Viimeaikainen toiminta

• P
    Poimulehti reacted to Hyytti's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Tykkään Tykkään.
    Me puhuttiin asiasta pitkään ennnen yrittämistä. Sitten kun päätettiin että aletaan yrittämään niin valmistauduin jättämällä alkoholin...
  • P
    Poimulehti reacted to Putkilo's post in the thread Varhaisultra? with Sympatiaa Sympatiaa.
    Käytiin tänään tarkistamassa tilanne, ja valitettavasti se oma intuitio oli oikeassa. Edelleen näky oli sama kun melkein 2vkoa sitten...
  • P
    Poppana86 reacted to Savannah's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Poppana86 mulla normi kierto 28-30pv, mutta tämä oli nyt km tyhjennyskierto, että ei välttämättä ihan ole sen puolesta sitä mitä...
  • P
    Poppana86 kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Tervetuloa @pupudu 🫶 kiva kun liityit seuraan piinailemaan 🙂 Oliko sinulla mitään oireita alkavasta keskenmenosta ? Tai loppuivatkin...
  • Savannah
    Savannah kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    @Poppana86 mulla normi kierto 28-30pv, mutta tämä oli nyt km tyhjennyskierto, että ei välttämättä ihan ole sen puolesta sitä mitä...
  • Savannah
    Savannah reacted to Poppana86's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    @Savannah sinulla näyttää hyvin samalta testi kuin täällä. ja itse tulen tosiaan ainakin vähän sinua jäljessä raskauden keston kanssa...
  • P
    Poppana86 reacted to pupudu's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Moikka kaikki, olen tässä varmaan parisen viikkoa seuraillut teidän keskustelua ja uskaltauduin nyt viimein itsekin laittamaan viestiä...
  • P
    Poppana86 kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    @Savannah sinulla näyttää hyvin samalta testi kuin täällä. ja itse tulen tosiaan ainakin vähän sinua jäljessä raskauden keston kanssa...
    • IMG_5364.jpeg
  • e90
    e90 kirjoitti ketjuun POKS! Täydet raskausviikot.
    11+0
  • Savannah
    Savannah reacted to pupudu's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    Moikka kaikki, olen tässä varmaan parisen viikkoa seuraillut teidän keskustelua ja uskaltauduin nyt viimein itsekin laittamaan viestiä...
Takaisin