Viimeaikainen toiminta

• S
    Suvimel reacted to Folklore's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Täysin samalla asialla, kuin @MariAnn89 Dpo15 / 4+2, en usko että vuoto alkaa tänään 😭 :red-heart:
  • S
    Suvimel reacted to MariAnn89's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Mulla on nyt kuukautiset ensimmäistä päivää myöhässä. 🥹 Ei alkanut menkat jomottelusta huolimatta. Päivän viivat sen kunniaksi. Tähän on...
  • S
    Suvimel reacted to Sinertävää's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Toinen vähän kuivaneemmasta testistä. 😍 Meidän Blasto pöhissyt testipäivän kunniaksi oikein hyvät viivat.
  • S
    Suvimel reacted to Sysisiipi's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Viime viikon keskiviikkona tuli istutuksen tulos :red-heart:
  • S
    Suvimel reacted to Miwja's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Oli jäänyt yks testi kaappiin niin oli pakko testata tuleeko leffaviivat jo ja tulihan ne 🤭
  • Zebra
    Zebra reacted to Syyskukka's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Oon tässä tehnyt salapoliisin työtä oman kierron suhteen, jotta toivottavasti oppisin siitä jotakin vastaisuuden varalle. Tässä katsaus...
  • taenuska
    taenuska reacted to Suvimel's post in the thread Yleinen keskustelu with Surullinen Surullinen.
    5 keskenmenoa ollut. Eka rv 19 ja neuvolassa vaan huomattiin ettei ole enää sykettä. 💔 Rv 4+2 ja tiesin jo siitä kun plussa ei...
  • M
    MariAnn89 reacted to Suvimel's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    5 keskenmenoa ollut. Eka rv 19 ja neuvolassa vaan huomattiin ettei ole enää sykettä. 💔 Rv 4+2 ja tiesin jo siitä kun plussa ei...
  • S
    susmander reacted to Aaltokukka's post in the thread Kela- etuudet, verotus! with Tykkään Tykkään.
    Nyt on oiva aika tarkistaa verokortin %, sillä muuten se automaattinen pidätysprosentti on turhan suuri. Netin kautta Omaverossa se...
  • Zebra
    Zebra reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Hyvää iltaa!🤗 Nyt ehkä ehtii tälle vähän jotain rustailla. En tiedä onko mulla jotain menny ohi, mutta puhetta täällä ollu tuosta elämä...
  • S
    Suvimel kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
  • pienirakas
    Keltainen kiivi hitti, se normiversio huti. 😁 Jauhelihakastike?
  • S
    susmander reacted to Suskikitten's post in the thread Yövalo suosituksia with Tykkään Tykkään.
    Meillä on led valo sängyn alla, joka on älykotivalo ja syttyy tiettyyn aikaan aina tietyllä valaistuksella. Mies teki itse ohjelman...
  • Zebra
    Zebra reacted to Unelma 7's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Hei kaikille ja anteeksi pyydän heti, että laitan vain omaa napaani 🙈 Tosiaankin minulla alkoi kovat nivuskivut ja sen jälkeen vuoto...
  • Rouva W
    Rouva W kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    @Maana Mannila suostumus on helppo saada kun mies ei enää voi itselleen mitään (toki jos kieltää härnäämisen niin en sitä tietty jatka)...
Takaisin