Viimeaikainen toiminta

• B
    Blueberr reacted to Sinertävää's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla puhkesi masennus uudelleen. Helpotti 1,5 vuoden jälkeen ja nyt suhtaudun lapsettomuuden hoitoihin kuin pakolliseen työtehtävään...
  • taenuska
    Hitti Raejuusto
  • S
    Syysäityliiini kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    On sellaisia ettei ole oireita. Mutta kaipa minä uskon että siellä joku on. En mene varhaisultraan ehkä lähinnä siksi että en löytänyt...
  • K
    Libero sovellus on ollut eniten käytetyin. Kaks muuta oli ed raskauden aikana mut poistin ne kun ei kaikkia kolmea tullut käytettyä.
  • Creisi
    Creisi reacted to mollamilla's post in the thread Yleinen keskustelu with Ihana Ihana.
    Täällä myös uutena liityn mukaan 👋 Toivottavasti täällä julkisella puolella on vielä vähän elämää, ettei tarvi kirjoitella yksin...
  • Minnamaaria
    Minnamaaria kirjoitti ketjuun Raskausajan ruokavalio.
    Ehkä mäkin uskallan siis Heseä syödä kun ihan varmasti jossain vaiheessa iskee kunnon himo :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:
  • Kuuttituutti
    Viinikumit 2 (-2) Leivokset 10 Tikkarit 6 Suklaa 17 Sipsit 12 (+1) Jäätelö 10 Lakritsi 5 Popcorn 10 Toffee 10 Pullat 8
  • taenuska
    taenuska reacted to Henskuu's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Ihan sairaan pitkältä ajalta tuntuu täälläkin toi 2vko odottelu ja varaudun täysin keskenmenoon taas 😬 Pitäis keksii tekemistä päiviin...
  • A
    Aaltokukka reacted to Jadine's post in the thread Eroketju with Sympatiaa Sympatiaa.
    Kopioin tänne tuolta huhtikuisista, niin ei tarvitse kirjoittaa uudestaan. Me ollaan miehen kanssa ihan eron partaalla. En vain jaksa...
  • E
    Eloisasti reacted to Anninen's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Hauska Hauska.
    Siis mulla tuli eilen ihan hirvee tarve saada itsetehtyä siskonmakkarakeittoa. Ja kun sanon itsetehtyä, tarkoitan että minä marisin...
  • Minnamaaria
    Minnamaaria reacted to Henskuu's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Ihan sairaan pitkältä ajalta tuntuu täälläkin toi 2vko odottelu ja varaudun täysin keskenmenoon taas 😬 Pitäis keksii tekemistä päiviin...
  • Minnamaaria
    Minnamaaria reacted to Henskuu's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Tykkään Tykkään.
    Mä syön kaikkia majoneeseja ja subwayssa kaikkee mitä tekee mieli 🤭 ja ylipäätään pikaruokaloissa. Sushia en syö muutenkaan ikinä ni se...
  • Creisi
    Creisi reacted to Jossu123's post in the thread Neuvolakäynnit with Tykkään Tykkään.
    Meillä oli eka neuvolakäynti vasta. Siellä vauvan koko varmistui samaksi mitä naistenpolin ultrassa mittailtikn. 😊 eli ovulaatio ollut...
  • Minnamaaria
    Minnamaaria reacted to Mustikkamaa's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Tykkään Tykkään.
    Mä uskaltaisin syödä majoneeseja, jotka ei oo ns tuoreita. Eli esim Hesen majoneesit mun mielestä ok. Subissa oon syöny kasviksia...
  • H
    Henskuu kirjoitti ketjuun Syyskuiset odottajat.
    1.9. Forumo / 33 / ensimmäinen / Nova Pompompom / 32 / 3. / KYS 2.9. *mima* / 38 / ensimmäinen 3.9. Mustikkamaa / 30 / toinen / HUS...
Takaisin