Viimeaikainen toiminta

• R
    Round2❤️ reacted to Olive's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Tein nyt ovistestin kun pääsin töistä kotiin… Pitäiskö illalla kasin maissa tehdä vielä uus? Ja huomenna useampi testi toimistolle...
  • R
    Round2❤️ reacted to Vaaveilija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Babyshowereista: Mulle on järkätty kerran, enkä tykkää. En välitä yllätyksistä muutenkaan. Hirveen negatiivinen asenne, mutta näin on...
  • R
    Round2❤️ reacted to Pakkanen's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Omia juttuja tällä erää: 7 dpo, kp 21. Rinnat ja alavatsa melkoisen turvoksissa, tein huvikseni Onestepin halvan liuskatestin ja...
  • R
    Round2❤️ reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täälläki viimmenen 4h menny huutoitkies niin että naapurit vrmaa soittaa kohta johonki. Viel kertaakaa ei oo kyllä osunu näin kipeeseen...
  • R
    Round2❤️ reacted to Rouva W's post in the thread Raskaaksi 2026 with Ihana Ihana.
    Mulla on ovulaatio kahden päivän päästä ja voi että kun tekis mieli kellistää mies. Kumeja ei ole enkä jaksa hommata. La tästä kierrosta...
  • R
    Round2❤️ reacted to Olive's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Oon vähän kiireinen, niin en oikein nyt ehtinyt lukemaan muiden viestejä. Joten vaan omanapaista päivittelyä oman kierron seuraamisesta...
  • R
    Round2❤️ reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Sain soiton lapsettomuushoitopuolelta ja totesivat että haluavat odottaa syyskuuhun ennen kuin tehdään mitään. Siinä vaiheessa meillä on...
  • R
    Round2❤️ reacted to Syyskukka's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Nyt on jännät päivät menossa, kun on kp 24 ja dpo 8. 👀 Omien tilastojeni valossa on täysin mahdollista, että kuukautiset alkaa huomenna...
  • R
    Round2❤️ reacted to Kali's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mä haluun vaan sanoo että ymmärrän noita ajatuksia hyvin että kestääkö munkaan psyyke tätä yrittämistä kauaa enään vaikka itse haluaisin...
  • R
    Round2❤️ reacted to Noora992's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    @Maana Mannila tsemppiä tähän kiertoon, jospa saisitte sen toivomanne joulukuun vauvelin :smiling face with heart-eyes:. Totean vielä...
  • R
    Round2❤️ reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Joo nyt alko tulee kirkkaan punasta vuotoa, että kuukautiset tuli niin että soi🫠 Vituttaa ja itkettää, ku ei tämä kroppa tee yhtää...
  • R
    Haluisin itekki uskoo et tää olis se kiinnittymisvuoto mutta mennää jo dpo 12 ja noin vaaleet viivat vieläki niin ei voi enteillä...
  • K
    Hitti!! Suolakurkut?
  • Ehtoo
    Ehtoo reacted to Arie's post in the thread Läheisille kertominen with Tykkään Tykkään.
    Miten sulla on sujunut raskaus? Mulla on lähipiirissä useampi, jotka on saaneet esikoisen 17-18 vuotiaana. Ei se kenelläkään heistä ole...
  • Syyskukka
    Syyskukka reacted to Elliania's post in the thread Haaveena esikoinen with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Zebra Onpa upeaa, että hänen vatsakipujen syyt löytyi! ☺️😄 Ja joo näiden lipsautuksien ja muiden vastaavien vuoksi tosi moni kyselee...
Takaisin