Viimeaikainen toiminta

• apuaseis
    apuaseis reacted to Neiti_yö's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Ihana Ihana.
    Meillä takana yritystä 2.5 vuotta. Mulla onneton munasolureservi, ja amh aikalailla pohjalla. Taustalla kaksi epäonnistunutta ivf...
  • Toiveikas odottelija
    Hei apua nythän tästä tuli sit mielenkiintosta😳😱 ehkä mä oottelen ensviikkoon varmuudeksi niin onpahan sit hormoonia tarpeeks jos on...
  • F
    Fiore_41 kirjoitti ketjuun IVF/ICSI-HOIDOT 2026.
    Onpa kiva @Kastepisara, että meitä on useampi samaan aikatauluun jännittämässä 🥰 Mä olen myös kovasti pohtinut tuota, että olisiko...
  • I
    Iltatähtikö kirjoitti ketjuun Plussa vai ei?.
    Mulla oli eilen juurikin tuon näköinen. Tänä aamuinen tuossa ylempänä sitten. Toivottavasti vahvistuisi tuosta 😍
  • apuaseis
    apuaseis kirjoitti ketjuun Kuinka vauva sai alkunsa?.
    Mulla ei ole mitään kovin ihmeellistä tarinaa, mutta... Kuparikierukka poistettiin toissa talvena, minkä jälkeen kuukautiskierto oli...
  • M
    Mur reacted to Selah's post in the thread Lapsi päiväkotiin kun vanhemmat lomalla with Tykkään Tykkään.
    En tiedä auttaako nyt ketään mun mielipide että en ymmärrä mikä "oikeus" työssäkäyvillä on pitää lisätaukoa lapsista kun saa sitä...
  • M
    44 v. ja ikä näkyy luvuissa. 🙁 1. IVF/ICSI (jaettiin molempiin) 8 follikkelia 6 kypsää munasolua 4 hedelmöittyi 0 blastoa 2. IVF/ICSI...
  • Tipsi89
    Tipsi89 kirjoitti ketjuun Plussa vai ei?.
    Näihin voi tulla harmaa viivanpaikka näkyviin vaikka olisi negatiivinen. Eli näistä on vaikea sanoa onko tosiaan viivanpaikka vaan vai...
  • apuaseis
    apuaseis kirjoitti ketjuun Hankinnat vauvalle.
    Meillä sama "ongelma" auton kanssa! Käytetytkin autot kyllä ovat nykyään niin kalliita että vähän mietityttää, nykyinen autolaina on...
  • apuaseis
    apuaseis reacted to Anppamoi's post in the thread Hankinnat vauvalle with Ihana Ihana.
    Oon ahkerasti Vintedissä tykkäillyt mieluisinta vauvanvaatteista, mutta en ole mitään toistaiseksi vielä hankkinut. Kaupoissa tullut...
  • apuaseis
    apuaseis kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Mulle tuli Omapostiin reilussa viikossa!
  • apuaseis
    apuaseis reacted to Selmiina's post in the thread Nub arvaukset 💜 with Ihana Ihana.
    Ei kyllä nub näy näissä meidän kuvissa, joten ei näistä taida voida sanoa juuta eikä jaata😅 osaakos joku tulkita kallon muodosta jotain...
  • apuaseis
    Ilman muuta otetaan pakkaus, meilläkin ensimmäinen lapsi kyseessä ja on siinä kyllä niin monipuolisesti erilaista tavaraa 😊
  • Kipuna
    Kipuna reacted to Kyfi7's post in the thread Lapsi päiväkotiin kun vanhemmat lomalla with Tykkään Tykkään.
    Mä kyllä uskon et niin kotiäitien kuin työssäkäyvienkin toimesta on kasvatettu surkeita epäonnistuneita yksilöitä ja siihen tuskin...
  • Kipuna
    Sekin pitää vielä sanoa, että kodin ympäristöllä on niin väliä, aika paljonkin. Ymmärrän että kaikki eivät voi näin toimia, se on raha-...
Takaisin