Viimeaikainen toiminta

• Roxan
    Roxan reacted to Zebra's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    Hyvää uutta vuotta ja toivon myös suotuisia plussatuulia kaikille! 🤞🏻🌈 Edellisestä ketjusta on hyvä siirtyä tänne. Pääosin varmaan...
  • Roxan
    Roxan reacted to Sinertävää's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla puhkesi masennus uudelleen. Helpotti 1,5 vuoden jälkeen ja nyt suhtaudun lapsettomuuden hoitoihin kuin pakolliseen työtehtävään...
  • VäriSointu
    Viinikumit 6 (-2) Leivokset 10 Tikkarit 6 Suklaa 16 (+1) Sipsit 10 Jäätelö 10 Lakritsi 7 Popcorn 10 Toffee 10 Pullat 8
  • VäriSointu
    Ampumahiihto 10 (+1) Curling 12 Jääkiekko 9 Alppihiihto 10 Pikaluistelu 10 Ringette 4 Mäkihyppy 10 Lumilautailu 10 Mahakelkkailu 6 (-2)...
  • R
    Rollo kirjoitti ketjuun Raskausajan ruokavalio.
    @Minnamaaria hesessä sun muissa hamppariketjuissa olen uskaltanut syödä, Subwayssa en syö normaali aikaankaan kun aina tulee...
  • Sandra84
    Sandra84 kirjoitti ketjuun 40+ kuumeilevat.
    @Kesäheinä85 mun paino oli tästä isoimmillaan 2,5kg enemmän ja sahaan tästä -2 +-0 nii vois enemmänkin lähtee… Mut kiitos😃 @LimiLoon...
  • I
    Iiris92 reacted to AnnMarii's post in the thread Sisarusrattaat ja -vaunut with Tykkään Tykkään.
    Noi cybexin gasellet mahtuu aika pieneen tilaan. Toinen istuin taittuu rungon mukana littiin ja se toinen vie tosi vähän tilaa. MUTTA...
  • I
    Iiris92 reacted to Aakkoset's post in the thread Sisarusrattaat ja -vaunut with Tykkään Tykkään.
    Me ostettiin isompi auto, periaatteessa mahtuvat.. mutta en ala niitä autossa roudaamaan. Sinne on matkarattaatja sitten Istumalauta...
  • pienirakas
    pienirakas reacted to Kali's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tosta epätietoisuudesta yrittämisen suhteen, mä ainakin arvelen että raskaaksi kyllä vielä tulen. Mulla enemmän se epävarmuus alkaa...
  • Vapaalaskija
    Vapaalaskija reacted to Puolikuu's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    Pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon päätyneille. ♥️ @Yrittäjä83 Mä tiedän tuon tunteen, testikammon. Ja voi harmi, että tuli nega. 😢...
  • Sandra84
    Sandra84 reacted to LimiLoon's post in the thread 40+ kuumeilevat with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Täti-ihminen Oon ymmärtänyt, että meillä PCOS tyypeillä voi olla vähän paremmat munasoluvarastot kun muilla samanikäisillä juuri siitä...
Takaisin