Viimeaikainen toiminta

• V
    Vaaveilija reacted to Vapaalaskija's post in the thread 40+ kuumeilevat with Surullinen Surullinen.
    Mistä sitä saisi uskoa saada vielä sisarus esikoiselle? 3 hoitokierrosta oli heikkoja vasteeltaan. Yksi tutkimaton alkio pakkasessa. Ei...
  • *Ninni*
    *Ninni* reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Surullinen Surullinen.
    Sain soiton lapsettomuushoitopuolelta ja totesivat että haluavat odottaa syyskuuhun ennen kuin tehdään mitään. Siinä vaiheessa meillä on...
  • O
    Olive kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Tein nyt ovistestin kun pääsin töistä kotiin… Pitäiskö illalla kasin maissa tehdä vielä uus? Ja huomenna useampi testi toimistolle...
    • IMG_8075.jpeg
  • Syyskukka
    Syyskukka reacted to Suskikitten's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Itse haluaisin babyshowerin, mutta mulla ei oo sellaista kaveripiiriä, jotka haluaisi osallistua sellaiseen. Samoin mulla on erikoiset...
  • *Ninni*
    *Ninni* reacted to Nukkelapsi's post in the thread Husin lapsettomuushoitojen jonot with Tykkään Tykkään.
    Meillä tehtiin yksi inssi loppuun saakka julkisella. Ensimmäinen aloitwttiin mut monikkoriskin vuoksi ei tehty loppuun saakka. Ja...
  • Vapaalaskija
    Vapaalaskija kirjoitti ketjuun 40+ kuumeilevat.
    Mistä sitä saisi uskoa saada vielä sisarus esikoiselle? 3 hoitokierrosta oli heikkoja vasteeltaan. Yksi tutkimaton alkio pakkasessa. Ei...
Takaisin