Viimeaikainen toiminta

• M
    Mörkki86 kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    @Poppana86 Mulla pitäisi olla dpo 18 eli 4+4, jos todennäköisestä ovulaatiosta lasketaan. Laitan tuohon kuvan viivojen kehityksestä dpo...
    • IMG_20260612_111844.jpg
  • ☆Tähtisade☆
    ☆Tähtisade☆ reacted to apuaseis's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Tykkään Tykkään.
    Mulla ei ole mitään kovin ihmeellistä tarinaa, mutta... Kuparikierukka poistettiin toissa talvena, minkä jälkeen kuukautiskierto oli...
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to Round2❤️'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Aurinko88 Juu hitaasti putoo, enkä mä usko, että tää normaalia onkaan. Mä ihmettelin jo sillon kauan sitten sitä, ettei testit...
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to Kyfi9772260's post in the thread Plussa vai ei? with Surullinen Surullinen.
    Tänään ei mitään😔
  • M
    Myrtha reacted to Tiuhtiviuhti's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Tykkään Tykkään.
    Tänne on tullut valtavasti uusia viestejä, kiitos tsempeistä hoidon alkuun. Täällä tänään kolmas pistopäivä. Haittavaikutuksia ei ole...
  • M
    Myrtha reacted to Fiore_41's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Onpa kiva @Kastepisara, että meitä on useampi samaan aikatauluun jännittämässä 🥰 Mä olen myös kovasti pohtinut tuota, että olisiko...
  • M
    Mörkki86 kirjoitti ketjuun Helmikuiset odottajat.
    1.2. Pupudu / 34 / esikoinen 2.2. Jenspaaa / 23v / 1. / OYS 3.2. Suviiii9 / 31v / esikoinen 4.2. chelsey / 33 v / esikoinen 5.2...
  • P
    Poppana86 kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    @Mörkki86 saako kysyä miltä sinun testit näyttää nyt ja kuinka pitkällä ajattelisit olevan? Minä aina hetken ajattelen että parempi...
  • P
    Poppana86 reacted to Mörkki86's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mä oon täällä viime päivät tutkinut läpi kaikki lähiaikojen laskettujenaikojenryhmät ja vertaillut viivoja, kun oon tuskaillut noita...
  • M
    Mörkki86 kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Mä oon täällä viime päivät tutkinut läpi kaikki lähiaikojen laskettujenaikojenryhmät ja vertaillut viivoja, kun oon tuskaillut noita...
  • Syyskukka
    Syyskukka reacted to Round2❤️'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Aurinko88 Juu hitaasti putoo, enkä mä usko, että tää normaalia onkaan. Mä ihmettelin jo sillon kauan sitten sitä, ettei testit...
Takaisin