Viimeaikainen toiminta

• M
    Miimu_ kirjoitti ketjuun Plussa vai ei?.
    Aivan okei! Kerroppa tännekkin kun oot huomenna testaillut mikä oli tulos🙈🥰
  • Lilanka
    Lilanka kirjoitti ketjuun IVF/ICSI-HOIDOT 2026.
    Mää join kans jonkun 0,5-1l matkalla. Ja sitten oli Taysilla siirrot lähes tunnin myöhässä, niin istuin ihan kupla ottassa siellä...
  • M
    Mami4🙏 reacted to Maukkanen's post in the thread Plussa vai ei? with Tykkään Tykkään.
    Varmaan huomenna aamulla😁
  • *Ninni*
    *Ninni* reacted to Tiana's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Ihana Ihana.
    Ihanaa @Pikkuviikuna! ❤️ Mä iän takia yksityisellä @reese. Toi on kyllä tuskaista odotella tietoja! Tsemppiä @Fiore_41. Hyvä että oli...
  • *Ninni*
    *Ninni* reacted to R1mpukka's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Ihana Ihana.
    @*Ninni* juuri näin! Tulee ihan uutta intoa synkkyyteen, kun pääsee itse vaikuttamaan paljon. Ei tietoa taysin jonosta ivf:ään, kun...
  • A
    Ananana reacted to Kumpare's post in the thread Yleinen keskustelu with Ihana Ihana.
    @Syyskukka Mulla tuli esikoisesta runsasta vuotoa. Ihan kunnolla lorisi vessanpönttöön ja olin ihan rikki. Pari päivää se kesti ja...
  • Syyskukka
    Syyskukka reacted to Syssymyssy's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Viime kierto oli myrskyisää, oli kesken kierron ihme tiputtelua ja ovis myöhässä sun muuta, mutta nyt ilmeisesti alkoi jokin hormonien...
  • Tuutikintytär
    Tuutikintytär reacted to Syyskukka's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Kävin tänään ferritiinin kontrollimittauksessa ja halusin jakaa hyvät uutiset täällä 🤩 reilun 3 kuukauden rautakuuri on nostanut...
Takaisin