Plussa vai ei?

Siis oikeesti! Voi kuinka tympeetä! Teitkö valitusta Firstresponselle? Kauhee pettymys varmasti.. Ompa ihanaa että nyt oot plussannu, paljon onnea odotukseen!

En tehnyt, oli kuitenkin tiedossa jo siellä että virhe käynyt muutamassa erässä, tietty jenkeissä siis asiasta tiedetty kun jenkkiläinen testi on ni ei oo tänne saakka kantautunut tieto :/ Noh se pettymys oli ja meni, aiemmin käynyt myös niin että tehnyt ovistestin ja raskaustestin samaan aikaan ja pitänyt liian lähekkäin jolloin joku reaktio käynyt ja r testi plussaksi muuttui :O Tätäkään tiennyt ennen kuin vahinko kävi ja kuulemma ihan muillakin käynyt vastaavaa. :O
 
En tehnyt, oli kuitenkin tiedossa jo siellä että virhe käynyt muutamassa erässä, tietty jenkeissä siis asiasta tiedetty kun jenkkiläinen testi on ni ei oo tänne saakka kantautunut tieto :/ Noh se pettymys oli ja meni, aiemmin käynyt myös niin että tehnyt ovistestin ja raskaustestin samaan aikaan ja pitänyt liian lähekkäin jolloin joku reaktio käynyt ja r testi plussaksi muuttui :O Tätäkään tiennyt ennen kuin vahinko kävi ja kuulemma ihan muillakin käynyt vastaavaa. :O

Voi itku, juuri tilasin tuota testiä ajatellen, että se on kaikkein varmin testi jos on joskus todella tärkeää tietää onko raskaana. Toivottavasti se ei ole juuri tuota samaa erää.
 
Voi itku, juuri tilasin tuota testiä ajatellen, että se on kaikkein varmin testi jos on joskus todella tärkeää tietää onko raskaana. Toivottavasti se ei ole juuri tuota samaa erää.

Ihan samaa mietin minä! Minä oon aiemmat plussat aina FirstResponsella saanu, yllättävää että noinkin epäluotettava. Mutta hyvä tietää jatkoa ajatellen.
 
Kiva, että haamu näkyy muillekin! Vähän jännittää, kun toi haamu ei mun mielestä näkynyt silloin heti testaamisen jälkeen, vaan vasta joskus myöhemmin. Ohjeessa ei kuitenkaan lukenut mitään aikaa, jonka jälkeen testiä ei saisi tulkita. Ja myönnettäköön, että olen ennenkin kaivellut näitä (ja muun merkkisiä) testejä roskiksesta ja zoomaillut tuntikaupalla, eikä mitään ole näkynyt:shy: Tästä tuli mun luottotesti, kun keskenmenon jälkeen onnistuin tällä saamaan kaikkien onestepin haamujen jälkeen puhtaan negan:grin Testaan huomenna uudestaan, toivottavasti olisi jo selkeämpi haamu:rolleyes:

M-M voi ei! Se oli niin selkeä haamu eilen! Mutta jos menkat ei vielä ole alkaneet, niin toivoa on. Ja ne dpot voi olla pienemmät kuin luulit.
 
Mulla alkoi sitten vuoto tänään, että varmaankin elämäni eka kemiallinen raskaus oli.. niin selkeästi näkyi viiva jo lauantaina mut sit lähti haalistumaan...
 
Mulla alkoi sitten vuoto tänään, että varmaankin elämäni eka kemiallinen raskaus oli.. niin selkeästi näkyi viiva jo lauantaina mut sit lähti haalistumaan...
Voi ei, sullakin :sad001 Pahoittelut ja voimia:Heartred
Näitä tuntuu olevan tosi paljon.. valitettavasti
 
Voi itku, juuri tilasin tuota testiä ajatellen, että se on kaikkein varmin testi jos on joskus todella tärkeää tietää onko raskaana. Toivottavasti se ei ole juuri tuota samaa erää.

Mä tilasin vielä kerran tuon episodin jälkeen enkä niillä testeillä saanut turhaa plussaa, toivottavasti huono erä ei enää liiku :) Sain sillä raskauskeijun yes or no testillä myös selkeän punaisen plussan joka sitten katosi muutaman minuutin päästä, kuvan ehdin kyllä nappaamaan ettei ihan mielikuvitusta ollut :/
 
Plaah, nega tänään. Ei olisi pitänyt innostua siitä eilisestä haamusta:confused: Tissit kyllä edelleen kipeät, joten en ole heittänyt kirvestä ihan kaivonpohjalle, mutta aika skeptinen ole, että tuo enää plussaksi muuttuisi.
 
Naiset, luotan teihin että osaatte kertoa mitä tapahtuu.
Kahteen testiin aiemmin plussa, yksi nega liuska ja tää Digi sanoo että ei raskaana mutta sisällä kolme viivaa. Nopealla googlettelulla löysin kuvia noista liuskoista naisilla jotka saaneet positiivisen tuloksen, ja mun liuskat näyttää täysin samalta. Oon nyt ihan hukassa :grin

Tilanne siis se että menkat nyt yli viikon myöhässä, vaikka yleensä kierto täysin säännöllinen. Ei menkkaoireita tai mitään muutakaan menkkojen tuloon viittaavaa edes..

https://aijaa.com/t1cKhc
 
Helloitsme, noi testin kolme viivaa (tai siis niistä kaksi) näyttää mun silmiin aika haaleilta. Googlettelin ja löysin tällaisen keskustelun, ehkä löysit jo saman:

https://www.netmums.com/coffeehouse...lear-blue-digital-but-three-lines-inside.html

Noi digitestit mittaa mun mielestä 25mu/l pitoisuutta, kaupasta löytyy herkempiäkin. Jos testaat uudelleen liuskatestillä, esim pregcheckillä? Mikä dpo sulla nyt on?

Toivotaan että on vain niin alussa ettei Digi vielä näytä. :)
 
Cb digi tekee aina kolme viivaa, ja ilmeisesti jommankumman (en muista kumman) noista haaleista viivoista pitää olla positiivisessa tuloksessa toista voimakkaampi. Juuri viime kierrossa mietin ihan samaa asiaa. Tässä on mun testi viime kierrolta ja siis nega:

IMG_20180223_072230.jpg
 
Tässä oma Cb digi alkaen ei raskaana, 2-3 ja 3+, en 1-2 muistanut kuvaa ottaa mutta silloin on tuo yksinäinen viiva tummempi mutta ei niin tumma kuin kontrolli.
ImageUploadedByVau Foorumi1521730493.681431.jpg
digissä on AINA kolme viivaa näkyvillä, yksi tumma joka on kontrolli ja kaksi muuta joiden pitää olla vahvempia kuin tuossa mun ekassa kuvassa jotta voisi tarkoittaa positiivista.
 
Takaisin
Top