Viimeaikainen toiminta

• Sysisiipi
    Sysisiipi reacted to Keskitalvi's post in the thread Joulukuiset odottajat with Sympatiaa Sympatiaa.
    1.12. pienirakas / 24 v. / kolmas lapsi Kukkakauris / 32 v. / ensimmäinen Miwja / 35 v. / neljäs Yuvakshi / 39 v. / kolmas / HUS 2.12...
  • ☆Tähtisade☆
    ☆Tähtisade☆ reacted to JouluRose's post in the thread Yleinen keskustelu with Tykkään Tykkään.
    Jännää miten eri tavalla. Täällä Kymenlaaksossa mulla lukee ultran jälkeen omakannassa, että nipt tulos tulee KUUKAUDESSA 😳 mietin just...
  • K
    Kidagakash reacted to Pikkuviikuna's post in the thread Helmikuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Ihanaa saanko mäkin tänne liittyä 😍 plussa tuli ensimmäisestä ivf:stä parin vuoden yrityksen jälkeen. Sulattelen täällä et onko tää totta!
  • K
    Täällä tehty toissa päivänä positiivinen testi, josta olen kuin puulla päähän lyöty😅 Esikoisen saaminen kesti 4 vuotta ja hän sai...
  • U
    Unelma27 reacted to Putkilo's post in the thread Varhaisultra? with Sympatiaa Sympatiaa.
    Käytiin tänään tarkistamassa tilanne, ja valitettavasti se oma intuitio oli oikeassa. Edelleen näky oli sama kun melkein 2vkoa sitten...
  • Pikkutytöt
    Pikkutytöt reacted to Sandra84's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    Lomalla on kivaa. 💕Maha kenkkuilee suuntaan jos toiseen 🤭 mutta pärjään. Mä en saanu neuvolasta hCG lähetettä ja se vähän otti päähän...
Takaisin