Viimeaikainen toiminta

• M
    Myrtha kirjoitti ketjuun Munasolupunktio-tarinat.
    Mulle tehty Felicitaksessa kaksi punktiota, molemmat meni melko samalla lailla, pahinta oli aikaisin herääminen, kun paikalla piti olla...
  • M
    Myrtha reacted to punktiopikkarit's post in the thread Munasolupunktio-tarinat with Tykkään Tykkään.
    Pitäisikö meidän kerätä punktiotarinat ketjuun? :) Niitä tulee kuitenkin luettua ennen ja jälkeen toimenpiteen (varsinkin ennen...
  • M
    Olen itsekin lääkäri niin osaan jotain pohdiskella, mutta pääosin olen jättänyt päätökset osaavan gynekologin ja hoitopaikan biologien...
  • J
    JouluRose kirjoitti ketjuun Nub arvaukset 💜.
    Meilläkään ei kai nub näy kuvissa. Eihän tässä kuitenkaan ole kuin kaksi vaihtoehtoa 🙈 jännittää kyllä tuleeko 5. poika vai ei 😁
    • IMG_1869.jpeg
  • J
    Mä oon ottanut pakkauksen vain vuonna 2015, ja ottanut sit rahana muuten. Nyt ajattelin kun pakkausta uudistettu (?) että voisin taas...
  • J
    JouluRose kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Ja ainiin, laskettuaika siirtynyt sieltä 13.12. nyt 11.12. Eli ei paljon, mutta tänää perjantaina eikös toinen kolmannes ala nyt rv14+0🥳
  • J
    JouluRose kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Jännää miten eri tavalla. Täällä Kymenlaaksossa mulla lukee ultran jälkeen omakannassa, että nipt tulos tulee KUUKAUDESSA 😳 mietin just...
  • J
    JouluRose reacted to Selmiina's post in the thread Yleinen keskustelu with Tykkään Tykkään.
    Toivottavasti tulis itellekin reilussa viikossa tulos! Kätilö puhui, että 2-3 viikkoa menisi. Näkeekö tuloksia muuten kannasta tai...
  • J
    JouluRose reacted to Anppamoi's post in the thread Yleinen keskustelu with Tykkään Tykkään.
    Hua:n alueesta ei tietoa, mutta luulisi että aika sama aika menisi alueesta riippumatta. Mua kiinnostais myös miten nopeasti Tyks:n...
Takaisin