Viimeaikainen toiminta

• taenuska
    Karoliina I
  • S
    Syyskukka reacted to Pikkuviikuna's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tää on hyvä kysymys ja kiva kyl kuulla jos jollain on vinkkivitosia! Kyllä ainakin nyt 1,5 vuoden kohdalla alkaa olla toiveikkuus aika...
  • S
    Syyskukka reacted to Sinertävää's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla puhkesi masennus uudelleen. Helpotti 1,5 vuoden jälkeen ja nyt suhtaudun lapsettomuuden hoitoihin kuin pakolliseen työtehtävään...
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to Kali's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tosta epätietoisuudesta yrittämisen suhteen, mä ainakin arvelen että raskaaksi kyllä vielä tulen. Mulla enemmän se epävarmuus alkaa...
  • S
    Syyskukka reacted to Anni123's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Samaistun myös vahvasti tuohon, että jo lyhyen yrityksen jälkeen alkaa masentaa ja ajatukset pyörii vain tämän asian ympärillä. 🥹 Ja...
  • S
    Syyskukka reacted to *Ninni*'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mä itse huomasin että puolen vuoden kohdalla se tunnelma selvästi kääntyi, että ei ollut enää niin kutkuttavaa ja jännittävää, vaan...
  • S
    Syyskukka reacted to Viherkasvi's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Nyt just mietin, että miten pitkään yrittäneet jaksaa tätä epätietoisuutta ja tuskaa? ❤️‍🩹 Jo tämä 9 kuukauttakin tuntuu tosi pitkältä...
  • K
    Kohta puoliin 6+0. Tuntuu hassulta olla jonon hännillä kun ed kerran oli la 3.8 niin olin aina ensimmäisten joukossa suurimmilla...
  • S
    Syyskukka reacted to *Ninni*'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Joo, nää on jänniä kun miehen simppahaasteet on vielä niin monimutkaisia ja ymmärtääkseni ei kovin tutkittuja - ainakaan hoitoja ei ihan...
  • H
    Henskuu kirjoitti ketjuun Raskausajan ruokavalio.
    Mä syön kaikkia majoneeseja ja subwayssa kaikkee mitä tekee mieli 🤭 ja ylipäätään pikaruokaloissa. Sushia en syö muutenkaan ikinä ni se...
  • K
    KaraMamma88 kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Hei täällä on joku muukin sarjatulittaja (äläkä ota pahalla), katsoin vaan noita aiempien lapsiesi vuosia. Itellä 04/24, 7/25 ja nyt...
  • taenuska
    taenuska reacted to Minnamaaria's post in the thread Liikunta raskausaikana with Tykkään Tykkään.
    Mä olen jo ennestään aika reippaasti ylipainoinen, mutta liikun säännöllisesti niin sitä olisi tarkoitus jatkaa raskausaikanakin 😄 Mun...
  • Vapaalaskija
    Vapaalaskija reacted to LimiLoon's post in the thread 40+ kuumeilevat with Tykkään Tykkään.
    Hui, tulipa pitkä tarina tuonne! Taisin innostua 😅 Mulla myös käytössä Donaferty Premium inositoli lapsettomuuslääkärin suosituksesta...
  • Vapaalaskija
    Vapaalaskija reacted to LimiLoon's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    Ilmoittaudun tähän ketjuun minäkin. Olen aiemmin kerran kirjoittanut omaa tarinaa auki tuonne Letrozolin käyttäjät ketjuun, mutta se on...
Takaisin