Viimeaikainen toiminta

• K
    Kesäsade1 reacted to MariAnn89's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    Ymmärrän hyvin. Mun ensimmäinen raskaus oli jännittävä. Seurannoissa ravasin viikon välein, ja toivottiin, että vauva ehtii kasvaa...
  • P
    Puolikuu kirjoitti ketjuun IVF/ICSI-HOIDOT 2026.
    @Katkulinos Ihanaa, onnea! 😍 Ja toivotaan vahvistuvia viivoja! 🙏 @Aida91 Pidetään toivoa yllä loppuun asti..! 🌈 @StellaMom Onpa...
  • Syyskukka
    Syyskukka reacted to Tuutikintytär's post in the thread Raskaaksi 2026 with Ihana Ihana.
    Mä rakastan vauvakutsuja! Ja niiden järjestämistä. Joskaan en niin siitä yllätyspuolesta: hyvä niille jotka yllätyksistä pitävät, mutta...
  • P
    Pumpulipilvi kirjoitti ketjuun IVF/ICSI-HOIDOT 2026.
    Heii, tehtiinkö teille siis NiPGT-a (viljelynesteestä) vai otettiinko ihan alkioista näytteet?
  • P
    Pumpulipilvi kirjoitti ketjuun IVF/ICSI-HOIDOT 2026.
    Mun (ja lukemani mukaan monen muun mielestä) ei vastaa sitä ilmoitettua herkkyyttä. Kun PC testillä sai jo selkeät viivat sai noista...
  • Zebra
    Zebra reacted to Vaaveilija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Ai niin joo, vaihdevuositesteistäkin oli tosiaan puhe... Mä en aio missään nimessä tehdä sellaista. En myöskään klinikoiden tarjoamaa...
Takaisin