Viimeaikainen toiminta

• M
    Hienosti viiva kehittynyt 🥰🙏
  • M
    MariAnn89 reacted to Suvimel's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Ylhäältä alas rv 4+0-4+3. ❤️
  • Pikkutytöt
    Pikkutytöt reacted to Vapaalaskija's post in the thread 40+ kuumeilevat with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mistä sitä saisi uskoa saada vielä sisarus esikoiselle? 3 hoitokierrosta oli heikkoja vasteeltaan. Yksi tutkimaton alkio pakkasessa. Ei...
  • S
    Ylhäältä alas rv 4+0-4+3. ❤️
    • 20260401_181619.jpg
  • Zebra
    Zebra reacted to Maana Mannila's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Omanapailen nyt vaan törkeesti, mutta Siis voitteko kuvitella, että mun menkat ei ole vieläkään alkaneet?!?!!! Tai sitten ne oli vielä...
  • V
    Vaaveilija reacted to Maana Mannila's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Toiveikas odottelija onpa sulla ollut ikävä kokemus (tai siis useampi). Kuulostaa todella raskaalta, ja itsekin täällä yk 9...
  • Zebra
    Zebra reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Oi vitsi toivottavasti pääsisitte hoitoihin🙏🏻❤️ Mun mielestä nuo syyt olla hoitamatta, on jtn niin typerää. Oon alkanu miettiin sitäki...
  • S
    Suvimel reacted to Folklore's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Ihana Ihana.
    Söisin itse, sulatejuuston valmistusprosessiin kuitenkin yleensä kuuluu kuumennus :Smiling Face With Halo:
  • Zebra
    Zebra reacted to Emri's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    En muista oliko se tämä ketju vai joku muu, jossa joku oli jo ehtinyt varata vaellusreissua ja sitten olikin raskautunut. Olisi kiva...
  • Zebra
    Zebra reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Huomenna tulee olemaan mun tän kierron jännittävin päivä. Kuukautisten ekat merkit tiputteluvuotona tulee mulla dpo7 ja kp24. Sit...
  • V
    Vaaveilija reacted to Kevätlilja's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Oi 🙈 enpä tollasta tullut aatelleekskaan! Ehkä pidän vielä kipinää siis hetken yllä ja rukoilen kaikkia jumalia ja manifestoin ja...
  • S
    Suvimel reacted to Lilanka's post in the thread Oireet! with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täällä lähinnä tissit ja nännit kipeenä ja satunnaisia mahatuntemuksia. Leposyke korkeella ja älykello valittaa stressistä. Hengästyy...
  • V
    Vaaveilija reacted to Rouva W's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Maana Mannila suostumus on helppo saada kun mies ei enää voi itselleen mitään (toki jos kieltää härnäämisen niin en sitä tietty jatka)...
  • S
    Suvimel reacted to Katkulinos's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Kai mäkin hyvin varovaisesti uskallan siirtyä tännepäin 😭❤️❤️😭 Täällä 6päiväinen blasto kyydissä PP5. Edellinen kierros jäi...
  • S
    Suvimel reacted to taenuska's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Suunnittelin tämän tekemistä vasta huomenna dpo15, mutta ei vaan malttanu olla testaamatta 😂😂 Tänään siis odotettu menkkoja alkavaksi...
Takaisin