri on kyllä osannut katsoa tilanteen oikein ja että kannattaa nyt ottaa vaan ne lääkkeet että ei tule tulehduksia. Ei auttanut sitten muu, ku ottaa lääkkeet ohjeistuksen mukaan ja ei muuta kun odottelua.. Itkua ja odottelua.. Meni päivä, meni vuorokausi ja soittelin kätilölle jolta lääkkeet sain, että onko ihan normaalia että mitään ei tapahdu. Mua ohjeistettiin odottamaan vielä toinen vuorokausi. Välillä Cytotecin kanssa joutuu kuulemma odottamaan muutamankin vuorokauden. No sit oli mennyt 2 vuorokautta ja soittelin taas sairaalaan. Sain sitten ajan kontrolliin muutaman päivän päähän eri lääkärille, että nähdään mikä tilanne, että saanko lisää lääkkeitä vai menenkö kaavintaan. Asetuin pöydälle, mies oli mun mukana ja silitti mun päätä. Mua itketti ja yritin pidätellä sitä. Sitten kuulin kuinka lääkäri sanoi:" Oho.." ja tuli ihan hiljaista.... Lääkäri näytti mietteliäältä ja totesi että:" täällä on 7 viikkoinen sykkivä sydän" En pystynyt enää pidättämään itkua! Suru muuttui hetkessä iloksi! Onnen kyyneleiksi. Meidän vauva onkin olemassa ja sen sydän sykki mun masussa! Tää on niin käsittämätöntä! Se eka lääkäri teki täysin väärän diagnoosin! Silloin oli viikot 5+ ja lääkäri ei vaan nähnyt ruskuaispussin sisällä mitään ja päätti että on tuulimunaraskaus. Ilman että antoi kontrolli aikaa myöhemmäksi. Oon niin onnellinen mutta samalla pelottaa. Kysyttiin sitten lääkäriltä, että mitäs nyt kun olen ottanut ne keskeytyslääkkeet!? Lääkäri sanoi että keskenmenon riski on nyt suurempi ja että lääkkeet on saattanut aiheuttaa sikiövauriota, mutta sen saa selville vasta myöhemmin. Mutta varmuutta ei ole. Voi olla että lääkkeet ei ole vaikuttanut mitenkään. Ja mä kun vielä kyseenalaistin ne lääkkeet ja pyysin itkien lääkäriltä uutta kontrolliaikaa ennen niiden lääkkeiden ottoa, että jos viikon päästä näyttää samalta, ni mä uskon että mahassa ei ole ketään ja mulle vaan sanottiin että eiku ota nyt vaa ne lääkkeet että ei tule tulehduksia! Miten pätevä lääkäri voi tehdä näin suuren mokan, ja miks mulle ei voitu antaa uutta kontrollia aikaa? Keneltä se olisi ollu pois? Tämä uusi lääkäri ei osannut tarkkaan sanoa että mitkä mahdollisuudet on nyt mihinkin, koska näin ei ole hänen kohdalla koskaan käynyt eikä tätä ole pystynyt tietenkään mitenkään testaamaan. Toivotaan siis vaan parasta, että alkio/sikiö olisi ollut lääkkeiden otto aikaan niin pikkuruinen vielä, eikä verenkiertokaan ollut vielä vahvaa, että Cytotec ei olisi vaikuttanut siihen ollenkaan❤️ Tänään siis 7+4, mulla vointi ihan kamalan huonovointinen mutta silti onnellinen❤️ Päästään nyt tavallista useammin käymään ultrassa ja seuraava kerta onkin ensi keskiviikkona. Kunpa kaikki olisi hyvin. Tulipa pitkä teksti, kiva jos jaksoit lukea❤️

Ei voi enää selkeämpää hoitovirheittä tapahtua. Ota välittömästi yhteys potilasasiamieheen ja tee valitus. Lääkäri on vaarantanut teidän kauan odotetun lapsen hengen, mää olisin jo mennyt paikan päälle ja aiheuttanut huudollani varmasti sen että vartijat olisivat tulleet paikalle.

Tuohon lisäisin että kun minulla oli hcg 14500 ei kohdussa näkynyt kuin raskaupussi ja ruskuaispussi sekä ehkä hentoinen sikiö kaiku.

Vieläpä kun itse olet pyytänyt kontrolliaikaa.

Uskon että koska pieni on jaksanut niiden lääkkeiden yli jo noin kauan ei sinulla ole huolta. Mutta saata se lääkäri vastuuseen teostaan. Muista ilmaista valituksessa että lasta on odotettu alulle jo kauan ja on erittäin toivottu. Idioottilääkäri... Ja usko minä olen joutunut olemaan sairaaloissa paljon ja tiedän milloin on syytä tehdä valitus hoitovirheestä.

Paljon voimia teille!
 
Huomenna meen varhaisultraan. Jännittää älyttömästi ku perjantaina oli pönttö veressä ja miettiny menikö kesken..
 
Huomenna meen varhaisultraan. Jännittää älyttömästi ku perjantaina oli pönttö veressä ja miettiny menikö kesken..

Tsemppiä huomiseen. Toivotaan, että kaikki olisi hyvin :Heartred
 
Np-ultra kutsu tuli ja on 27.7. Huomenna verikokeisiin ja virtsanäyte. Onko kellään laittaa viitteellisiä hcg-pitoisuuksia/rv niin voi sitten tarkistella omia arvoja? Labroissa käyneitä jo varmasti on
 
Mun pitää vielä muutama päivää odotella omaa ekaa neuvolaa ja siellä pitäisi kanssa ultrata. Viikkojen pitäis olla 9+5 silloin. Onnea kaikille hyville uutisille.
 
Huomenna meen varhaisultraan. Jännittää älyttömästi ku perjantaina oli pönttö veressä ja miettiny menikö kesken..

Tule kertomaan kuulumiset. Olen kuullut monelta joilla alkuraskaudessa on ollut yksi tai kaksi kertaa runsasta kirkasta veristä vuotoa, että kohdussa on ollut hematoma joka on vuotanut pois. En tietenkään voi sanoa että sinun tapauksessasi olisi näin, mutta usein keskenmenon liittyy myös kipu ja vuoto on jotain ihan muuta kuin kirkasta verta. Siinä on kudoskappaleita ja alkaa usein hitaasti voimistuen supistusten myötä. Toivon kovasti että teillä on kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top