Viimeaikainen toiminta

• P
    Puolikuu reacted to Iltatähtikö's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    Toiseen ketjuun laitoin kuvan tän aamun testistä jos jotain kiinnostaa käydä kurkkaamassa👀 Voisko se olla? Etova olo on ollut kahtena...
  • P
    Puolikuu reacted to Iltatähtikö's post in the thread Plussa vai ei? with Optimistinen Optimistinen.
    Mitä mieltä raati? Näkyykö mitään? Omaan silmään näkyy jotain mutta hankala saada kuvaan. Rfsu early ja dpo8 (laskurin mukaan, en ole...
  • Tuutikintytär
    Tuutikintytär reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Hei apua nythän tästä tuli sit mielenkiintosta😳😱 ehkä mä oottelen ensviikkoon varmuudeksi niin onpahan sit hormoonia tarpeeks jos on...
  • P
    Puolikuu reacted to Myrtha's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    Uusi kypsällä iällä seonnut liittyy joukkoon. Vasta kypsässä 43 v iässä tuli sellainen, että jos kuitenkin vielä lapsen ehtisi saada...
  • P
    @Myrtha Teillä on ollut fiksu lääkäri tai olet itse järkeillyt asiaa hyvin kustannusmielessäkin. Toivottavasti tuoresiirto tuottaa tuloksen!
  • Tuutikintytär
    Tuutikintytär reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    😳😳 Apua eikai, olin itekki aluks näkevinäni jotain mut omiin silmiini en enää luota. Oon päättäny et uskon ja luotan vasta ku siinä on...
Takaisin