Viimeaikainen toiminta

• Minnamaaria
    Minnamaaria reacted to Rollo's post in the thread Raskausajan ruokavalio with Tykkään Tykkään.
    @Minnamaaria hesessä sun muissa hamppariketjuissa olen uskaltanut syödä, Subwayssa en syö normaali aikaankaan kun aina tulee...
  • Creisi
    Creisi kirjoitti ketjuun Odottajan hammastarkastus.
    Oon käynyt onneksi jo viime vuonna, niin ei nyt tän raskauden aikana tarvii. Neuvolasta kyseltiin asiasta myös.☺️
  • Kuuttituutti
    Viinikumit 4 (-2) Leivokset 10 Tikkarit 6 Suklaa 16 Sipsit 11 (+1) Jäätelö 10 Lakritsi 7 Popcorn 10 Toffee 10 Pullat 8
  • *mima*
    *mima* reacted to Henskuu's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Ihan sairaan pitkältä ajalta tuntuu täälläkin toi 2vko odottelu ja varaudun täysin keskenmenoon taas 😬 Pitäis keksii tekemistä päiviin...
  • *mima*
    *mima* reacted to Rollo's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täällähän on jo yli 500 viestiä ja päästään kohta salaiseen höpöttelemään 🤩 Meillä koko perhe ollut kipeänä ja vie kyllä voimat kun on...
  • *mima*
    *mima* reacted to Minnamaaria's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tänään on mullakin sellainen päivä että oireita on epäilyttävän vähän ja ei millään malttaisi odottaa että a) suurin km-riski olisi...
  • K
    Mulla on tammikuinen, huhtikuinen, 2x heinäkuiset. Huhtikuu oli ehkä eniten ärsyttävin aika synnyttää kun kesä oli tulossa, et päässyt...
  • Vapaalaskija
    Vapaalaskija reacted to Sandra84's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    @LimiLoon Tervetuloa! Mä täytän tänä vuonna 42 ja oon huomannu, että pms kyllä on muuttunut vuosien saatossa. Ihmeellisiä oireita, joita...
  • *mima*
    *mima* reacted to Henskuu's post in the thread Oireet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla nyt 5+0 ehkä ja tänään ollut tosi huono olo 🤢 oon pidättänyt oksennusta löhes koko päivän.
  • *mima*
    *mima* reacted to Forumo's post in the thread Oireet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla alko huono olo heti. On alkanut aiemmissakin raskauksissa. Ja hirvee nälkä koko ajan, jos ei syö, olo kurjenee, ja tulee myös...
  • *mima*
    *mima* reacted to Minnamaaria's post in the thread Oireet with Tykkään Tykkään.
    Mulla tuntuu oireet vähän helpottaneen, menkkajomotukset on enemmän vihlaisuja ja nukunkin jo paremmin vaikka unet on omituisia...
  • H
    Henskuu kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Ihan sairaan pitkältä ajalta tuntuu täälläkin toi 2vko odottelu ja varaudun täysin keskenmenoon taas 😬 Pitäis keksii tekemistä päiviin...
  • S
    Syyskukka reacted to Zebra's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Hyvää uutta vuotta ja toivon myös suotuisia plussatuulia kaikille! 🤞🏻🌈 Edellisestä ketjusta on hyvä siirtyä tänne. Pääosin varmaan...
  • H
    Henskuu reacted to Rollo's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täällähän on jo yli 500 viestiä ja päästään kohta salaiseen höpöttelemään 🤩 Meillä koko perhe ollut kipeänä ja vie kyllä voimat kun on...
  • H
    Henskuu reacted to Minnamaaria's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tänään on mullakin sellainen päivä että oireita on epäilyttävän vähän ja ei millään malttaisi odottaa että a) suurin km-riski olisi...
Takaisin