Viimeaikainen toiminta

• P
    pupudu reacted to Poppana86's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    @Mörkki86 saako kysyä miltä sinun testit näyttää nyt ja kuinka pitkällä ajattelisit olevan? Minä aina hetken ajattelen että parempi...
  • P
    pupudu reacted to Mörkki86's post in the thread Yleinen keskustelu with Ihana Ihana.
    @Poppana86 Mulla pitäisi olla dpo 18 eli 4+4, jos todennäköisestä ovulaatiosta lasketaan. Laitan tuohon kuvan viivojen kehityksestä dpo...
  • P
    pupudu kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Kiitos! 😊😊 kivempi tosiaan piinailla seurassa kuin yksin. Tai on tässä mies ja pari kaveria tukena, mutta ne ei kuitenkaan ihan siinä...
  • Pikkupähkinä
    Pikkupähkinä reacted to Sinertävää's post in the thread Oireet! with Hauska Hauska.
    Joo ja mä olen kans huomannut että kun vetää varpaat balettitanssija-asentoon, niin kantapään yläpuolelle tulee ruttuja kuin buldogilla. 😂
  • Jiines
    Jiines reacted to Liina1234's post in the thread Pakastealkion siirto (PAS) with Tykkään Tykkään.
    Lääkärit ehdottomasti suosivat omaa kiertoa jos se vaan toimii, eli ovulaatio yms tulee suht ajallaan. Kyselin tästä aiemmin omalta...
  • Jiines
    Jiines reacted to Hermeli's post in the thread Pakastealkion siirto (PAS) with Sympatiaa Sympatiaa.
    Huomenna on punktio päivä ja ei ole yhtään toiveikkaan odottava olo viimeisein ultran jäljiltä. Lähinnä olo on epäonnistunut ja...
  • Savannah
    Savannah reacted to Poppana86's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Kiitos rohkaisusta @Minnix❤️🥹 , niin helpottavaa kuulla kokemuksia että se tosiaan voi nousta tälleen hitaamminkin. Tuntuu tosiaan että...
  • Jiines
    Jiines reacted to Voikukkia's post in the thread Pakastealkion siirto (PAS) with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Zuffe Kysin alueella sama etteivät laita verikokeisiin. Piinapäivät siis jatkuu. Eniten häiritsee ettei oikeastaan ole sellaisia...
Takaisin