Viimeaikainen toiminta

• MariAnn89
    MariAnn89 reacted to Sysisiipi's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Huih! :O Ei kai tässä sitten auta kuin yrittää olla stressaamatta asiasta ja elää siten, että kaikki olisi hyvin kunnes toisin...
  • Adela
    Adela reacted to Kevätlilja's post in the thread Raskaaksi 2026 with Ihana Ihana.
    Oi 🙈 enpä tollasta tullut aatelleekskaan! Ehkä pidän vielä kipinää siis hetken yllä ja rukoilen kaikkia jumalia ja manifestoin ja...
  • Zebra
    Zebra reacted to Täti-ihminen's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Been there done that, vai miten se meni 🤭 Kaksosten synnyttyä käynnistin sairaalassa pumppaamisen heti, koska mulle oli tärkeää, että...
  • Zebra
    Zebra reacted to Vaaveilija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Jospa hyppään ketjuun mukaan, vaikkei meillä varsinaista yritystä olekaan. 🫣 Ikää kuitenkin on, ja muutenkin raskaus olisi jo niin...
  • Adela
    Adela reacted to Maana Mannila's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Toiveikas odottelija onpa sulla ollut ikävä kokemus (tai siis useampi). Kuulostaa todella raskaalta, ja itsekin täällä yk 9...
  • Sinertävää
    Sinertävää kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Täällä ajatus Vaasan ruispaloista tökkii
  • S
    Suvimel reacted to Katkulinos's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Varovaisesti uskallan siirtyä tänne 🤍 6-päiväinen blasto kyydissä, nyt PP5. Tänään tuli testiin posi ❤️😭 Taustalla kemiallinen, joten...
  • Zebra
    Zebra reacted to Kumpare's post in the thread Raskaaksi 2026 with Hauska Hauska.
    Mulla ei ole maanista suhtautumista oikein muuhun kuin rintapumppuihin. 🤣 Meni nyt toisen lapsen kanssa vähän yli imetyksen yrittäminen...
  • S
    Suvimel reacted to Lilanka's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mää sain polilta ultra-ajan vasta 8+4 🙄 En tiiä miten oikein selviän sinne asti 😅 @Sysisiipi Toivottavasti tää nyt ei aiheuta mitään...
  • Zebra
    Zebra reacted to Moosee's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Onpa kivoja kuoseja äitiyspakkauksessa, kävin äänestämässä! :) Mä oon vähän sellainen varusteurheilija, ja aiempien lasten kohdalla...
  • S
    Suvimel reacted to Sinertävää's post in the thread Yleinen keskustelu with Ihana Ihana.
    Saatiin lapsettomuuspolilta varhaisultra viikolle 7+0 😍
  • S
    Suvimel reacted to Sinertävää's post in the thread Yleinen keskustelu with Tykkään Tykkään.
    Kävin eilen hakemassa mama-vitamiinit ja vau-kirjan apteekista. Hieman jännitin, ja jouduin kysymään raskausvitamiinien sijaintia...
  • Kevätlilja
    Kevätlilja reacted to Vaaveilija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Kevätlilja , mulla on kerran alkanut raskaus virtsatietulehduksella. Tulehdus tuli juuri ennen plussaa. 😬 Mä siis näen, että tuossa...
  • S
    Suvimel kirjoitti ketjuun Raskausajan ruokavalio.
    En kestä kun en uskalla syödä sitä nachojen kanssa tarjottavaa cheddardippiä. Kun siinä on sulatejuustoa, eikä lue onko pästoroitu. 😑
  • Kevätlilja
    Kevätlilja kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Oi 🙈 enpä tollasta tullut aatelleekskaan! Ehkä pidän vielä kipinää siis hetken yllä ja rukoilen kaikkia jumalia ja manifestoin ja...
Takaisin