Viimeaikainen toiminta

• J
    JouluRose reacted to Kriikuna's post in the thread Yleinen keskustelu with Tykkään Tykkään.
    Meidän näytteet sata-alueella lähti tyksiin tutkittavaksi, mutta kätilö lupaili että ihan max 2vk menee vastauksissa.
  • K
    Kriikuna kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Meidän näytteet sata-alueella lähti tyksiin tutkittavaksi, mutta kätilö lupaili että ihan max 2vk menee vastauksissa.
  • Savannah
    Savannah reacted to Odottavainen91's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Ihana Ihana.
    Täysi yllätys, sillä lääkärien mukaan raskautumisen todennäköisyys luonnollisesti piti oll häviävän pieni🥹 Oltiin jo hyväksytty olevamme...
  • K
    Äitiyspakkaus otetaan, kun esikoinen kyseessä. Ihana päästä hypistelemään🙈
  • K
    Koiruuksia reacted to Mörkki86's post in the thread Helmikuisten plussatestien kuvia with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Koiruuksia Sulla vahvistuu hyvin viivat 😍 Eihän tässä vaiheessa juurikaan oireita yleensä ole, että siitä en olisi itse huolissani...
  • A
    Anppamoi reacted to Puputupu's post in the thread Hankinnat vauvalle with Tykkään Tykkään.
    Autoissa se kontin malli vaikuttaa tosi paljon kuinka mahtuu kamaa. Mulla itellä pieni kaupunkiauto, mutta sen verran hyvän mallinen...
  • M
    Miwja reacted to JouluRose's post in the thread Nub arvaukset 💜 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Meilläkään ei kai nub näy kuvissa. Eihän tässä kuitenkaan ole kuin kaksi vaihtoehtoa 🙈 jännittää kyllä tuleeko 5. poika vai ei 😁
  • R
    Round2❤️ kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    @Aurinko88 Juu hitaasti putoo, enkä mä usko, että tää normaalia onkaan. Mä ihmettelin jo sillon kauan sitten sitä, ettei testit...
  • M
    Miwja kirjoitti ketjuun Nub arvaukset 💜.
    Mä veikkaisin tyttöä ku tihrustelin kuvia. 🤗
  • Minnamaaria
    Minnamaaria kirjoitti ketjuun Kun on paha olla.
    Mä itseasiassa jäin pariksi päiväksi saikulle töistä raskaushuolien takia niin kyllä muuten helpotti oloa. Nyt on taas suht. normaali...
  • ☆Tähtisade☆
    ☆Tähtisade☆ reacted to Keskitalvi's post in the thread Joulukuiset odottajat with Sympatiaa Sympatiaa.
    1.12. pienirakas / 24 v. / kolmas lapsi Kukkakauris / 32 v. / ensimmäinen Miwja / 35 v. / neljäs Yuvakshi / 39 v. / kolmas / HUS 2.12...
  • M
    @Koiruuksia Sulla vahvistuu hyvin viivat 😍 Eihän tässä vaiheessa juurikaan oireita yleensä ole, että siitä en olisi itse huolissani...
Takaisin