Ultrakuulumiset

Joo, oli kyllä aika kurja kokemus. Siinä hetkessä oli jotenkin niin epäuskoinen olo etten oikein osannut edes reagoida, vaan lähinnä jopa naureskellenkin juttelin kätilön kanssa niitä näitä, kun lääkäriä odottelimme. Polilta päästyäni kyllä tärisytti ja itketti, vaikka tiesinkin jo kaiken olevan sittenkin hyvin.
 
Hui että mikä kokemus Levia! Jos vaan jaksat niin annathan palautetta hoitotaholle, ei kuulosta ihan asialliselta tuollainen.
 
Huh Levia! On noi kätilöt joskus noiden ultrien kanssa aika tökeröitä... Esikoisen rakenneultrassa ei saatu sydämestä jotain kohtaa näkyviin, kun tyyppi ei suostunut asentoaan vaihtamaan ja lääkärikin kutsuttiin paikalle. Oli ennen ultraa sanonut, että katsotaan myös sukupuoli. Noh, lääkäri kun lähti ja sanoi, että viikon päästä uudestaan niin kysyin, että mites se sukupuoli? Vastaus oli vaan töks: "Mä olen jo 20 minuuttia aikataulusta myöhässä". Viikon päästä sitten mentiin uudestaan ja lääkärin pakeille tällä kertaa. Ultran loppussa varovasti kysyin sukupuolesta ja menikö siinä 2 sekunttia, kun lääkäri sanoi: "sori, tällä on jalat ristissä en saa näkyviin" Siis 2 s.!! Vähän otti aivoon siinä vaiheessa edellisen viikon kätilö.

Kuitenkin, meillä 11.7. Varhaisultra, kun rv 7+0. Tämä kuuluu meillä pakollisena, koska kakkonen on saanut alkunsa IVF-hoidoilla. Tosin mennään yksityiselle, koska hoidotkin on yksityisellä. Tuntuu tosiaan, että aika menee vauhdilla. Vastahan tuo punktio ja alkion siirto oli!
 
Kettutyttö oliko teillä pitkäänkin kestäneet hoidot?
Mulla on edelleenkin eikä epäuskoinen olo, että tämä oikeasti on nyt totta, koska meillä tärppäsi heti ensimmäisessä IVF-hoidossa ja tuoresiirrossa.
Tajusin tänään etten tässä raskaudessa ole tehnyt digiä ja menin sen ostamaan. Näytti 3+ joten uskottava se vain on. :)
 
Tiukuliisa sama homma, ensimmäinen IVF ja tuoresiirto. Olin varma ettei tärppää. Oikeastaan taikauskoisesti pelkään, että koska tärppäsi heti niin ei voi jatkua. Jos ei olisi taustalla km niin en varmaan pelkäisi näin paljon, kun en osaisi.
 
Mä olen menossa nt-ultraan jo ensi viikon torstaina, koska raskauden kestosta ei ole mitään tietoa. Oma arvioni on, että ensi viikolla oltaisiin kyllä vasta max 8. viikolla, mutta sielläpä se selviää. Kunhan ei olisi niin alussa ettei vielä sydän lyö (jos on lyödäkseen) :nailbiting: eli periaatteessa päästään varhaisultraan nyt, ja sit kun viikot varmistuu niin uudestaan nt-ultraan. Onneksi näin, koska oltais muuten kyllä jouduttu käymään yksityisellä varhaisultrassa, mun pää ei meinaa kestää edes tätä viikon odotusta, ja oon kuitenkin tiennyt raskaudesta vasta pari päivää :grin malttamaton, ai minäkö... :rolleyes:
 
Oli pakko sittenkin varata aika ultraan. Oireet oli vähän aikaa pois ja kävi sitten päivän, mutta nyt taas tipotiessään. Suihkussa käydessä rintoja ei enää arista tai muutenkaa, huono olo kadonnut kans. Ainoa mikä jäljellä ni väsymys, mutta sekin voi johtua noista esikoisen yöheräilyistä.
 
Tuli aamulla aika np-ultraan, 15.8. Pitkä aika odottaa, mutta onneksi ei ole varaa yksityiseen ultraan joten pitää vaan malttaa odotella.
 
Mä odottelen kans np-ultraan aikaa postissa. Toivottavasti tulis pian!
 
Meillä on nt-ultra 13.8. Voi olla että ensi viikolla käydään kuitenkin varhaisultrassa lisäksi, ei tosin olla edelleenkään täysin lyöty asiaa lukkoon.
 
Onko se nt vai np se eka ultra joka kuuluu äitiysneuvolaan ja tehdään rv12 jälkeen. Mulla on rv12 ultra 31.7:) kiva ettei tarvii töissä ku pari viikkoa tätä enää salailla loman jälkeen. Nimimerkillä noviisi.
 
Onko se nt vai np se eka ultra joka kuuluu äitiysneuvolaan ja tehdään rv12 jälkeen. Mulla on rv12 ultra 31.7:) kiva ettei tarvii töissä ku pari viikkoa tätä enää salailla loman jälkeen. Nimimerkillä noviisi.

Sama asia. :)
 
Meillä on nt-ultra 30.7. Jännää :smiley-bounce013 Eilen yritin dopplerilla kuunnella, mutta oma syke vain kuului. Tänään 8+1.
 
Tänään piti olla 8+6 jonku laskuopin mukaan ja oli ultra. No eipä siellä ollu kuin pieni neste-/sikiöpussi. Sanoi että ei hänen mielestään näytä tuulimunalta mutta ei todellakaan kyllä 9 viikolla. Alle 6 viikkoa siis. 2 viikon päästä uusi ultra ja jollei sit ennen sitä mee kesken. Jotenkin vaan vahvistu se tunne että ei siellä mitään elävää tule olemaankaan.
 
Takaisin
Top