Viimeaikainen toiminta

• taenuska
    taenuska kirjoitti ketjuun Kuinka vauva sai alkunsa?.
    Me aloitettiin varsinainen yritys ekan keskenmenon jälkeen. Ensimmäinen raskaus alkoi suunnittelematta ja yllättäen, joten sitä ei...
  • taenuska
    taenuska kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Babyshower ois itelle painajainen 🫣😂 Täällä oli joku muukin jolle tällainen ois kammotus. En itekkään hirveesti arvosta yllätyksiä...
  • taenuska
    taenuska reacted to Sysisiipi's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Tykkään Tykkään.
    Esikoinen työn alla! Ollaan on/off yritetty muutamaan otteeseen vuosien varrella tuloksetta, ja hakeuduttiin tutkimuksiin kun vuoden...
  • taenuska
    taenuska reacted to Folklore's post in the thread Kuinka vauva sai alkunsa? with Sympatiaa Sympatiaa.
    Kierukka poistatettiin ihan syyskuun alussa ja itseasiassa tämä kierto oli juurikin yk5 (ymmärrän mitä edellä tarkoitettiin, ei huolta!)...
  • S
    Suskikitten kirjoitti ketjuun Raskaaksi 2026.
    Itse haluaisin babyshowerin, mutta mulla ei oo sellaista kaveripiiriä, jotka haluaisi osallistua sellaiseen. Samoin mulla on erikoiset...
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täälläki viimmenen 4h menny huutoitkies niin että naapurit vrmaa soittaa kohta johonki. Viel kertaakaa ei oo kyllä osunu näin kipeeseen...
Takaisin